September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 11 november: Koeka90 12 november: Kiss2012 20 novemer: Love2011 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Ik heb de lijst aangepast, ik sta nu onder het lijstje zwanger.. Wat een week meiden...pff..ik ga even bijkomen
Rica jah maar twaalf dagen hahaha Vreselijk hahah Worden lange dagen vrees ik lol Een zwangere!!!!! gefeliciteerd!!! En ten huwelijk gevraagd, mooiere week kun je je niet wensen neem ik aan. Geweldig! Geniet ervan!
trouwens de lijst is echt al aardig rose he!! 9 van de 24 mensen dat is echt wel enorm goed! Vruchtbaar topic, ik blijf hier nog even hangen hahaha
idd floor, ik blijf ook nog even hange hahahah Heb de laatste tijd niet gereageerd omdat mijn man me teveel op het forum had gezien.... Hij zei dat ik me te veel bezig aan het houden was met zwanger zijn en dat ik alleen nog mocht lezen... uhm heb het heel lang volgehouden naar mijn idee. Maar ik vind het onzin en ga lekker meebabbelen hahahah. Huwelijk en zwanger jeetje wat een geluk!!! gefeliciteerd!!
nic hier presies het zelfde hoor... man vind het maar onzin en lekkermakerij, waar ik dan weer helemaal hyper van wordt. Ik moet zeggen dat ik ook lang niet zoveel deel met hem... Denk zelfs dat hij het niet eens in de gaten heeft dat we het echt min om de dag doen hahaha Komt helemaal goed. Hoor ook van moeders dat je de man niet teveel ermee lastig moet vallen. Voor hem is het anders dan voor een vrouw. Zoals met zoveel dingen.
Jah idd hoe ben je gevraagd?? altijd leuk om te weten haha Trouwen... ik zie het hier nog niet gebeuren. Als ik trouw wil ik graag in de kerk.. vl absoluut niet.. Ik wil dan ook alles erop en eraan, jurk van mijn dromen, koets voor ons en familie, groot feest, blabla en voor vl hoeft dat niet zo. Ik zie de meerwaarde er niet van in als het niet de dag van mijn dromen zou worden en het alsnog bakken vol met geld kost haha Dus dan maar niet..
Haha nou, hij heeft me gevraagd in het efteling hotel..met een mooie ring en op zn knieën!! We willen graag in mei trouwen, met een dikke buik! Het wordt een hele kleine bruiloft met een kerkdienst in het bos..mijn vader is Diaken in de katholieke kerk, hij mag ons dus trouwen! Het wordt heel intiem met een etentje achteraf..in het bos...heerlijk!! Ik kan eigenlijk al niet meer wachten haha Zijn er hier meiden getrouwd? Hoe zijn jullie gevraagd en hoe was jullie dag??
Ohh dat klinkt wel erg leuk! Veel plezier met voorbereiden. Ik zou ook wel willen trouwens met dikke buik hahaha Lijkt me wel een leuke toevoeging, al was dat vroeger dan een moetje haha
hahah ik ben al getrouwd in juli dit jaar vrijdag de 13e kijk maar eens op onze site!! Home Staat alles op, ook hoe hij mij gevraagd heeft! Verder staat er alle voorbereidingen op met een klein blogje.
Wij zijn in september 2012 getrouwd hij heeft mij gevraagd toen we een weekendje weg waren. Met een ring op zijn knietjes op de boulevard
Whaa wat leuk hihi! ik ben mei 2011 getrouwd, jaartje daarvoor verloofd.. Hij heeft me bij me ouders thuis op de bank gevraagd haha. We waren een dagje weg geweest, en uit eten geweest dus ik hele tijd maar denken: en nu gaatie het vragen maar het kwam maar niet.. Dus toen we naar huis gingen had ik de hoop al opgegeven.. Maar toch thuis op de bank, al kijkend naar animal planet ben ik gevraagd hahaha.. En trouwerij was groot feest, 200 gasten in de avond. Smorgens foto's maken, tussen de middag uit eten met gezinnen, gemeentehuis, kerk, broodmaaltijd, receptie, feest.. En allemaal betaald door schoonvader, geweldige dag gehad! Zojuist te horen kregen dat een collega's vriendinnetje ook zwanger is, hij is 20 & zij is 17 Haha maar lag wel op puntje van mijn tong om te zeggen: IK OOOOOOOOK!!
hm bietje vroeg denk ik dan maja ieder zijn ding betaald door je schoonvader, oe ben jaloers!!!!! mijn bruiloft heb ik een jaar voor moete sparen, en dus ook jaar lang verloofd geweest
@ nic; haha ja was ook niet helemaal gepland! Ze zijn ook vreselijk naief.. Hij zei letterlijk; ja we deden het al 3 maanden zonder bescherming en ze raakte niet zwanger dus dachten dat het gewoon niet kon bij haar.. Nou, mijn bek viel letterlijk open tot de grond haha.. En bij mijn schoonouders is het gewoonte dat ze betalen voor de trouwerij.. Nouja, prima
Naja zeg das idd wel heel erg naief !!! pff ongelofelijk... Ik ben lerares aangezien iedereen in de zorg werkt d8 ik ff te vertellen wat mijn beroep is. ik ben nu nog vervanger maar hoop uiteindelijk wel een vaste groep te krijgen. Is tegenwoordig niet makkelijk hier in limburg.. Moest er ook nog eens drie maanden uit omdat k 3 jaar gewerkt heb, flexwet jippie. Dus nu kan ik sinds 1 november weer vervangen. dat scheelt een hoop wachttijd! Klusweek zit er weer op. Het zou een wonder zijn als het deze maand raak was want volgens mij is mijn ei precies tussen de dagen heen gegaan waarop we niet geklust hebben. Maarja zwanger worden opzich is een wonder hahah dus wie weet.... Morgen een dagje werken en woensdag met twee vriendinnen een dagje eruit heerlijk !!! Verder lukt het me steeds beter los te laten en gaan de dagen idd sneller voorbij. Nu eerst afwassen en dalijk even bij vrienden op bezoek filmpje kijken. fijne avond iedereen!