Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    *knuf madeliefste*

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Slecht nieuws: te weinig, te traag...doorverwijzing en geen kans op 'natuurlijke weg'. Leuk, zo op de vrijdagmiddag :(

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Jeetje das balen zeg. Sterkte en succes met de doorverwijzing en de medische molen enne gewoon doorklussen want de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ook hier madeliefste succes! En Tis gewoon Kut als je dit te horen krijgt

5. Madeliefste

Thnx, ben echt goed van slag erdoor...ml natuurlijk helemaal, voelt zich hartstikke gefaald en schuldig. Pfffff...snap ik ook wel, maar is helemaal niet nodig! Maar ik baal wel enorm - en eigenlijk nog wel erger ook dan dat. Voelt zó oneerlijk! En al die vrolijke zwangeren, ik kan dat zeker nu maar moeilijk aanzien.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Madeliefste wat een naar bericht. :(
    In 2006 hoorden wij exact hetzelfde. Veel gebeurt in tussenliggende periode maar dr ligt hier wel een zoon te slapen en we gaan voor een brusje! Er is dus veel hoop en "gelukkig" zijn jullie er al vlot achter! Dan kun je tenminste actie ondernemen.
    Maar het blijft rot dat het niet op de natuurlijke manier wil.
    Dat nieuws moet even landen en een plekje zien te vinden. Sterkte meis!

7. Madeliefste

Ah wat rot, maar wat fijn dat jullie een kleintje hebben nu! hoe waren bij jullie de uitslagen en hoe is het bij jullie uiteindelijk gegaan? En bovendien: hoe lang heeft het geduurd? Ik zie nu al op tegen dat ellenlange wachten...blegh. Ben echt verdrietig :(

8. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Madeliefste, wat vind ik dat nu naar voor jou en je man! :(
    Heel veel sterkte en ik hoop dat die wachtlijst meevalt!

De echo ging hier goed en het was prachtig! Nekplooi was mooi klein. Ik zal een andere keer wel meer vertellen, ik vind dat nu niet zo gepast in verband met Madeliefste.

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wat een akelig rot nieuws madelief!! Dan zakt de grond toch even onder je voeten weg als je dat te horen krijgt! Maar las in je dat andere topic dat de kwaliteit wel is "bepaald" toen je vriend net ziek was geweest dus ik hoop en duim voor jou dat het volgende onderzoek beter is meid! Je weet maar nooit of zijn "ziek zijn" het beinvloed heeft! Meid, voor nu veel sterkte met verwerken! Probeer positief te blijven denken, er zijn zoveel middelen tegenwoordig en de wonderen zijn de wereld nog niet uit :) *digiknuf!*

10. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Madeliefste, heel veel sterkte! Ik hoop van harte dat het medische proses allemaal vlotjes verloopt!

11. Madeliefste

Thnx dames, jullie zijn lief...ik hoop dat we de uitslagen snel zelf op papier hebben zodat we het zelf eens kunnen bekijken; nu hebben we nog wel wat hoop omdat het niet allemaal 'dood' was, maar wat nou als de huisarts het scheef heeft voorgelezen? Sowieso weten we niet alle 'getallen' terwijl we daar wel heel benieuwd naar zijn...

En ondertussen klussen we maar gewoon verder - om de dag ;) Ik zit op CD14 nu en mijn ei zal een dezer dagen komen(?) Al zijn mijn ovutests nog negatief, maar stress zal ook daarop wel invloed hebben gok ik zo ;)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Eerlijk? De wachttijden zijn per ziekenhuis verschillend maar het duurt inderdaad erg lang allemaal. Wij moesten een paar keer een potje inleveren en elke keer een tijdje ertussen. Ik werd ook helemaal onderzocht. Daarna 6x IUI zonder resultaat, daarna ICSI zonder goede emmy's dus geen terugplaatsing toen hebben we zelf ruim 2 jaar pauze genomen vanwege alle emoties.
    In een ander ziekenhuis weer gestart maar daar eerst weer onderzoeken (potje 2x) en bloedonderzoek. Daarna een jaar op de wachtlijst voor de ICSI een toen zwanger van de eerste terugplaatsing. Precies 5 jaar na het stoppen van de pil :)

Maarrrrr....de wachtlijst is per ziekenhuis verschillend en momenteel is er in "ons" ziekenhuis helemaal geen wachttijd meer.
    En wij hebben natuurlijk 2 jaar pauze gehad. Dus je kunt er al 3 jaar afhalen. Daarnaast is het per persoon verschillend. Mijn vriend had in het begin 6 miljoen zaadjes maar in de loop van de tijd liep het af naar 600.000. Dieptriest dus :D
    Voor ons is het inmiddels net of we over een gebroken been praten.
    We praten er zéér gemakkelijk over en mijn vriend voelt zich ook totaal niet schuldig of falen. Het is nu eenmaal zo en er is niets aan te doen! Wij zullen een andere weg moeten bewandelen dan de meeste stellen.

En veel mensen zijn veel eerder dan ons zwanger geraakt in de MMM dus wij zijn nu niet een heel goed voorbeeld ;) Als jullie direct de goede behandeling krijgen (wij hebben 6 maanden "verspilt" met IUI, als we dat niet gedaan hadden waren we veel eerder zwanger geweest van de ICSI) dan duurt het bij jullie veel korter!;)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Je kunt beter onder de miljoen zitten als er net boven want dan kun je tenminste direct door voor ICSI ipv dat ze eerst IUI gaan proberen... Schiet je véél meer mee op ;)

14. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Bah madeliefste wat een rot nieuws zeg! Veel sterkte meid!

15. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jeetje madeliefste, heel veel sterkte! Ik vind het echt ontzettend rot voor je!

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Goedemiddag!

Hier vanmorgen een test gedaan, omo wit haha was te verwachten haha dacht als mijn ei nu vroeg is geweest dan zou het kunnen lol. Maar noppes dus nu wachten we maar weer even. Misschien woensdag proberen. Heb van die dipsticks besteld.

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hahaha Floor! Je zit nog 6 dagen voor nod! Wel beetje erg enthousiast he?! ;)

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Had nog 1 test liggen. Een plus test van het kruidvat. Met dit resultaat.

Bekijk bijlage 288440

Bekijk bijlage 288441

Zou het dan toch? Hij is wat duidelijker in het echt. En nu maar super duimen dat als het zo is, het blijft plakken!!!!! Ga zo wel nieuwe testen kopen.

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
  20. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Nou....bij de bovenste foto's zie ik toch wel een heel licht plusje!

Deel Deze Pagina