Tileana gefeliciteerd! Gaaf hoor! Succes met afwachten! Madeliefste: succes en gewoon je verhaal droppen. Daar is een forum voor.
tilaena jij gaat niet ongie worden hoor, die is echt goed zichtbaar geworden! gefeliciteerd!!!! floor balen van die witte test!! ik ga weer verder, ben beetje chaggerijnig...hele dag al, waarom geen idee
]September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst ?? november: Kiss2012 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 4 december: Love2011 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Ff lijst omhoog gehaald
Dank jullie wel maar ik wacht nog even tot maandag met de lijst en banners aanpassen enzo totdat ik ECHT over tijd ben. Dan durf ik het pas te geloven. Bij 4 weken en 1 dag.
madelief wou je nog even een knuffel komen brengen, had het nieuws gelezen! klote meid maar er hoeft er maar 1 te zijn dus geef de moed niet op, idd lekker blijven klussen.
Maar Tilaena, je bent echt gewoon zwanger hoor, of je nu morgen ongesteld word ofnie, je bent NU wel echt zwanger hahaha, dus geloof het maar gerust! @ Rica; ben je chagerijnig omdat je in een dipje zit ivm je mk? Of... Gewoon chagi? Kop op he meid!
nee gewoon chaggie, de hele dag loopt al stroef. begon met file..geen parkeerplek vinden etc etc etc...slechte nachten ook! nee ovutest gaat van donker naar licht en andersom...maar geen echte positest, denk elke keer ja nu komt hij, morgen zal hij wel posi wezen ook omdat ik elke keer die eipijn dacht te hebben. mooi niet dus!!
Balen maar je hebt van die dagen helaas . Enne gewoon door blijven klussen komt het vast goed met je ei.
Ehm, ik heb de nub gezien . Wat ik niet heb gedaan, is de nub geinterpreteerd. Daar waag ik me namelijk niet aan, dat is mij te onbetrouwbaar. Wij willen wel weten wat het wordt, maar we wachten tot het echt zichtbaar is. Als er rond die tijd dan geen echo op het programma staat (ik weet immers niet of de 20 weken echo in Canada gedaan wordt), dan kopen we een echo. Alles is dus gewoon nog mogelijk! @Tilaena: Jij bent zwanger, gefeliciteerd! Ik zie een streepje en ik hoef niet eens te turen! Natuurlijk is het spannend en is het moeilijk om rustig te blijven. Het is ook zo bijzonder! Krampjes zijn normaal hoor. Gewoon af en toe een testje proberen te doen totdat de test niet meer donkerder worden. Ik moet wel glimlachen om je enthousiasme, ik kan het me zo goed voorstellen! @Madeliefste: Jouw situatie is gewoon niet leuk! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen! De procedure zo snel mogelijk opstarten is natuurlijk belangrijk. Zijn Duitsland en België geen mogelijkheden?
Raket spannend dan een 20 weken echo straks. Mijn slaapritme is al een dag of 2 van slag en moet vandaag vaak plassen terwijl ik dat niet wil. Want elke wc gang is stress en doe ok een schietgebedje om geen bloed.te zien. Heb wel ongi symptomen maar niet zo erg en ook de geur. ( sorry maar ik ruik nou eenmaal anders tijdens de ongi) maar nog geen slijmvlokjes of andere dingen die op ongi duiden. Wel ruikt mijn urine wat sterker maar kan ook zijn dat ik niet genoeg gedronken heb of het te lang ophou. Maar ow wat is die spanning killing.....
Echt super! Wanneer die je de volgende test? Hier idd veel te vroeg getest. Ik test woe nog een keer en dan vrijdag. Als ik het vol houd om niet te testen want mijn dipsticks zijn binnen haha Het lijk me zo gaaf om zwanger te zijn en het te kunnen vertellen.
Vanochtend vroeg getest. Wel een streepje maar iets lichter dan gister. Heb om 8 uur getest maar ben vannacht wel 6 keer naar de wc geweest. Vandaag maar vingers kruisen dat er geen ongi komt. Misschien vanavond voor het naar bed gaan nog een test en dan morgenochtend digitale als het uitblijft en dan naar inloopspreekuur. Bekijk bijlage 288600 Lijkt wel of mijn test ietsje lichter is dan gister..... mjah afwachten en duimen draaien vandaag.... die van 12 uur is wel wat donkerder dan die van 8 uur en komt overeen met die van gister. Bekijk bijlage 288601 Is nu test verslaafd
Spannend tilaena ik ga voor je duimen Ik ben vanacht ongesteld geworden na 42 dagen dus ik ga naar de volgende ronde
maak eens een foto van de test van gister en vandaag want hij lijkt mij donkerder. maar het is toch een mooi streepje.. de ene keer is je urine geconcentreerder als andere keer en een digi zal ongetwijfeld zwanger aangeven aangezien je wel een streepie piest dus of due nou donker of ligt is. je maakt hcg aan. ik vind het een mooi duidelijk streepie
]September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 30 november: Mama-in-love 2 december : Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 4 december: Love2011 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ?? December: Kiss2012 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Ff lijst omhoog gehaald en kiss d'r ronde angepast.
Foto van gisteren en vandaag Bekijk bijlage 288602 Bekijk bijlage 288604 Mocht het idd raak zijn en blijven plakken dan ben ik 4 augustus uitgerekend.