Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Je leest echt zoveel op het net dat je het uiteindelijk niet meer weet. Alles kan een goede draai aan worden gegeven en een negatief iets. Om moe van te worden!

Rond 13uur ging ik naar de wc en toen was er niets meer. Was dus echt maar een klein beetje. Maar wat .... Je wordt er een beetje moedeloos van!

Heb gisteren via mp een boekje gekocht van Kluun. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Hahaha beetje voorbarig maar die krijgt vl als ik de positieve test heb gehad. Lol

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Je leest echt zoveel op het net dat je het uiteindelijk niet meer weet. Alles kan een goede draai aan worden gegeven en een negatief iets. Om moe van te worden!

Rond 13uur ging ik naar de wc en toen was er niets meer. Was dus echt maar een klein beetje. Maar wat .... Je wordt er een beetje moedeloos van!

Heb gisteren via mp een boekje gekocht van Kluun. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Hahaha beetje voorbarig maar die krijgt vl als ik de positieve test heb gehad. Lol

3. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Floor32. Ik herken het bloed verlies had ik ook een week te vroeg en ben nu overtijd maar nog steeds geen menstruatie te beken en test ook steeds negatief hoop cat het bij jou lijd tot een positie test ik blijf maar geduldig wachten

4. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    das idd irritant dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Onzekerheid is vervelender dan wachten...
    suc6 dames!

5. kiss2012

Idd is echt vervelend als je niet weet waar je aan toe bent

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    KISS wat klote zeg!!!! lijkt me zo frustrerend net als jou amely...die eideloze cyclussen en maar wachten terwijl de test negatief is. Maarja je hebt geen keus....
    hoop dat je snel ongie of zwanger bent, weg met die onzekerheid!

dames waar zijn jullie? mis er al weer aardig wat uit de lijst :)

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeetje 8 dagen overtijd! Dat is ook vervelend maar eigenlijk is alles irritant aan het zwanger worden en wat kira vertelde gaat het wachten daarna nog verder ook.
    Ik ben er ook veel mee bezig.... Maar lukt niet

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaa vl zegt net wat doe je wat doe je?
    Uhm ik zit op een zwangerschapsforum te praten over mijn steekjes en pijntjes zodat ik jou er niet mee lastig hoef te vallen...
    Zijn duim ging omhoog, helemaal goed hahaa

9. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Pfoe, dat lijkt me indd vervelend! Weet je wel wanneer je eisprong is geweest? Was die wel op tijd, of misschien ook wat later?

Hier even schrikken: ml was vandaag bij zijn huisarts en daar kwam het zwanger willen worden ter sprake (om bepaalde privé redenen relevant). En toen suggereerde de huisarts zaadonderzoek, heeft redenen om aan te nemen dat daar problemen mee zijn... En nu moet ml deze week zaad inleveren (3-5 dagen na laatste zaadlozing) en dan horen we over een week meer. Pfffff...vind het nu al doodeng. Hij ook natuurlijk :(

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oeh jeetje spannend! Succes.

11. kiss2012

Madeliefste dat is schrikken zeg ik ga voor je duimen dat alles goed is maar wel spannend

Rica het is idd rot al die onzekerheid als ik eind an de week nog niet ongi ben doe ik nog een test maar heb er een hard hoofd in:(

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    madeliefste, hopen op superzaad!! maar toch ergens wel fijn dat hij je wil helpen, het blijft spannend natuurlijk!!

ja kiss kan me voorstellen!!
    op hoeveel dagen zit je nu"??

13. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Madeliefste: Jeetje wat spannend! Hopelijk heeft je vriend superzaad!

Kiss2012: vervelend zeg, ik weet er alles van! Wat is normaal je cyclus of ben je altijd onregelmatig geweest? Ik slik nu monnikspeper om mijn cyclus te verkorten. Moet zeggen, ik ben best positief! Eerst even bekijken of deze cyclus nu korter is. Ik temp ook elke dag en sinds ik die kruiden slik is mijn temp redelijk stabiel! (daarvoor schoot hij van hoog naar laag!)

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    jeetje madeliefste dat kan er ook nog wel bij :( Heel veel succes en sterkte, en ik hoop dat alles gewoon in orde is!!!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wanneer krijg je daar uitslag van madeliefste??
    duim voor je dat alles goed is :(

tilaena hoe voel je je?jij nog 5 dagen zie ik!

16. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Er is dus reden om er vanuit te gaan dat hij bepaald geen superzaad heeft; de vraag is óf hij überhaupt sperma heeft en zo ja, of dit 'leeft'. Bah, zo'n domper dit! We krijgen volgende week de uitslag, ben echt supernerveus al weten we al dat we van 'slecht nieuws' uit moeten gaan :( We gaan er uiteraard wel weer voor deze ronde (eisprong dit weekend denk ik), who knows right? Maar: blegh...

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oke nou dat is zeker klote.. dikke knuffel!!!
    houdt een beetje hoop!

Nou ik ga slapen dames, droom fijn! welterusten

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hier alles goed hoor. Had eerder al een berichtje gepost. Niets bijzonders, voel minder dan de afgelopen 2 maanden. Ben er vrij rustig onder en merk het maandag wel of ik wel of niet ongesteld ben.

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oohja die gevoelige tepels door de kou hahaha vond hem grappig.
    nou maandag zullen we het zien :)

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Inderdaad haha, heb dan ook de verwarming maar ff aangezet. En meneer kwam onverwachts langs vandaag omdat ie aankomend weekend niet kan haha... had liever dat ie dat vorige week gedaan had, maar ja..... wie weet heeft hij wel superzaad en is 1x klussen genoeg. Hij neemt wel oa zink en magnesium tabletten geloof ik. Hij is er dus wel een beetje mee bezig met zijn kwaliteit haha

Deel Deze Pagina