September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst ?? november: Kiss2012 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december : Love2011 4 december: Nouck8 4 december: Smurffin 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Zo! Dat was zoeken naar de laatste lijst! Even mn NOD aangepast, heel laat ei deze ronde
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst ?? november: Kiss2012 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 4 december: Love2011 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 De laatste lijst stond 1 pagina terug. Die heb ik even gepakt omdat ik hem geupdate had.
Goedemorgen dames, Inderdaad is het wel handig dat jullie nu weer kunnen klussen madelief heel veel plezier alvast Spannend sophie hopelijk gaat alles goed. Welkom breeze en succes met terug lezen ben je wel even half uur/ uur mee bezig denk ik Hier weer een %^&&*$ nacht achter de rug. Lag laat op bed (hadden nog even geklust) en was om 5uur al wakker terwijl wekker pas om 6uur gaat grrrrrrrr. Is nu al een paar nachten zo vreselijk irritant hopelijk houd ik het vol vandaag want moet straks weer aan het werk en dan tot 23:00
Zou vandaag niet testen maar omdat mensen zo benieuwd waren, toch gedaan. Dit ook weer een tuurtest, ietsje duidelijker dan gister met het blote oog. Maar heel lastig vast te leggen met camera, en als ik foto negatief maak, ook niets te zien. Tuurse.... Bekijk bijlage 288115
nee die andere foto was toch iets beter kwa licht..deze zijn wat donker (foto) hmm nog een foto!!?? als jij ziet dat hij donkerder wordt dan wordt het echt spannend!!!!! morgen weer??? helaas geen ei, teminste mn ovutest is niet donkerder geworden. dacht het wel te voelen maarja zolang de test niet donkerder of net zo donker is... nog meer testers?? hier is er 1 aan het poepen dus moet even wat verschonen...lekker die lucht haha
Bekijk bijlage 288122 Gister was er veel zonlicht. Vandaag niet. Waar ik hem ook in huis neem. Dus hiermee moeten jullie het doen. Sorry. Beter lukt echt niet. Dit is een andere test dan gister dus geen idee in hoeverre hij donkerder is. Hij is voor mij alleen zichtbaarder dan op de test van gister. Gister twijfelde ik of er een tuurstreepje zat. Nu weet ik dat er een tuurstreepje zit. Maar we zijn nog ver verwijderd van maandag dus het kan nog alle kanten op.
JA als ik goed kantel, lijk ik wat te zien maar het is zo onduidelijk dat ik er ook weinig over kan zeggen maar ik denk iets te zien! pfffffffffff zou toch geweldig zijn he! morgen maar weer hahaha zal direct hier komen spieken tuur graaaag met je mee!
Whaaa i see, i see!! Weetje hoe je hem er het beste opkrijgt? Tegen de muur aanhouden en dan foto maken Die tuurtestjes waren bij mij dan duidelijker op de foto dan dat ie op de tafel oid lag En je zegt dat je voor de nieuwschierige mensen hier testte maar was je zelf stiekem ook niet verd*md nieuwschierig? Hahaha
nou ik probeer voorzichtig te zijn aangezien ik vorige maand op nod testte en toen een tuurtestje had en eind van de middag gewoon ongesteld werd :s dus ik vind het fijn om te zien dat er dus blijkbaar bevruchting plaatsvind, maar nu moet het dan ook wel blijven plakken.... vandaar dat ik dus mezelf beetje voor de gek hou en voor jullie test, tot maandag....
Haha, ja ik snap je wel! Stukje zelfbescherming! Maar die vriend van jou heeft dus wel superzaad!! Ik duim voor een mooie plakker!!
haha ja blijkbaar toch goed getimed lol en geluk gehad dat we op zondag ipv zaterdag geklust hebben haha
Tileana, ik zie helaas nog niks...maar overmorgen is ie vast weer een stuk duidelijker als je nu al een licht streepje ziet. Alvast een voorzichtige proficiat! Hier: Ok, test is achter de rug...nu wachten op de uitslag. Belachelijk dat het diagnostiekcentrum het vanmiddag al weet en wij moeten wachten tot het via de HA bekend wordt. Met héél veel geluk morgen, anders na het weekend. Zal dus wel na het weekend worden, blegh...dit is echt té spannend, ben helemaal van slag. Nu al ja (sorry, even ego hier!)
Bah Madeliefste! Das niet fijn!! Verschrikkelijk die onzekerheid!! @ hier loopt het ook gewoon niet lekker! Voel me hondsberoerd, beetje tegen het depressieve aan.. Kan de hele dag alleen maar negatief denken.. "het is vast niet goed met het kindje, ik ga me de hele zwangerschap hondsberoerd voelen enz" en ik voel me al verdrietig als ik denk aan het moment dat ik het aan mijn 2 schoonzussen moet vertellen die al veel langer dan ons bezig zijn (13 jaar en 2,5 jaar +bbz) & heb totaal geen zin om babyspullen te kijken! Ik kan er gewoon totaal niet van genieten!! Vandaag ook eindelijk eerlijk daarover geweest tegen mijn man dat het gewoon niet lekker gaat en dat ik me er ook niet lekker onder voel dat ik er met niemand over kan praten dus hebben dan toch maar besloten dat als ik me niet snel beter voel om het dan toch maar eerder te vertellen en mss ook wel naar de huisarts.. Heb ook geen zin om hele zwangerschap zo rond te lopen maja hopelijk is het iets tijdelijks en voel ik me beter zo gauw ik ons kindje levend en wel heb gezien! En dan weten jullie er bij deze ook vanaf! Maar om wel even duidelijk te zijn, ik wil er verder niet teveel over klagen hier aangezien ik ook heel goed besef dat er genoeg mensen zijn die maar wat graag met me zouden willen ruilen maar dan weten jullie er wel vanaf *EIND EGOBERICHT!
Kiraa het lijkt me lastig ivm je schoonzussen en je mag hier klagen hoor. Even langs de huisarts kan geen kwaad, met deze donkere dagen is het misschien een kwestie van wat extra vit d. Of neem je al vitamines. Misschien heb je ook wel een beginnend griepje onder de leden en heeft het niets met je zwangerschap te maken. En ik denk dat je je na de eerte echo als je weet dat alles goed is, je je ook een stuk bter gaat voelen. Maar wachten duurt lang,.....
tileana: Ik zie ook geen tuurstreepje. Hoop dat het snel donkerder is en je een plakbaby hebt!! Kira snap helemaal wat je bedoeld, maar gewoon lekker plaatsen. Je hebt ook wel het recht om dat te doen. Ergens wil je het gewoon zeggen idd en als je er echt zo erg mee loopt zou ik dat ook wel doen als ik jou was. hier het zelfde, met vlagen misselijk en borsten gevoelig, maar minder als gisteren. Afwachten afwachten
@ Kiraa waar is het forum anders voor? Gewoon plaatsen, iedereen zeurt omdat wij weten hoe het is en voelen allemaal met elkaar mee. Gewoon doen zou ik zeggen. (Heb nu het idee dat ik twee reclames aan het quoten ben maandverband en energieleverancier hahahh)