Die digital van clearblue zijn leuk! Toen werd het voor mij pas echie! Haha, want er staat dan duidelijk ZWANGER 2-3 haha. Mijn kwaaltjes vallen mee.. Alleen in de middag erg moe, soms nog last van ongi-krampjes en gewoon niet helemaal lekker in mn vel.. Vanmorgen voor het eerst een beetje last gehad van zuur maar na een glaasje cola, om 7 uur smorgens, ging het wel weer Verder na sporten heb ik echt al last van harde buiken (komt dan van me darmen) wat wel vervelend is.. Maargoed, zo gauw we het gaan vertellen stop ik ook met volleyballen, en ga dan zwemmen (wil wel graag in beweging blijven ) Verder heb ik nog geen klagen Jij?
Spannend, Mama-in-love!! Lijkt me extra spannend, cryo's terugplaatsen en dan nog 2 weken wachten! Mooie wagen kiraa! Ik wacht nog even met wagens kopen, je weet nooit of het er 1 of 2 of 3 zijn! haha! Meiden, hoe gaat het met jullie? Al klachtjes? Testers? @hier: bijna ongi af dus het klussen kan beginnen! Was trouwens 9 november begonnen met het slikken van monnikspeper en werd de 12e ongi (zonder aankondiging, meestal heb ik bruinverlies of buikkrampen. Dacht dat het weer zo'n superlange cyclus werd) Ook is mijn temperatuur al 4 dagen stabiel, is sinds ik temp nog nooit gebeurd, schoot altijd van hoog naar laag en andersom! Of dat nou door het slikken van die kruiden is, ik zeg bijzonder!
2? of 3? Hou op alsjeblieft! (al zou het natuurlijk hartstikke welkom zijn als het er meerdere zijn!!)
Ik ook hoor, liever 1 tegelijk. Maar ach heb je niks over te zeggen natuurlijk. En aangezien het bij mij in de fam zit (ben zelf van een 3-ling en mijn vriend zijn ma was zwanger van een tweeling, alleen is dat een miskraam geworden). Ik houd liever alle opties open!
Jup, alleen wonen ze niet hier hoor! Ben de enige die in NL woont. (adoptie). Heb wel contact met 1 van mijn zussen, is super leuk! Kan ik allemaal dingen vragen over mijn bio-fam.
spannend mama-in-love hopelijk gaat alles goed. kiraa mooie kinderwagen hoor, heeft niemand jullie gezien???? @hier net terug van bhv dus vanavond lekker een avondje vrij en helemaal alleen thuis. Heb met ml afgesproken dat we langer doorgaan met klussen, denk dat we mijn eitje missen. Vindt het wel grappig dat hij er meer mee bezig is als ik
één is bij mijn bio-ouders en de andere is door een andere familie opgevoed. Ze zijn nu beide getrouwd maar nog niet zwanger. Mijn zus vertelde trouwens dat zij ook bezig is met zwanger worden alleen heeft ze precies hetzelfde als ik, een onregelmatige cyclus! Onze cyclussen lopen bijna gelijk, zit 2 dagen tussen! Toen ik mijn cyclus van 80 dagen had, had zij dat ook! Zo grappig!
Wat fijn dat jullie contact hebben met elkaar en dat jullie toch zoveel gelijkenissen hebben!! Vind het wel triest dat jullie alle drie gescheiden zijn... Vond jij dat ook niet moeilijk?
Nee is niet triest hoor! We hebben alle drie een mooi leven met gelijke kansen! En het voelt niet alsof we gescheiden zijn geweest. We hebben een sterke band, de eerste keer dat ik ze zag was het alsof ik ze 'gisteren' nog gezien had. Onze levens lopen ook gelijk, ziektes, werk, relaties enz....heel grappig! Niet alsof we het afspreken....
Bijzonder! Fijn dat het goed voelt zo voor je!! Lijkt me erg bijzonder om een tweeling/drieling zus(sen) te hebben!
@ Amely; wat bijzonder! Zou wel grappig zijn als jullie ook tegelijk zwanger worden!! @ Smurffin; ik denk het niet Haha dat we aan het uitladen waren kwam wel toevallig onze buurvrouw aan de andere kant van het rijtje aanlopen dus als een idioot naar binnen gestormd, gauw deur en jaloezien dicht hahaha! Vast een grappig gezicht maar denk niet dat ze iets gezien heeft
Amely zie dat ik dat verkeerd getypt had hahaha heb drukke dag gehad he het moest zijn: denk dat we de vorige rondes de ei hebben gemist.
Beagles zijn hele lieve gezinshonden! Ze hebben idd wel veel beweging nodig. Gelukkig vindt ml het fijn om s avonds een eind te wandelen. Ik wandel tussen de middag 30 minuten. Vind de kleine ook heerlijk! Idd kunnen beagles niet goed alleen zijn. Dat moeten ze echt leren. Ik ben overdag ook veel thuis. Werk vnl s avonds en dan is ml weer thuis. Gelukkig hier een lieve schoonmams waa hond en dochter naartoe mogen!
Mooie wagen kiraa! Deze hebben wij ook, weet alleen niet zeker of wij Mura3of 4hebben. Dacht 3, maar hij ziet er wel hetzelfde uit en hij bevalt me super goed! Loop er veel mee, met hond die niet heel netjes aan 1kant loopt, maar hij is heel goed te sturen met 1hand!
Bij de 3 zitten de 2 voorwielen dicht bij elkaar en bij de 4 zitten ze een eindje uit elkaar Vind het ook een top wagen! Mooi en alles erop & eraan. En ik moet straks met 2 honden lopen he, haha benieuwd of dat ook makkelijk gaat Hoe voel jij je verder Bloempie? Hoe is het met de rest van de meiden??