Gister geklust en vandaag maar weer. Al denk ik dat ik gister echt mijn lh piek heb gehad want vandaag was de test streep lichter dan de controle streep. Dus nu een week of 2 wachten op de NOD en dan hopelijk testen.
@Smurffin, lekker he, niks doen! Hoe laat moet je werken, heb je wisselende diensten? @Tilaena, spannend he, het wachten is begonnen. Hier ook aan het wachten.... zag op de NOD lijst dat Puk als eerste kan testen, daarna ik volgens mij.
Idd bibo, spannend hoor!!!!! Ben overigens ontzettend benieuwd hoe het met breeze is. Volgens mij mis ik trouwens nog 1 of 2 nieuwe mensen op de lijst
wachten duurt altijd zo lang he... Ik ben vreselijk ongeduldig wat dat betreft. Zie dat jij een pendel hebt voor oktober, ben benieuwd of dat klopt, zou al snel zijn he! Hmmm... ik zal even de laatste lijst opzoeken...
September stoppers! Wie is wie Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LadyD - jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 23 september: Puk1987 27 september: Bibo 28 (??) september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 28 ? september: Nouck85 01 oktober: Breeze 01 oktober: tilaena 02 oktober: Rica 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 11 oktober: o0Marieke0o Zonder datum: Raket78 ZWANGER!
ja dat zou al heel snel zijn, ik had ergens op een ander forum gevraagd te pendelen, want ik hoopte dat het natuurlijk deze maand al zou zijn, maar zij kwam met dat. En ik heb gister op de valreep (hoop dat het op tijd was) een verzoekje tot pendelen hier gedaan bij chantallcindy dus ben benieuwd wat zij zegt. Ik heb zelf ook een pendel, maar ik heb al jaren niet gependeld en altijd alleen heeeeeeeeeeeel af en toe voor de fun gependeld. Zelfs ooit een korte workshop pendelen gedaan bij een vriendin, maar ik wil niet voor mezelf meer pendelen, want ik heb gemerkt dat de wens de pendel dan bestuurd Maar ik vind het vooral leuk en grappig. Het is niet zo dat ik denk, oww de pendel zegt het dus het is waar haha...
zit even naar het lijstje te kijken. volgens mij mis ik zeker nog happy3 maar weet niet of haar gegevens bekent zijn verder. En hebben we dan iedereen?
Ik geloof ook nooit zo in dat pendelen, maar als ik het zou laten doen zou ik me volgens mij wel op die datum vast gaan pinnen. En dan is het toch een teleurstelling als het niet klopt Nog plannen voor vandaag? Ik ben even een boodschappenlijstje aan het maken. Maar mijn dochtertje doet weer een giga lang dutje, we hebben dus nog niet geluncht....
Nee ik heb vandaag een rustig dagje. Alleen nog ff klussen, en geen idee wanneer dat gaat zijn haha, hangt van hem af, wanneer hij tijd heeft. Moet eigenlijk een en ander in het huishouden doen maar heb niet zo'n zin. Dus ik hang een beetje achter de computer nu lol. Op zoek naar wat leuke tickers.
Had Happy3 er iets later al bij gezet, maar zonder NOD gegevens. Is een flinke lijst al zo he! Weet alleen niet of iedereen nog erg actief is hier of zich alleen maar aangemeld hebben. Lekker zo'n rustig dagje! Ik hang hier ook een beetje op te bank, geen zin om te poetsen...
Oehff.. Merk dat ik wel vaker mag inloggen!? Zoveel terug te lezen.. Ik zie dat jullie het over pendelen hebben, wat ik dat precies? Mijn dag ziet er nu rustig uit! Net ff de voorzolder opgeruimd+zolderslaapkamer... Ben er nu wel beetje klaar mee haha...
Hallo dames, Ik hoop dat ik hier ook mee mag praten. Zou graag in oktober voor mijn eerste kindje willen gaan. Ben 25 jaar en mijn vriend is 28 jaar. Ben sinds augustus 2012 gestopt met de pil. Ik vind het super leuk en spannend!
Geen idee hoe actief iedereen is, sommigen hadden wel gezegd dat ze niet zo heel actief zijn en af en toe gewoon even komen kijken volgens mij. Maar maakt niet zoveel uit toch? Volgens mij is de club wel actief genoeg. En ze komen vast delen of het wel of niet gelukt is deze ronde... Ja lekker luieren is heerlijk, maar moet straks toch echt wat gaan doen
@bibo heb gelukkig wel een vast rooster maar inderdaad wisselende tijden. Ik mag vanavond om hafl7 beginnen tot 23:00 vanavond. En dan ben ik weer een dagje vrij
same here, geen zin om te poetsen. Heb de wc wel even gedaan, maar voor de rest lekker op de bank achter de laptop.
welkom chavern! en druk bezig geweest al koeka haha... en ja als je je verveelt kan je flink wat terug lezen hihi pendelen kan je met een pendel doen of bijv een ring aan een touwtje. Je laat het hangen. Vraagt wat nee is, vraagt wat ja is. Stel vervolgens een vraag waarvan je weet dat het antwoord ja is, en 1 waarvan je weet dat het antwoord nee is. Om de ja en nee te controleren. En dan kan je vragen stellen en krijg je ja, nee en bij ervaren pendelaars soms ook een weet niet, misschien, of onduidelijk als antwoord. overigens als je geen ja of nee krijgt, dan is het sowieso onduidelijk hihi. Maar er zijn mensen op verschillende sites maar ook op deze, waar je dan een berichtje kan sturen, je naam en geboorte datum doorgeeft of een foto en dan bijv de vraag stelt wanneer je een positieve test krijgt, wat het geslacht gaat zijn, en hoeveel kinderen je totaal krijgt etc. Mensen hier doen het als hobby en voor de fun. Het is gewoon leuk, maar ze zitten er vaak 30-50% naast.
Aha!!! Nu is het me duidelijk! Maar ik geloof daar niet zo in. Het zou natuurlijk wel onwijs leuk zijn als het wel een keer uitkomt!!! Ik heb ooit mijn hand laten lezen door een docent die dit ook thuis doet, en circussen geeft. Ze zei dat ik moest uitkijken, want werd snel zwanger, 2 kort achter elkaar en na 7 jaar zou er een nakomeling komen.... Dit is ongeveer 4'5 jaar terug.... Vandaar dat ik me er niet zo aan vast klam!