Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje?
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje
    Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje

NOD lijst
    11 november: Koeka90
    12 november: Kiss2012
    20 novemer: Love2011
    23 November: BabyR
    25 November: Tilaena
    28 November: Nicole
    29 November: Breeze
    30 november: Mama-in-love
    2 december : Floor32
    4 december: Nouck85
    4 december: Smurffin
    9 december: Rica
    10 december: Madeliefste
    17 december: Amely86
    ? November: o0Marieke0o

♥ZWANGER!♥
    Juni 2013
    6 juni: Raket78 - Ronde 1
    12 juni: SophieJosephine - Ronde 1
    15 juni: Sproettie - Ronde 1
    30 juni: Bibo - Ronde 2

juli 2013
    1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2
    14 juli: Kiraa – Ronde 2
    15 juli: Mamalicious - Ronde 2
    27 juli: Chavern878 - ronde 1

Vlindertjes:(:
    Rica - ronde 2
    Bloem85 - ronde 2

De lijst een beetje boven houden anders moeten we zo'n eind zoeken steeds ;)

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Wat een geweldig vruchtbaar topic toch dit...opdat het op ons allemaal overslaat :D

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    zou dat even mooi zijn als sinterklaaskado, allemaal zwanger hahaha

4. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jaa dat zou super zijn!! Zou zo leuk zijn om het met kerst te vertellen! Al zou het wel heel pril zijn bij mij! Haha

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee, met kerst vertellen wordt em niet :) Eerst maar eens de 10 weken voorbij :)

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wij hebben nog niet precies afgesproken wanneer we het gaan vertellen.. Wil sowieso eerst even echo afwachten :) Maar aan manliefs familie sowieso NIET tijdes een feestdag.. Dit omdat ene schoonzusje net bbz heeft gehad + dat hun al 2,5 jaar bezig zijn en andere schoonzus al 13 jaar... Dus we zijn toch bang dat dat voor hun toch een beetje de sfeer verpest... Klinkt misschien stom.. :D Maar daar zit ik echt heel erg over in, dat ik me richting hun gewoon heel schuldig voel... Dus die vertellen we het maar op een gewone dag.. :) en mijn ouders dan rond sinterklaas en anders ook "gewoon" als we dan nog geen echo hebben gehad (al zou ik het, het liefst nu al tegen mijn moeder vertellen :D)

7. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Ik zou het direct vertellen nadat ik een positieve test in handen heb, in ieder geval aan mijn (schoon)familie. Hoop deze ronde want dan kan het nog in een sinterklaas cadeau:cool: Zal het ook aan een collega vertellen ivm werkzaamheden die we samen doen. Kunnen we even iemand anders inwerken.
    Ml is aan het werk en ik had vanmorgen een wit slijmpropje wel vroeg voor mijn ei-tje maar oke. Vanavond dan maar even aan de slag. Komt dan ook goed toch?? Ik heb vandaag lekker een kort dagje half4 - 20:00 relaxt nu huis maar eens beetje aan de kant maken is deze week nog niet gebeurt.

8. Madeliefste

Misschien een persoonlijke vraag hoor, maar 'plannen' jullie het klussen allemaal met man-/vriendlief? Hebben jullie dan buiten de vruchtbare periode geen seks, of...?

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik ook bij de positieve test. Je weet dan al dat je zwanger bent en voor mij maakt het niet uit of het dan nog mis kan gaan, want dat is altijd zo. Dan zou ik het juist fijn vinden als mensen er van op de hoogte zijn. Maar dat is ieder voor zich.

Geen idee nog hoe, eerst maar eens die positieve test haha das al moeilijk genoeg.

10. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    altijd plannen niet hou wel van het spontane;) maar in de vruchtbare periode soms even plannen, maar vaak gaat het vanzelf een natuurlijk drang van beide kanten. Net of hij het kan ruiken

11. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Haha, ja dat herken ik! Wij plannen ook niet echt. Alleen rond mijn eisprong passen we ons wat aan.

