Hier alles rustig! Nog maar 3 dagen na terugplaatsing. Heb alleen af en toe wat lichte krampjes, verders niets. Even afwachten nog!
Denk vals alarm. Ik zie een heeeel vaag streepje, eigenlijk zelfde als gister, maar absoluut niet donkerder. Dus ik gaervan uit dt het niet raak is en ik zondag gewoon ongesteld wordt.
oh nou ik zou zondag gewoon testen en als hij dan nog zo vaag is pies jij gewoon streepjes op die dingen. misschien een andere test proberen? je kan bij zw en kids de midstream bestellen, heb je hem morgen binnen die is ook goed namelijk. sjonge ik kijk rtl 4 klein stukje over dat een vrouw haar kindje afstaat voor adoptie.. slik slik.. vre se lijk! ze wil het graag maar kan er niet voor zorgen. verdrietig
alles is nog mogelijk hoor tilaena aangezien hcg verdubbelt om de 2 dagen toch dames???? Dus wie weet test zondag nog maar een keer of eigenlijk morgen kunnen we mee kijken Mooie echo sophie!!!!!!! Raket ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan ook z'n mooie echo???
Ik had 4 dagen voor m'n nod een enorm witte test.... Dus zou toch zondag nog maar eens testen spannend hoor! Hier doet m'n kat raar! Hij miauwt gek, laat z'n staart hangen tijdens t lopen en sluipt de kamer rond alsof hij op jacht is... ben bang dat hij n schop heeft gekregen buiten... Even de dag afwachten, kunnen katten spierpijn hebben? Misschien dat t wel vanzelf goed komt, anders t weekend maar even naar de dierenarts.
Jeetje wat vervelend vor je kat. Ja ze kunnen spierpijn hebben. Kijk het even aan en idd anders ff dierenarts
@Sophiejosephine: Oei, was ik je vergeten! En je had nog wel zo'n mooie echo! Gefeliciteerd! Het advies is hier om een uur van tevoren een liter water te hebben gedronken. Prima, maar dan ook geen minuut eerder! Ik ga er trouwens vanuit dat dat veel te veel is. We zien wel. In het ergste geval hebben ze daar vast wel een wc. Over je kat: betast zijn lijfje even (staart en poten niet vergeten) en kijk of hij ergens een pijnreactie heeft. Zo niet dan kan zijn gedrag ook een schrikreactie zijn. Hou hem sowieso even in de gaten. Ik ben zenuwachtig, het is nu 6 uur in de ochtend en ik ben wakker geworden met honger. Nog even en dan zien we ons kindje! Hopelijk is alles goed! @tilaena: Zie je het vage streepje eigenlijk ook voordat je de test doet? Is misschien een stomme vraag, maar als dat zo is, dan is het absoluut zeker geen positieve test. Je zit nog niet op NOD dus zeg nooit nooit. Wie weet is het gewoon net nog te vroeg! HCG verdubbelt iedere 2 dagen, maar vergeet niet dat in een vroeg stadium de hoeveelheid HCG om mee te verdubbelen erg klein is. Vandaar dat op of na NOD testen het betrouwbaarst is.
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst ?? november: Kiss2012 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 4 december: Love2011 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2
Raket nee op voorhand zie je niets... het is ook heel vaag en merk dat ik mezelf weer gek maak dus geen test meer. Als ik maandag niet ongesteld ben ga ik wel weer een test halen.
Wonnie jammer maar 4 dagen voor nod is ook vroeg, wie weet is je ei wel ietsje later geweest. Mijn test was zelf op mn nod heel licht (ook bij mn dochter) dus 4 dagen ervoor vind ik ook wel erg vroeg nog. ik heb bijna mn ei, weet het zeker....mn slijm en mn ovutest die bijna posi is...Hij is er nog niet maar gaat vast niet lang duren. Zoniet dan houdt mijn lichaam mij echt voor de gek tilaena, kan je echt zolang wachten ? raket, zat al te kijken huh 6 uur? maarja logisch haha succes straks!!! op naar een mooi kliekje van jullie wondertje!
Sophie:wow wat een mooie duidelijk foto! Super mooi!! Raket:veel succes straks! Tileana, ik zou de moed nog niet opgeven hoor! Gewoon op nod nog eens testen! Zelfde geld ook voor wonnie!
Rica ja na de afgelopen 2 rondes wordt het steeds makkelijker om te wachten. Helemaal nu ik merk wat dat vroeg testen met me doet. Volgende ronde dan.ook niet meer voor nod testen maar de dag erna. Ben helemaal uit mijn doen, emotioneel, moe, nergens zin in, eetbuien. Blergh
ik dacht vorige maand ook dat het steeds makkelijker werd.. maar dat is deze maand wel anders haha Heb vandaag echt last van pratende buik haha allerlei geluiden komen eruit haha Nog erger dan mijn hond lol. Die kwam net naast me zitten en hoorde het ook, stond ze me heel duf aan te kijken haha
Waaaaaarom gaan testuitslagen via zo'n bureaucratische weg?! De uitslagen waren gisteren al bekend, maar zijn nog steeds niet gearriveerd bij de huisarts. En na vrijdagmiddag 4 uur gaat er natuurlijk niks meer gebeuren, ik weet ook wel hoe dat werkt. En nu dus weer afwachten tot Annet weekend, wat een stomme onzin zeg - echt ongelofelijk!! Snappen die mensen niet dat wij dit willen weten?!?