@ Raket; jaa leek me al wel dat je van jezelf heel slank bent! Maar wat een mooi buikkie dan al zeg! moeilijk te verbergen lijkt me.. had ook totaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan! Al zijn het eigenlijk alleen maar je darmen die naar voren gedrukt worden, je ziet het toch, en dat maakt het al een stuk echter! Ik heb vandaag de laatste test gedaan en de teststreep was nog donkerder dan de controlestreep! En echt met paar druppels urine.. Is wel ranzig maar grappig verhaal maar ik vang mijn urine dus altijd op want kan echt niet recht plassen. Maar vandaag d8 ik, ga het weer es proberen.. Nou drama.. Ik met die test de straal volgen hahaha, en kreeg zelf gewoon de slappe lach.. En mijn man buiten de deur; wat is er aan de hand, waarom lach je?? Hahaha memorable.. Maar zelfs met die paar spetters knalde de test gewoon! *happy!*
Hey Tilaena, kzie dat je online bent! Was het klussen nog gezellig?! Hoop & duim voor jou dat het raak is, en dat ie goeie zwemmers heeft hihi
rica vervelend zeg, ik hoop dat het snel weer normaal wordt en je weer kan gaan proberen. amely balen, maar blijf voor je hopen ik vind het ook leuk als we gewoon lekker met z'n allen hierblijven, desnoods als iedereen straks zwanger is laten we het topic verplaatsen naar het andere forum haha en als iedereen bevallen is, naar de volgende Hier is het klussen achter de rug dusse ik mag weer plaatsnemen op het wachtbankje. Goed gesprek weer gehad met donor, besloten om gewoon even per maand te kijken hoe druk we het hebben en hoe we ons voelen. Maar het wel minimaal in het weekend voor mijn eisprong te doen, op zaterdag of zondag. Als mijn cyclus zo blijft dan hoor ik elke maandag posi ovu te krijgen dus dat zou dan wel te doen moeten zijn. Al is het streven natuurlijk naar 2-3 keer, al dan niet met potjes, maar goed, goed gepraat, nieuwe afspraken gemaakt, allebei veel minder gestressed, dus laat het nu maar raak zijn hihi. Termijn van 6 maanden is inmiddels 10 maanden geworden lol dusse alle tijd nog
@ de foto's wow dames dat is zo vroeg al heeeeel goed te zien ik wil zeggen ik wil ook zo'n buik haha, maar zelfs als het raak is, is de kans dat je tot de bevalling niets ziet *vanwege mijn overgewicht* Maar goed als het maar gezond ter wereld mag komen als het zo ver is , dan ben ik al happy haha ja klussen was gezellig maar vooral erg lekker dusse nu vingers kruisen en op de wachtbank
Ooh dat zal je vast wel zien! Heb nog nooit gezien dat je bij iemand niet ziet dat diegene zwanger is.. Want je vetrolletjes vullen zich ook op hahaha! Maar is idd niet het belangrijkst! Een buik maakt je denk ik niks meer uit als je iets zo graag wil!
Zo hehe! Meiden, ik ben eigenlijk ongesteld geworden! En dat na 42 dagen! Weet ik waar ik aan toe ben! Voelde me gisteren echt down, van "sh*t, mijn lichaam doet t gewoon niet!" Nog zoiets, droeg vanaf het moment dat ik ongi zou moeten worden (10 geleden) een inlegkruisje, Just in case that. Maar gister dacht ik, wat voor zin heeft het, zonde van een inlegkruisje en van het geld. Met als gevolg dat ik net om 5 uur s'ochtend mijn bed moest verschonen. haha! Wat een leuke foto's! Lijkt me echt leuk om zulke foto's te maken! Weet alleen niet of je het bij mij zo gauw zou zien aangezien ik wel een bettje overgewicht heb. Spannend tileana! Raket, zou echt leuk zijn, een tweeling! Ze zeggen dat het een generatie overslaat, tweelingen! Dus als jouw moeder van een tweeling is en zij niet zwanger is geweeest van een tweeling..... Of t waarheid is? Ik zelf ben een van een drieling! Hopelijk slaat het bij mij ook een generatie over, haha! Moet er niet aan denken, 3 of 2 tegelijk! Mensen (vrienden, kenissen en familie) zeggen tegen mij als we het over zwanr worden hebben," als jij ooit zwanger wordt, is het een tweeling!" Meerdere mensen zeggen het! Hopelijk hebben ze geen gelijk, haha! Lijkt me zwaar! Eerst maar eens zwanger worden! Dus kan iemand mij op ronde 3 zetten? Mijn nod weet ik nog niet.
