ff heel iets stoms... Ben een enorme fan van rode wijn en ik heb nu sinds we bezig zijn maar heel weinig wijn gehad. Steeds als ik ongi ben geworden als een soort troost. Kan dit geen kwaad? In principe ben je dan toch nooit zwanger of zie ik dat nou fout? Zijn er meer meiden die af en toe wel eens wat drinken. Of heeft iedereen hier de alcohol afgezworen? Met uitzondering van de meiden die natuurlijk zwanger zijn hahaha dat snap ik... Keb de 30e feestje van me man vandaar en de cocktails van het vrijgezellefeest staan nog bij mij en het is de bedoeling dat we die dan opmaken... mijn nod is dan net voorbij dus dan ben ik met het feest weer ongi vandaar. Graag jullie ideetjes/ mening hierover
Volgens mij is de kans heel klein op een zwangerschap als je gewoon ongi bemt, en alhoewel het beter is om noet te drinken, schijn je pas bij 6 weken zwangerschap een echte bloedband te hebben. Dus ik neem aam dat af en toe een glaasje geen kwaad kan.
nee hoor gewoon doen...er is dan niks bevrucht en je ei komt pas 1,5 week a 2 weken later (normaal gesproken) ik zou als ik zeker wist niet zwanger te wezen gewoon genieten.
fjuuw dan gaak zeker weer starten hahhaha mijn zus is aant studeren voor arts en die maakt me helemaal gek. is goed bedoeld maar ik wordt er een beetje kriebelig van.. en die zei dat alcohol niet goed is. maar ik kan niet aan het idee wennen dat ik helemaal geen alcohol meer mag, lijk wel een alcoholist... maar het idee dat het niet mag dan wil ik juist meer :S lekker logisch.. maar dan drink ik gwoon alsk ongi ben en daarna nie meer tot weer ongi, dan zit er aan een negatieve test/ongitijd toch nog een pluspunt hahahah ohh klink echt als een verslaafde...maja thnx voor de ssssssuper snelle antwoorden hahah!!! top!
ik drink ook gewoon een wijntje af en toe, stop daarmee met positest. Aangezien ik er echt bovenop zit zal dat in een vroeg stadium zijn haha Ach buiten het feit dat we zwanger willen worden, moeten we niet vergeten om te leven haha Is er hier al iemand in de test mood?? Ik ga de eerste test za ochtend doen. dan ma woe vrij tot nod haha Kan niet wachten..... heel ongeduldig ik weet het, maar weet niet wanneer mijn ei is geweest. Slijm is al drie dagen zo goed als weg, erg plakkerig wat er zit. borsten en misselikheid al drie dagen aanwezig, maar dat had ik de vorige maanden ook, dus daar maar niet vanuit gaan. Merk dat ik er deze maand weer lekker veel weer mee bezig ben! Soms ggrrr soms wel lachwekkend we zullen zien volgende week.
Ik heb gewoon n wijntje gedronken... Zelfs t weekend voordat ik positief testte... Bloedbad is pas vanaf n week of 5/6.... Nu drink ik geen druppel alcohol meer, maar n rood wijntje lijkt me heeeeeerlijk! Echo was top! hij/zij bewoon heel erg en zwaaide af en toe met z'n/haar handje
@tilaena: Ik heb je foto in photoshop gezet en daar contrast vergroot en brightness verkleind, en dan zie ik wel iets... Houd er rekening mee dat het ook de natuurlijke kleur van de verf kan zijn. Je maakt het wel spannend vind ik. Ben benieuwd of ie ook donkerder wordt de komende dagen! @Madeliefste: Jeetje wat moeten jullie in spanning zitten! Hopelijk is het sperma gewoon goed! Morgen de eerste echo! Ik ben zenuwachtig! Hoe lang kan een mens een liter water binnenhouden? En wat gaan we precies zien?
Je hebt vast die van sophie gezien, die is 11 weken dusse iets zoals dat? Spannend hoor!!!! Heel veel succes morgen !!!!!
Goedemorgen Het is inderdaad enorm speciaal en bijzonder... Wel vreemd dat er 'iets' in je buik zit wat je eigenlijk niet voelt... Zo gek en zoo leuk ben echt ontzettend blij en enorm gelukkig. Baby bewoon al hel erg, zwaaien met handjes en voetjes enzo hihi, t wilde eerst niet stil liggen waardoor ze moeilijk kon meten. raket, ik heb eerst geplast en n half uur vt voren ongeveer 3 glazen water gedronken, dit was goed te doen, na de echo wel gelijk richting toilet gelopen. Veel plezier vandaag en geniet van het mooie beeld!
goedemorgen wow sophie wat een mooie echo! raket 12weken alweer nu mag iedereen het zo weten!! of wacht je nog ff. kwam eigelijk ff spieken voor tilaena!haha