Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje?
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje
    Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje

NOD lijst
    11 november: Koeka90
    12 november: Kiss2012
    17 november: Chavern878
    20 novemer: Love2011
    23 November: BabyR
    25 November: Tilaena
    28 November: Nicole
    29 November: Breeze
    2 december : Floor32
    2 december: Mama-in-love
    4 december: Nouck85
    4 december: Smurffin
    10 december: Madeliefste
    17 december: Amely86
    ? November: o0Marieke0o
    ? November: Rica

♥ZWANGER!♥
    Juni 2013
    6 juni: Raket78 - Ronde 1
    12 juni: SophieJosephine - Ronde 1
    15 juni: Sproettie - Ronde 1
    30 juni: Bibo - Ronde 2

juli 2013
    1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2
    14 juli: Kiraa – Ronde 2
    15 juli: Mamalicious - Ronde 2

Vlindertjes:(:
    Rica - ronde 2
    Bloem85 - ronde 2

De vlindertjes waren er vanaf gevallen ;)

2. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Oeps, sorry! Was aan t kopieën en pasten! Haha

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    #2303 tilaena, 12 nov 2012
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
    Het is inderdaad een stuk rustiger hier :p

aangezien we het over kinderwagens hadden, zal eens kijken of ik de foto's van mijn telefoon kan halen en hier de mijne neer kan zetten.

4. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Zeker rustig! Hoe is het met Kiss2012? Al getest of heb ik iets gemist?

Ben zeer benieuwd Tileana! Wil die wagen wel zien! Ik weet nog niet wat voor wagen ik wil. Ga ik als het zover is wel eens naar kijken!

5. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Wauw, mooie wagen! Lijkt me zeer handig!

6. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    @ mamalicious, ik heb de app van de biologische klok van predictor op me telefoon. en die zegt dat donderdag,vrijdag, zdag de vruchtbaarste dagen zijn, dus we gaan goed aan de slag ;). en begin dec. kan ik de vroege test doen!
    spannend ben erg benieuwd of t raak is.

groetjes

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    spannend dames!

mooie wagen tilaena..hoop dat je de driewieler bevalt.

mooie buiken zie ik voorbij komen! raket je gaat goed he!!?
    ik hoop dat het deze keer ook sneller gaat bij mij...bij mn dochter was het amper te zien met 10 weken :)

Nou hier echt ontregelt!
    denk nu echt mn ongie...hoop het want ik denk het elke keer en dan stopt het...maar komt ook zo weer opzetten.
    Nu ik extra vruchtbaar ben wil ik het er wel van nemen..alleen erg jammer dat mn ovutesten dus niet werken.
    Ik gok dat mn nod 5 of 9 december is...pure gok als ik er vanuit ga dat 8 nov mn ongie begon (of vandaag) en een cyclus van 28 aanhou!

bloem hoe gaat het met je? heb je een tijdje niet gezien. Hoop dat je het kan verwerken meid!

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Tilaena; leuke wagen! Zal proberen vanavond die van mij ook even te posten! We zijn nu onderweg om hem op te halen :D

@ Rica; balen dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt met die ongi! Maar wel goed dat je nu extra vruchtbaar bent ;) klusse en hopeljk kom je snel weer bij me op de roze wolk zitten! ;)

@ mams123; klusse :D

9. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    mooie kinderwagen hoor tilaena.

Ben benieuwd kiraa is het donker genoeg om te gaan ophalen????

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Jaaa hahaha, voordat we weer thuis zijn rond half 11 dan is het helemaal donker genoeg :D

11. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hee dames, hier even een flink ego-berichtje. Ik baal er echt van dat ik nog niet zwanger ben merk ik...3 rondes achter de rug nu en helaas... Ik weet dat 50% in de eerste drie maanden zwanger wordt, 70% in de eerste zes maanden en 85% in het eerste jaar...en dat wij dus al niet bij die eerste 50% horen terwijl ik de pil maar een maand of 4 heb geslikt...nee, dat geeft weinig hoop. Ik weet niet waarom, maar 'het voelt' alsof het bij ons niet gewoon gaat lukken en dat voelt al zo vanaf het begin. Als ik kijk naar vriendinnen: allemaal binnen een of twee maanden zwanger - zelfs als ze jaren de pil hebben geslikt. Ook hier zijn zoveel dames meteen zwanger... Waarom wij nou niet? Voelt niet eerlijk, voel me er echt flink rot door...bah :( En om ons heen weer die mededelingen van 'ik ben zwanger, het was meteen raak!' en een vriendin die op bevallen staat.

En bij ons lukt het dus nog niet...blegh. Heb echt géén vertrouwen!

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ach meid! Ik had dat gevoel ook toen ik de eerste ronde ongesteld werd! Als je iets zo graag wilt, ga je al snel "doem" denken! Maar het komt vast helemaal goed! Als je straks een posi-test in handen hebt zul je echt denken; waar maakte ik me druk om?! En ik weet dat ik makkelijk praten heb, maar ik heb ook veel mensen in mijn omgeving die al langer bezig zijn... En meestal moet je er toch wel een jaartje voor uittrekken.. Dat lees je hier op het forum genoeg.. ;) Dus meid, kop op en jullie kleintje komt als die er klaar voor is! :)

13. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik begrijp je helemaal! Is echt flink balen als iedereen in je omgeving zwanger word en jij niet. Is enorm frustrerend! Heb precies hetzelfde, wil zo graag maar door mijn onregelmatige cyclussen zie ik het soms echt niet zitten! Soms lijkt het wel of het ons niet gegunt is. Is natuurlijk onzin, want onze tijd komt nog wel! Plus het is voor jou de vierde ronde, is nog helemaal niet zo lang. Probeer het positief te zien en kijk wat je wel hebt! Lekker makkelijk gezegd hé!

