Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    stil hier vanavond hahaha Ik kijk steeds even op het werk... tis heel rustig. Maar nieuwtjes..

Wie is eigenlijk de eerste die mag testen??

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    11 november: Koeka90
    12 november: Kiss2012
    20 novemer: Love2011
    23 November: BabyR
    25 November: Tilaena
    28 November: Nicole
    29 November: Breeze
    30 november: Mama-in-love
    2 december : Floor32
    4 december: Nouck85
    4 december: Smurffin
    9 december: Rica
    10 december: Madeliefste
    17 december: Amely86
    ? November: o0Marieke0o

:D

Maar idd rustig hier.. Maja iedereen is ook druk aan de klus om het weekend goed te beginnen! :D Mijn mannetje heeft helaas geen zin, heeft net gesport en dan is een beetje romantiek ver te zoeken :D Dan maar saampjes voor TVOH, ook leuk ;)

3. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Volgens mij is iedereen aan het klussen, haha!

Maar anyway op de lijst staat love2011, ze mag op de 20e testen! Spannend, al klachtjes?

Hier nog steeds ongesteld.....wachten duurt lang!

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    koeka niet gezien nee

@plannen uhmmm ja dat moet wel met een donor al hoewel ik het wat meer los begin te laten. Aangezien we sowieso voor de fun klussen in het weekend. Vanaf volgende maand hopelijk wat meer met potje en daarna hopelijk weer vaker in de vruchtbare week. Meneer gaat alleen verhuizen, naar een andere stad. Nog steeds redelijk dichtbij maar baal daar wel een beetje van. (even ego)
    Voor hem is het beter omdat het heel veel stress en tijd scheelt. Dus het is even aankijken hoe alles gaat. Wel goede gesprekken gehad, het half jaar is losgelaten en wordt minimaal 9 maanden proberen met een uitloop naar eventueel 1,5 jaar. Alhoewel dat natuurlijk hopelijk niet nodig is en er van af hangt of we het zolang met elkaar uit houden haha.... En aangezien ik dan toch al weer een heeel verhaal aan het schrijven ben dan maar gelijk erachteraan hoe het gaat. Deze maand geen ovu testen gebruikt. Geklust op zaterdag verwachtte posi ovu was maandag (maar dus niet getest). Het vruchtbare slijm wat ik normaal een dag of 4-5 heb duurde nu een dag of 6-7 en daar waar ik rond mijn eisprong normaal altijd last van ongi krampen heb tot en met mijn ongesteldheid aan toe , is het nu eigenlijk heel rustig. Weinig last. Verder door de goede gesprekken en nieuwe afspraken, totaal niet meer gestressed en hij ook niet, dus het gaat beter dan ooit tussen ons. Dus ik merk het wel aan het einde van de maand. Merk dat ik er vanuit ga dat het deze maand niet raak is, en dat brengt een hoop rust, ondanks dat ik heel graag wil, maar het is even niet anders....

@huisdieren hier 2 katten in huis , maar altijd opgegroeid met honden en katten. Zelf wil ik geen hond zolang ik alleen ben en dat is uit praktische overwegingen haha... mijn katten zijn een kruising tussen siamees en abessijn.

@kiraa super mooie wagen zeg. Die met 3 wielen rijdt best, ff in de kelder bij mams mee gereden want daar staat ie haha, enige waar je op moet letten is dat dat wiel uitsteekt rofl dus dat je niemand aanrijdt haha

@mama spannend het terugplaatsen en ik hoop dat het gelijk raak is bij je en dat hele traject weer je bespaart blijft.

@meerlingen ik zou een 2 ling geweldig vinden, ben ik gelijk klaar haha... maar uit praktisch overweegpunt gaat 1 al zwaar genoeg zijn in mijn eentje dusse... 1 gezonde heeft de voorkeur.

Alle zwangeren gefeliciteerd en hoop dat alles goed gaat en blijft gaan.

Als ik wat gemist heb, sorry maar heb het druk gehad.

Hoe is het trouwens met breeze?

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Ben ook weer aanwezig, moest nog even eten en nu lekker voor de buis met ml gezellig kijken naar TVOH. Ben echt benieuwd naar begin volgende maand:D was het maar alvast zo ver hihi.

Verder lekker een dagje weekend en zondag mag ik weer aan het werk.

@tilaena Blij om dat het weer helemaal goed zit tussen jullie twee en hopelijk mag je snel zwanger worden.

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha ja ging de tijd maar wat sneller he?! Ik kan gewoon niet wachten tot de eerste echo, en de tijd kruipt voorbij.. Maja zelfs al je zwanger bent, blijft het gezegde "geduld is een schone zaak" van toepassing :D
    Ik heb ook 1 dagje weekend en mag zondag ook weer! Bah.. Maandag teamoverleg, dinsdag cursus en woensdag een slaapdienst dus ben weer volgepland tot donderdag.

