Kan ie3mand de tijd een week vooruit zetten?? hahah Hoor net dat een kennis zwanger is! ik wil ook dichter bij mijn nod zitten hahah Gelukkig deze week erg druk met werken scholing en evaluatie's maar wil eigenlijk wel dat deze twee weken snel gaan hahah
Haha zet hem dan voor mij gelijk een paar weekjes vooruit! Haha! Ik wil zo graag een echo.. Voel me stiekem echt superonzeker en heb dan hele tijd het idee dat er iets niet goed is ofzo! Dus kan niet wachten tot de echo, als ik ons kleine propje zie rondzwemmen en een hartje zie! <3 Lig nu weer hondsberoerd op bed, ben gewoon totaal niet lekker, zoals elke middag de afgelopen week.. Moest ook nog schoonmaken ed want vanavond komen er vrienden op visite en et was hier een beetje verwaarloosd haha.. Dat doet mijn zwangerschap me aan.. (kan dat helaas nog niemand vertellen..)
als ik het zo lees heb ik makkelijk beroep en vindt dat al zwaar haha. Werk in het zwembad (voor de dames die dat nog niet wisten) inderdaad floor die 2 weken mogen snel voorbij wat mij betreft hihi maar we klussen dit keer wel helemaal tot mijn nod weet ik zeker dat we eitje niet gemist hebben
Jaah, die klok mag wel wat vooruit Geduld is een schone zaak maar een lastig puntje voor mij haha! Dinsdag de terugplaatsing!! Ik hoop zo dat de ontdooiing goed gaat en dat ze allebei teruggeplaatst worden!! Als de 1 niet innesteld heb je altijd nog een tweede. (al blijven de kansen gering) Zo, even een filmpje kijken..
Geloof dat iedereen druk aan het klussen is hihi Wordt inderdaad spannend mama in love mijn duimen gaan overuren draaien voor je
Mama-in-love, het is vast al vaker gevraagd, maar waarom krijg je cryo's teruggeplaatst? En het is nog best kort na je bevalling zie ik! Is die zwangerschap ook middels terugplaatsend geweest? En zo ja, hoe is dat verlopen? (Ik heb veel vragen over de MMM om persoonlijke redenen...zie mijn handtekening )
Mijn beroep is fysiek trouwens niet zwaar hoor! Behalve vannacht, want heb helaas een actieve nachtdienst (= niet slapen) en dat is echt killig voor je ritme...zucht. Zal verdeurie zelfs effect hebben op mijn eisprong denk ik, vorige keer iig wel had ik het idee! En loop ik dagenlang met een katterig, jetlag-gevoel. Bah, geen fijn vooruitzicht!
Nachtdiensten lijken me ook echt zwaar! Vooral als het niet standaard terug komt en je er dus niet echt aan went. Wij draaien slaapdiensten maar dan ben ik ook echt niet te genieten de 2 dagen daarna haha. Ik werk dan van 15-10 de volgende dag.. Went ook echt niet Word straks nog leuk met de zwangerschap aangezien ik nu al telkens zo moe ben
Bij ons hoef je geen slaapdiensten meer als je zwanger bent of BV geeft! Des te meer reden om... Staat dat niet in de CAO?
Ik heb tot ruim 36 weken wel nachtdiensten gedraaid. Ik vond ze ideaal!! Je hoeft haast niets te tillen, lekker rustig aan doen en de dag erop lekker je bed in. Heerlijk Maar het is via CAO geregeld dat je ze mag weigeren.
@ madeliefste: geen idee hoe dat bij ons is, nog niet in verdiept haha. Maar wil ze het liefst wel blijven draaien zolang het goed voelt.. Heb je gelijk lekker veel uren En onze slaapdiensten zijn soms ook halve nachtdiensten want we worden er zo vaak uitgebeld! Dat is wel vervelend.. Maar soms slaap je ook zo hele nachten door..
ik heb ook tot 34 weken nachten gedraaid en ik vond ze voor mn zwangerschap al niks...maar ze werden ook niet zwaarder erdoor zeg maar. volgens ons CAO mag je werkgever je gewoon nachtdiensten laten draaien tenzij je het niet aankunt en dit aangeeft natuurlijk maar hij kan je ze gewoon geven (teminste zo was het voor een paar jaar geleden). Dus mocht je het niet kunnen omdat het te zwaar is moet je dit met je art of werknemer zelf regelen. mama wat spannend zeg, dinsdag...wat zal je je nagels opvreten haha hoe gaat het hier verder? viel mij ook op dat het rustiger is he Hier is het bloeden bijna gestopt, het is echt minimaal dus vanaf morgen gaan wij lekker weer aan de klus en mn zwangerschapstest was ook echt een tuuuuuur test dus mijn hcg is er bijna uit! Dat betekent dat ik ook ovutesten kan gaan gebruiken weer. Ben blij maar ergens ook bang voor een super lange cyclus etc...hoop zo van niet! Ik denk wel dat mn nod verschoven is gezien mijn enooorme lange bloeding maargoed als ik mn ei gevonden heb is het bij mij normaal gesproken 12 a 14 dagen wachten tot ongie dus zodra ik mn ei heb heb ik ook een goede nod wachten duurt lang he dames haha
Nou ik ben eigenlijk heel erg rustig haha! Wil niet te hard juichen voor ik de terugplaatsing heb gehad en weet hoeveel en van welke kwaliteit ze waren zeg maar Nog maar 2 daagjes!
vreselijk spannend zeg! Knap dat je daar rustig onder kan blijven. rica: tis idd rustiger, maar denk dat dat wel zal blijven met vlagen. vannacht werd ik ineens om 4 uur wakker en dan ook klaarwakker... had bijna een kop koffie gaan halen beneden en maar opgestaan. Vreselijk en dan iemand naast je die gewoon ligt te snurken haha Uit eindelijk voor het laatst om kwart over vijf de klok gezien.
Floor balen Hier de laatste dagen ook rot nachten. Ons zoontje heeft het draaien nu echt uitgevonden. Probleem is alleen dat ie alleen op zijn buik kan slapen en op zijn rug gaat jengelen. Ik kon em dus elk uur op zijn buik draaien, speen erin en dan was ie voor een uurtje stil en dan draaide hij weer...jengelen...draaien en speen erin enzenzenz Pffff....Haha!
heul vermoeiend! hahah Ik had net gelezen dat je vanaf de bevruchting ineens slecht slaapt en veel wakker wordt haha Nou hier dus alweer alle alarmbellen aan het rinkelen en helemaal hyper haha Dit gaat een lange wachtbank worden hahaha
haha floor ik had het met mn dochter ook, heeeel slecht slapen. dat logeerbed is vaak gebruikt want mijn man snurkt ook vreselijk!! ik slaap ook met oordoppen, dan is het te doen haha. floor nog 12 dagen en dan weet je het
Ha meiden, Alle meiden op de wachtbank succes, ik blijf heel hard meeduimen.. Hier heb ik de raarste en mooiste week uit m'n leven gehad, ik ben namelijk geheel onverwacht ten huwelijk gevraagd...! Natuurlijk heb ik ja gezegd Nu heb ik vanmorgen getest, op mijn NOD en alle testen zeggen zwanger...dit kan ik echt nog niet bevatten..zou het echt.. Ik ben trouwens Marieke, ik kwam een klant tegen en daarom heb ik m'n naam laten veranderen naar Mrkk Nou, hier het bewijs...Ik durf het bijna niet te geloven