Wowww dames! jullie buikje en al zo vroegg!! dat is echt superr! bij de volgende echo kunnen jullie wel zien denk ik of t een 2-ling is! ik hoop dat t bij ons ook raak is van de week, en dat ik ook zoon buikje krijg in het begin, ik vind dat zoo mooi!! hoe dikker de buik hoe beter!! geniet van jullie zwangerschap!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 11 november: Koeka90 12 november: Kiss2012 17 november: Chavern878 20 novemer: Love2011 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 2 december : Floor32 2 december: Mama-in-love 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin ? November: o0Marieke0o ? November: Rica 10 december: Madeliefste ? december: Amely86 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2
Hallo, daar ben ik weer even... @Tilaena: Spannend meid.. Nu even wachten, maar je hebt een korte cyclus toch dus minder lang wachten?? Fijn dat je genoten hebt.. @ Mams123: Wanneer mag je een test doen? @ Amely: Pfff... Wat lang zeg. Balen, maar fijn dat je nu zekerheid hebt. Hoop dat je cyclus snel "normaal" mag worden. @ Raket: WOW wat een buik al! Mooi hoor. Kan je het nog wel verbergen? @ Kiraa: Ook een mooi buikje al zeg. En we zijn inderdaag gelijk uitgeteld. 14 juli.. @ Rica: Hoe is het met je? Voel je je al wat beter? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven? @ Hier blijven: Ik wil ook hier blijven!! Hier gisteren het grote nieuws aan pa en ma verteld. Kan het helaas niet meer verbergen aangezien ik al een buik als een kanon heb. Gaat snel denk ik zo vlak achter de eerste aan. Mijn buik is nu net zo groot als bij de eerste met 16 weken.. (heb even foto teruggezien) Zal binnenkort ook even een foto plaatsen hier hihi.. (zijn dan wel darmen, maar buik is buik ) Voel me verder prima, alleen wat krampjes af en toe dus we zitten nog steeds in spanning. Dat zal ook blijven tot 18 december want dan hebben we de eerste echo en als die goed is dan kan ik gaan genieten. Zoonlief is gelukkig weer beter en mag stoppen met antibiotica gelukkig. Wie zijn de volgende die mogen testen? Ik wil roze zien!! Als het ff kan de hele lijst in het roze..
Amely balen van de ongi, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Overigens werkt het bij mij averechts om van te voren al wat in te doen. Vaak komt het dan pas later door. Mijn korte cyclus valt wel mee. 28 dagen is volgens mij het standaard gemiddelde. Dus de komende 2 weken afwachten. Mamalicious ookal zo'n buikje hihi. Hoe vonden ze het nieuws??
Ik zou ook geen tweeling willen. Veel te druk en dan moeten we ook verhuizen denk ik haha Hier zal ik ook geen mooie buik krijgen vrees ik. Ivm met overgewicht, al ik dat nu nog maar 15kilo. Maar strak ben ik niet. We wachten af, Tis nog niet zover.
Heb ik ook gemerkt, dus geen inlegkruisjes meer in, haha! Wat leuk al die buiken, zo mooi om te zien! Krijgen we over een paar weken weer een update? Kunnen we dadelijk een mooie collage maken met al onze buiken! Zet straks mijn nod in het lijstje, ga het eerst maar eens uitrekenen! Hopelijk kleurt mooi roze in de derde ronde!
@Amely: Balen en een opluchting tegelijk! Als ik zo je cyclus bekijk, lijkt het me een mogelijkheid dat je af en toe een eisprong (en dus een menstruatie) overslaat. Ter geruststelling: Een vriendin van mij menstrueert maar eens in de 2 maanden, en is toch 2 keer heel vlot zwanger geworden. Hoeft dus geen probleem te zijn! @tilaena: Onzin, ook jij wordt een prachtige zwangere! @Mamalicious: Eeen kanon?! Haha! Ja, schijnt bij een tweede sneller te gaan. En vast helemaal als je nog niet helemaal ontzwangerd bent na de eerste! Ik weet niet of ik het nog wel goed verberg nee. Ik kleed me in laagjes en zorg dat de bovenste laag niet te strak zit. Meer kan ik niet doen, op mijn werk doe ik gewoon net alsof ik gek ben. En mensen zijn volgens mij meestal minder opmerkzaam dan je denkt. Ze kennen me nog niet zo lang, dus die denken volgens mij hooguit dat ik een keer te vaak bij MacDonalds heb gezeten! De manager weet het trouwens wel al, maar verder niemand. Over 1½ week is de eerste echo geweest en mag iedereen het weten!
Kan wel kloppen Raket, heb ook pcos maarja wil nog niet de mmm in. Eerst maar even zelf proberen! Jeetje wat gaat dat snel, 10 weken al! Zie dat je baby al zo groot is al een pruim! Haha, teveel macdonalds, achja! Kan ik niet zeggen heb al overgewicht (10kg) van mezelf en dat zonder baby!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 11 november: Koeka90 12 november: Kiss2012 17 november: Chavern878 20 novemer: Love2011 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 2 december : Floor32 2 december: Mama-in-love 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ? November: o0Marieke0o ? November: Rica ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Heb mijn nod even aangepast.
Ohw sorry Kiraa, heb nog eens gekeken, maar ik ben inderdaad de 15e uitgeteld.. Ach straks met de echo wordt het toch anders denk ik, was bij ons zoontje ook 9 september uitgerekend en volgens de echo 14 september. Uiteindelijk is hij 4 september geboren.