Ik denk dat ik het ook gelijk vertel als ik een positieve test heb, aangezien ik waarschijnlijk dan toch niet mijn mond kan houden! En mijn ma weet dat ik onregelmatig ben en vraagt ook regelmatig hoe het met mij gaat.... haha!

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    wij plannen niet... ik kijk wel hahha Ik zorg wel dat het rond de eisprong om de dag is. Vl heeft het niet eens door volgens mij....... ga er ook niet teveel met hem over hebben. Krijgt ie alleen maar koudwater vrees van haha Vanavond dus weer. Vanmorgen de vieze rekbare slijm.. dus wie weet leven de zaadjes van eerdergisteren nog of krijgen die van vanavond een kans zich naar binnen te wurmen hahah

13. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    komt vast goed floor ik heb ook al rekbare slijm dus vanavond gaan we het gezellig maken zoals meestal op vrijdag. Je moet natuurlijk wel goed je weekend in hahah

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha geweldig :D wij plannen ook niet, maar deed wel even wat beter mijn best tijdens verwachte vruchtbare dagen :D

15. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    en het resultaat zit er:p we hebben nog steeds niks gehoord van koeka he iemand een idee waar ze is???

16. Madeliefste

Ik plan indd ook niet, doe het gewoon wanneer ik zin heb - en hij ook natuurlijk :D Soms is dat een tijdje niet, maar dan weer dagelijks. Rondom mijn eisprong is mijn libido wel een stuk hoger, en als ik het dan om de dag zou 'mogen' zou ik dat heel vervelend vinden...hahaha. Maar ik vraag me dan wel af of het niet toch beter is voor de zaadkwaliteit? Want voor zwanger worden wil ik me eventueel wel inhouden ;)

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nope niet gezien.

Vind ook dat je het gezellie moet maken zo naar het weekend, dus vanavond mag/moet hahaah hij weer!
    Ik ben wel benieuwd, deze maand echt om de dag, dan zou het toch zo moeten zijn dat... helaas lees ik ook veel verhalen dat het niet zo is.

Dat vind ik ook wel echt het moeilijke aan het hele zwanger worden. Lees soms de vragen en verhalen in het zwanger worden topic, maar eigenlijk bij alle vragen kun je zeggen het zou zo kunnen zijn dat... maar hoeft niet. Ik stel daarom ook maar geen vragen, heb ze wel hoor. Maar niemand kan mij antwoord geven erop. Dus heeft het weinig zin dan. Zit eigenlijk niet te wachten op verschillende antwoorden. Je zult altijd moeten wachten op de test zelf of die positief is of niet.

Ik ga maar eens wat doen, effe werken haha helemaal geen zin, maar moet toch. Heb dit weekend ook weekend diensten. Zijn gelukkig altijd wel rustig dus kan ik wel wat doen aan de cursussen die ik moet volgen van het werk.

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Dat verschilt echt per man.. Als de zaadkwaliteit gewoon goed is, dan is het geen probleem om het dagelijks te doen. Maar als de kwaliteit niet zo goed is, dan zou het wat minder slim zijn.. Maja dat weet je natuurlijk niet als dat niet onderzocht is.. Maar als het na een hele poos nog niet is gelukt, is dat mss ook iets om op letten natuurlijk ;)
    En ook is het natuurlijk belangrijk hoeveel keer seks je op een avond hebt, 1 keer of meerdere keren want als je het meerdere keren doet lijkt me elke dag sowieso niet verstandig want dan moet manlief wel heeeeel sterk zaad hebben hahaha!

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Koeka is nog wel regelmatig online zag ik op haar profiel, maar mss is ze ons vergeten :D Hihi..

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zou kunnen dat ze ons vergeten is haha Maar misschien komt ze ook weer gewoon in eens langs.

Idd ik doe het om de dag en komt het voor dat er een keer extra is dan ook goed. Maar min om de dag. Dit is ook pas de derde ronde. Had voor mijzelf besloten om pas na een half jaar te gaan tempen en ovu testen te gaan doen. Voorals nog vind ik die ovu testen ook niet altijd kloppen en echt zekerheid heb je er ook niet mee dat je ei er is. Eerst maar eens een half jaar proberen, bijna op de helft dus haha

Deel Deze Pagina