Achja niet de moed opgeven...je bent niet de enige!

14. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Thnx voor het me niet meteen bestempelen als zeikerd, zo voel ik me nl ook heus wel een beetje :D

En Kiraa, jij bent een van die mazzelaars die bij de eerste helft horen hè dus ja...dan zou ik het ook wel wat makkelijker vinden persoonlijk en dan kon ik het ook wel makkelijker relativeren voor anderen denk ik ;)

Amely, I know en dat ga ik ook heus niet doen! Ik baal er alleen ontzettend van dat ik dus bij de groep hoor 'bij wie het niet zo makkelijk lukt'. Als ik nou jarenlang de pil had gebruikt kon het nog met ontpoppen te maken hebben, maar dat is bij mij dus ook niet... E ik ben bijna 29 hè, dus ook niet bepaald jong meer. Al met al gewoon bagger. Blegh!

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha nou zo makkelijk relativeer ik dat niet hoor ;) Mijn moeder heeft jaren ivf gedaan wat ik ook bewusy mee heb gekregen. Mijn ene schoonzus is al 2,5 jaar bezig (en net bbz gehad) en een andere schoonzus al 13 jaar! En andere schoonzus is 9 jaar bezig geweest voor een volgende kindje die 2 maanden terug is geboren :). Dus besef heus dat ik me echt gelukkig mag wensen maar ik begrijp de andere kant ook heel goed! Al maak ik het niet persoonlijk mee.. Die eerste maand vond ik ook hel, want je denkt gelijk; er zijn er zoveel in onze familie die moeilijk kindjes krijgen en ik misschien ook wel.. Maar gelukkig voor ons is dat dus niet het geval...

Maja keep your head up, komt vast goed!

Wij zijn weer op de terugweg met onze supermooie wagen!

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    madeliefste een ego berichtje mag hoor, ik herken het wel, pas 2,5 maand bezig maar het liefst had het 15 jaar geleden al mogen gebeuren hihi. En om je heen lukt het altijd makkelijker want het gras is altijd groener....

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Och meid toch, wat fijn dat je zo eerlijk bent.. Ik had dat bij de eerste ook heel erg. We waren augustus gestopt met de pil en vanaf september aan het klussen gegaan. Om ons heen kwam ook het een na het andere bericht. Op mijn werk was ik zelfs de 12e die het goede nieuws mocht vertellen in februari. Er waren toen dus al 11 collega's van mij voorgegaan. Heel erg frustrerend vond ik dat.
    Maar bij ons was de test positief op nieuwjaarsdag 2011 en ik was dolgelukkig. Ik ga er vanuit dat het bij jou ook echt wel een keer raak zal zijn, maar snap je dus wel.
    Positief blijven meid!

Sterkte met dit rotgevoel.. Knuf:(

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Madeliefste ik herken het ook. Zit nu ook pas in mijn derde ronde en was in de eerste ronde ervan overtuigt dat het meteen zou gaan lukken. Vanaf ronde twee ineens heel bang... ik heb jaren best wel onveilig gedaan en vaak de pil vergeten. Nooit zwanger geraakt! Misschien heeft dat zo een reden waar ik nu achter ga komen. Of te wel bij mij gaat het niet vanzelf.. Blijf af en toe maar aan het doemdenken. Gelukkig kan ik me er wel vanaf sluiten. Het helpt wel vind ik om (sorry dames niet omdat ik het niet gezellig vind haha) hier niet vaak te komen. In de eerste twee maanden las ik echt alles op dit forum. Maakte me helemaal gek. nnu ben ik me aan het storten op mijn paard en hond en het lijnen weer opgepakt. Ook doe ik een thuisstudie van 9 maanden (goed uitgekozen he hahah) en merk dat het allemaal wat makkelijker is. Heb voor mijzelf besloten dat als we in mei volgend jaar nog niet zwanger zijn we even langs de huisarts gaan. Ook dat geeft rust er een termijn aan geven. Ik gaf eerder mijzelf een termijn van een maand..... hahaah En was helemaal in zak en as als ik ongesteld werd.

Gelukkig lees je hier veel dat het min een jaar duurt en dus is er nog niets aan de hand feitelijk, maar leuk is anders. helaas hebben we niet zelf de controle over hoe en wanneer (jammer want ik ben een echte control freak haha
    Komt allemaal wel goed! We gaan er gewoon voor en als je in een doemdenkperiode zit gewoon lekker ego dingen posten. Het scheelt dat we hier allemaal net drie of vier maanden bezig zijn!
    De zwangeren onder ons kunnen ons lekker maken met hun komende buikjes en ons laten herinneren waar we het voor doen! Zo zie ik het eigenlijk.... heel verhaal geworden haha

19. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Hey madeliefste heel begrijpelijk hoor en uiteraard mag je, je ego berichtjes even posten. Bij mijn zus ging het voor een tweede heel erg moeilijk omdat ze endometriose heeft, maar daar probeer ik niet te veel bij stil te staan. Heb eigenlijk (vind ik) best nogal wat geduld, zelf heb ik net als floor een termijn aangesteld van 1jaar. Wat heel gebruikelijk is, daarna mocht het niet gelukt zijn even langs de ha om alles te laten controleren. Het geeft mij in ieder geval veel rust.

20. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Lieve Madeliefste,

Maak je niet te druk! Voordat ik begon met klussen voor t eggie was ik al een jaar gestopt met de pil. Het duurt ongeveer 3 maanden voordat de hormonen uit je lichaam zijn. Heb geduld en stress niet te veel, ook jij bent binnenkort zwanger! Liefs.

Deel Deze Pagina