ff snel een antwoord geen idee haha, heb deze maand 2 testjes gedaan, 1 op zondag en 1 op maandagochtend en die waren allebei op het punt van positief worden dusse.... denk dat ie ma of di geweest is
Hey meiden ik heb ook niet heel veel tijd om te kijken is heel druk op m'n werk maar ik heb net nog een test gedaan maar helaas negatief dus ik ga er maar van uit dat het een lange cyclus is Leuk dat er hier een hoop katte en honde lief hebbers zijn ik heb zelf een dwerg keesje
@ Madeliefste; haha ja, ze blijft ook zeker op de hondjes passen als het kindje er is. Heb echt superveel geluk met mijn moedertje @ Tilaena; ik hoop dat het raak is, spannenddd! @ Kiss2012; jammer meid, helemaal omdat je al overtijd bent! Al die onzekerheid.. @ Nouck; succes deze ronde meid! Hoop ook dat het voor jullie gauw raak is! Ik zou mijn wagen nog even showen, tadaaaa, istie dan: mijn maxi cosi mura 4! Bekijk bijlage 286881 linksboven;wandelwagen rechtboven; reiswieg linksonder; maxi cosi Carbiofix rechtsonder; kreeg ik er gratis bij van die mevrouw waar ik de wagen van gekocht heb, een splinternieuwe buikdrager. Superblij mee, want die wilde ik ook echt absoluut kopen!! Zij durfde hem niet te gebruiken.. Ook heb ik er nog ongebruikte voetenzak, 2 regenhoezen en muskietennet bijgekregen, en dat voor maar 200! Ik ben er ondanks dat hij niet supernieuw is (wat kleine gebruikssporen) heeeeeeel erg blij mee!!
hey nouck ! kiraa mooie wagen hoor!lijkt me fijn rijden. ik zal eens kijken of ik een foto van mijne kan vinden van mn dochter. gadverdamme bloed nu nog als een gek! had gehoopt dat het vandaag minder zou worden! IK WIL VERDER !!
Jeetje echt balen rica!! Kiraa mooie wagen!! Zoiets wil ik ook wel. Hier weinig nieuws. Gisteren geklust en vanmorgen heerlijk paardgereden. Het duin was helemaal bevroren echt zo mooi! Nu wekl bevroren tenen hahah Tijd voor de winterlaarzen. Nu eerst een bakkie koffie en dan douchen en aankleden hond uitlaten en naar het werk.
leuk floor!!! ik ben jarloers hahaha! ik zeg altijd als gaston langs komt met die dikke prijs, koop ik een mooi vrijstaand huis met wat grond, genoeg voor een paard ja ik baal ook, ik wil gewoon verder! loop nu al bijna 2 weken te klooien met de duivels (bloed) Ik heb wel ff een ovutest gedaan om te zien om mn hcg daalt maar dat geloof ik wel! Aangezien die knal positief was en nu niet... nou weg met die ongie en dan kunnen we weer opzoek naar een echt ei wie mag er bijna testen!? kiss jammer zeg... Ik wil nu alleen nog maar posi nieuws en posi testen zien!!!! tilaena dus toch goed geklust?? wordt het dus toch nog spannend!
Oh maar de mijne staat niet aan huis hoor hahah Nee daar heb ik het geld niet voor. Hij staat wel maar 400 wandelpassen van mijn huis af dat vind ik al een luxe haha Maar wel gewoon bij een boer in een paddock en klein weiland met schuilstal en alles moet ik zelf doen. Voeren water geven mesten hooi geven. Gelukkig sta ik daar met nog een iemand waar ik het goed mee kan vinden. Dus en kunnen we makkelijk alles plannen, want er moet min twee keer per dag iemand naartoe. Dus gaston mag nog wel langskomen hahaha Want dat paard vreet mijn geld op haha Ga verder ook nooit uit of vaak uit eten. Moet echt wel wat laten om heb te kunnen houden. Maar er zit voor mij heel veel meerwaarde aan hem, dus ik heb het er graag voor over. Ik hoop ook voor je dat snel allemaal afgehandeld is! kun je weer gewoon verder. Krijg je binnenkort nog een echo om te kijken of echt alles weg is??
het is al weg,...en mn testen worden lichter dus dat betekent dat het nu echt uit mn lichaam is. Ik dacht het gister te hebben verloren maarja ze zeggen dat je met 5 weken nog niks er van kunt zien maar ik betwijfel het! ja kost veel tijd he! ik kan dat echt niet opbrengen met mijn 2 honden en een kind..ik weet nu al niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te poetsen! maar vroeger heb ik het wel gehad, zo'n shetlander om te verzorgen. was toen ook nog stukken kleiner! daarna zat mn opa op een leuke camping waar ik heel veel kwam om bosritten te maken. deze zomer was mn laatste rit in de duinen op terschelling! vind het echt heeeeel leuk!
Rica balen dat het zo door blijft sudderen! Hopelijk kun je snel weer verder! Kiraa mooie wagen!! Hier een echo gehad. Alles zag er goed uit en dinsdag is de terugplaatsing! Ben er happy mee
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 11 november: Koeka90 12 november: Kiss2012 20 novemer: Love2011 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ? November: o0Marieke0o ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2
Nogmaals bedankt dames @Nouk85 Ik ben ontzettend moe wil de hele dag door slapen Verder voelt mijn onderrug een beetje zeurderig aan. Voor de rest gaat het tot nu toe prima
Hoe ver ben je nu Chavern? en die moeheid is hier ook maar al te bekend! Vooral tussen 2 & 6 ben ik echt zooo moe..
Ja idd! Dan had je al wel een mooi duidelijk streepje zeg! Ik had met 3 + 4 echt een mega licht streepje. Moest de test in alle bochten draaien haha met 4 weken pas duidelijk streepje.. En 4+4 een knaller
@Kiraa Super duidelijk ja! Zaterdag doe ik nog een Clearblue test wil stiekem toch echt een hele duidelijke dikke streep zien.