Lief hahaha Maar wat ik ook al zei, heb nu veel spanning en dat kan ook de reden zijn. Nu net een bord boerenkool op die er op het punt staat er weer uit te vliegen... Bah. Wat zou het zijn wat zou het zijn haha
hahaha ja idd lol De misselijkheid is weer gezakt en de boerenkool is binnen gebleven. Gelukkig! Heb zojuist ook het telefoontje gekregen dat de operatie is geslaagd en nu afwachten hoe het herstel verloopt.
Ik kon het niet laten om vandaag een testje te doen. Heb zo veel last van een 'zeurende' buik! Helaas wit wit wit...
Fijn dat de operatie is goed gegaan enne het kan nog steeds, ik begon 2 voor nod pas posi te testen en er zijn mensen die pas een week na nod posi testen. Geen bloed...... Hmmmm schoen chocolade of marsepijn muizen? Ff ego berichtje... mams stond net voor de deur, kwam met cadeautje aan, een wit mutsje met in zilver i love mama erop en een pakje met overslag sluiting beetje gelig met een hondje erop.... zo lief... paps ook bereikt en die kan niet wachten totie opa gaat worden haha... nu snel wat eten fabriceren ookal heb ik geen trek en morgen maar mvm bellen, verloskundige en kraamzorg ( die laatste moet je voor de 12 weken al aanvragen, dus maar gelijk doen, afzeggen kan altijd nog) Schildklier waardes waren goed, dus op deze dosering blijven en over 4 weken weer prikken. Toxo nog geen uitslag vsn. Valt me wel op dat schildklier uitslagen nu dezelfde dag klaar zijn en je er normaal 3-7 dagen op moet wachten lol
spannend Floor, wel blij dat de operatie geslaagd is dat scheelt weer een hele boel stress. Hier nog steeds geen klachtjes heb nooit ergens last van afgezien van de 1e ronde na de pil haha. Alleen als ik er te veel bij stil ga staan dan denk ik, ik voel wat maar is niet zo @ego slecht dag hier,was aan het werk komt er een zwemklant binnen, blijkt haar moeder al te zijn overleden. Zwemt in de zelfde groep als haar dochter. Is 6week geleden plotseling ernstig ziek geworden en nu vorige week al overleden. Beetje raar hoe snel alles ging. Ander halve week geleden was er nog sprake van dat ze chemo's wouden om tijd te rekken en ze zou nog zwemmen als ze kon. Maar helaas mocht het zo niet meer zijn, best raar hoeveel het je doet als lesgever.
Idd en zou het toch wel fijn vinden als ik (liefst natuurlijk zwanger zijn haha) ongesteld wordt dat dat vrijdag is, want dan is het deze maand ook weer gewoon netjes op tijd. Tileana meteen alles regelen zou ik ook doen! Kunt het maar gedaan hebben.
Ik ben nog niet zo heel lang actief hier, dus ik ga even een domme vraag stellen denk ik Wie van jullie heeft er ook zoveel moeite met wachten met testen? Ik zou het liefst ieder uur een test willen doen! Doe ik niet, want ik weet dat het onzin is (en niet te noemen heel duur haha) Maar oohh wat zou ik graag een luikje in mn buik willen! Gewoon om te zien wat er nu gebeurd! Ik voel genoeg Hier heeft de broccoli er ook moeite mee om netjes in mn maag te blijven.. maar dat heb ik alleen maar 's avonds.. Mn man wil dat ik wacht tot zaterdag met testen! Ik ga mn best doen
thnxxxx lely en tilaena. Je krijgt inderdaad een band met ze en zeker afgelopen weken met haar dochter. Vooral om het feit dat nadat haar moeder zo ziek werd haar vader plotseling verlamd werd van top tot teen. Dus die krijgt het flink voor de kiezen, soms is dat best lastig om daar mee om te gaan. Gelukkig doe ik die groepen samen met een collega zodat we beiden onze "ei"kwijt kunnen (normaal wil ik mijn ei toch echt houdenmaar bedoelde andere eitje) Zo klaar met zeuren nu mogen jullie weer
Lely lol volgens mij hebben we allemaal moeite met wachten tot testen, en als je denkt dat je wel kan wachten dan wordt je toch door hier heel kriebelig en test je toch eerder en meer dan je van plan was haha.. ik heb er deze maand 10!!!!! Testen doorheen gejaagd lol
Oeh.. nee ik heb nog niet getest! Voornamelijk omdat ik weet dat hubby er boos om wordt als ik het zonder hem doe haha Ik heb ook nog maar 1 test liggen, en geen tijd om er 1 te gaan halen haha Maar je bent wel zwanger! Gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Die 10 testen waren het meer dan waard anders En Smurffin dat is indd niet makkelijk (maak het zelf ook af en toe mee op mijn werk). Goed dat jullie er onderling over kunnen praten. Sterkte! Hier vanavond weer een ovulatietest gedaan en nog stééds negatief. Ugh. Eeeeiiitje, waar blijf je nou?!
Smurffin, sterkte meid! Een moeder van mijn vriendin heeft vorig jaar borstkanker gehad, op het nippertje heeft ze het gered en helemaal "schoon" verklaard. Vorig week ontdekte ze een bobbeltje op haar schouder en nu blijkt het al door haar hele lichaam te zitten incl botten en ruggemerg en ze is ook gelijk al opgegeven! Dan zakt de grond even onder je voeten weg omdat het dan ook binnen no-time afgelopen is.. Rotziekte! @ Lely; ik teste 4 dagen voor nod al Had toen ook al een LICHT streepje en de dagen daarna heb ik er nog 9 doorheen gejaagd + een clear blue hahaha! Heel normaal zullen we maar zeggen! En ik mocht van mijn man ook niet eerder dan nod testen dus ik teste gewoon als hij de deur uit ging, hij wist toch niet hoeveel testen er waren hahaha!
pfffff heftig verhaal kiraa, tja is inderdaad een rot ziekte in mijn familie zijn er een paar overleden daar aan laatste is pas 6maand geleden dus best vers nog. Naja we gaan woensdag naar de crematie met z'n tweeën. *zend madeliefste ook eitjes*