@ Tilaena; juist toen ik vorige maand dacht dat het niet raak zou zijn, was het juist raak haha! Maar kan me helemaal voorstellen dat je het niet fijn vind dat hij gaat verhuizen! Maakt het allemaal weer een stuk lastiger! Maar hopelijk is het deze ronde of zsm raak en dan heb je je daar geen zorgen meer over te maken! ;)

7. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Kira, wat voor werk doe jij? Ik heb dezelfde soort diensten ;)

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Gehandicaptenzorg ;)

9. Madeliefste

Ah, hier verslavingszorg!

10. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    beide zware beroepen. Kiraa wanneer ga jij het je baas vertellen (kan zijn dat ik daar over heen gelezen heb) ? Het is een zwaar beroep als de clienten een keer flippen en ze begin om zich heen te slaan :( of zijn het mensen die erg zwaar gehandicapt zijn?

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik weet het nog niet, agressie kan voorkomen op mijn groep, heb 6 clienten maar zijn alle 6 heeeeel verschillend! 2 clienten kunnen agressie vertonen, 2 hebben veel lichamelijke verzorging nodig en 2 waar me verder geen zorgen over hoef te maken haha. Maar ik ken mijn clienten ondertussen wel redelijk goed en is al 2 jaar geleden dat ik voor het laatst op mijn donder kreeg haha. Ze richten het nu meer op voorwerpen die voor handen liggen ;) Dus voor agressie ben ik opzich niet zo bang, wel wat meer voor de lichamelijke zwaarte maar twijfel ook weer erg of dat in deze fase al kwaad kan? Lijkt me niet echt dus probeer het nog even uit te stellen. Zoals met sporten heb ik al erg veel last, en als ik dat met werk ook spoedig krijg, vertel ik het :) (lang verhaal weer hahaha)

Maar Madelief, verslavingszorg, gaaf!! Dan moet jij zeker wel per direct van de groep af als je zwanger bent?! Vriendin van mij werkt ook in verslavingszorg en was met 7 weken al van haar groep ivm agressie en als clienten zouden weten dat ze zwanger was, dat ze haar dan te grazen zouden nemen enzo..

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Allemaal zorg mensen hier haha hier ook maar dan op een ribw psychiatrie. Ik heb gelukkig nog geen agressie meegemaakt op de groep, wel tijdens het invallen. Maar daar stop ik dan mee. Mijn eigen groep is heel rustig en iedereen zit met smart te wachten op een ribw baby haha

Gisteren weer fijn geklust haha blijf het raar vinden om dat zo te zeggen lol over een uurtje weer werken. Weekend dienst...

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha een ribw baby :D maar ook leuk werk! :) idd veel zorgmensjes hier hihi :)

En klussen.. Tja laat mijn mannetje dat ook maar niet horen :D Hahaha

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik werk ook in de zorg als zzper in alle facetten. (van verzorgingshuis tot verslavingszorg, tot Intensive Care afdeling, tot terminale thuiszorg)
    Ik heb tot ruim 36 weken gewerkt en dan ook volledig met alle zware werkzaamheden van dien. Kan echt geen kwaad hoor meiden! Nu ben ik zowiezo van het type niet zeuren maar doorgaan :D Maar je kindje kan er prima tegen. Pas als je niet kunt lopen van de harde buiken stop ik ermee ;)

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja ik heb zelf ook zoiets van werk gewoon zolang mogelijk door. We zullen het wel zien tegen die tijd hoe het gaat en wanneer ik moet stoppen.

Vanmorgen weer een heerlijk ritje op paard gemaakt even zo voor het werk heerlijk. Met paardrijden vraag ik me dat ook af. Ik rij western en heb dus zo'n fijne knop op het zadel haha Zal die buik op ten duur ook wel in de weg zitten. Gelukkig verder wel een braaf beest dus dat maakt het risico wel kleiner.

16. Madeliefste

Ik werk op een plek in de verslavingszorg waar agressie/acting out een contra-indicatie is...heb er nog nooit mee te maken gehad op deze plek! Hoef ook geen verzorgende dingen te doen. Wel weet ik dat je bij.zwangerschap geen slaapdiensten meer mag - hè wat rot ;)

Vandaag is mijn temp trouwens ineens enorm gestegen...huh? CD7, dus eisprong is het nog niet geweest. En ziekjes ben ik ook niet!

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Misschien toch een vroeg ei! Alvast beginnen dan maar haha

18. Madeliefste

Wij stoppen sowieso nooit, hahaha. Maar een ei gehad nog voor dag 7....nee, lijkt mij onmogelijk!

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Onmogelijk is een groot woord want het is wel degelijk mogelijk..! :D Tussen de 7e & 19e dag.. Heb net ff gegoogled.. Dus het kan haha!

Klusse! :D

20. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Het zou kunnen, maar hoeft ook niks te betekenen, steiging van je temp.
    Wannneer heb je gemeten?

Ik werk ook in de zorg, bij lichamelijke gehandicapten voor 24 uur. Is voornamelijk s'ochtends en s'nachts lichamelijk zwaar. Dus als ik zwanger wordt ga ik wel zien hoewe dat gaan oplossen.

Deel Deze Pagina