Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Even een ego berichtje. Ik snap er helemaal niks meer van. Net een ovutest gedaan en die was super positief! De tweede streep was een heel stuk donkerder dan de controlestreep. Hartstikke mooi, maar ik had afgelopen donderdag ook al een posi ovutest! Teststreep was toen even donker als controlestreep. Ei ook gevoeld toen.

Pfff..snap er niks van!

2. lely27

lely27 Niet meer actief

Van welk merk heb je de ovu testen gebruikt? Ik heb gelezen dat die van de kruidvat heel onbetrouwbaar zijn?

3. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Die van zwanger en kids..

Vanavond nog maar even klussen voor de zekerheid!

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    2eitjes?????

5. lely27

lely27 Niet meer actief

Dacht ik ook aan, maar was bang dat dat onzin was hihi

6. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Kan dat? Volgens mij niet hoor.. Ik ga er dan maar vanuit dat de ovutest die ik net gedaan heb positief is.

7. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @nouck: Schijnt dat bij een dubbele eisprong beide eitjes binnen 24 uur na elkaar springen. Dus lijkt me sterk dat het dat was. Wat het wel was? Ik denk dat één van de testen het goed fout had, zou echter niet weten welke. Weet verder ook niet hoe ovu-testen werken, maar ik denk dat het verstandig is om je niet te veel op de resultaten ervan vast te pinnen en je kansen te spreiden, m.a.w., niet op één paard gokken.

@tilaena: Gek mens. Je hebt een compleet marktaandeel in zwangerschapstesten, maar dan is er eentje positief en dan geloof je het eigenlijk gewoon niet! :D
    Gefeliciteerd dame, jij bent echt, echt, echt zwanger!

@mama-in-love: Gefeliciteerd! Wat super! :D

@Madeliefste: Ik kan niet eens beginnen te begrijpen wat het jou moet kosten om zulke lieve, meelevende berichtjes te schrijven terwijl je het zelf zo moeilijk hebt! Ik vind jou een kanjer en ik duim voor een prachtige zwangerschap voor jou. Ik denk ook vast dat dat wel zal gaan gebeuren. Het ziet ernaar uit dat je langer geduld moet hebben dan de meesten van ons, maar het uiteindelijke slagingspercentage van IVF (wat de uiteindelijke behandeling zal zijn) is hoog, en ik zie niet in waarom het bij jou niet zou lukken! Dikke knuffel!

@SophieJosephine: Ik zou een lief en grappig Sinterklaasgedicht schrijven (ik kan je wel helpen, ik heb enige reputatie als sneldichteres), dan een vel papier in de koffie drenken en goed laten drogen aan de waslijn, dan de kantjes voorzichtig wegbranden met een aansteker zodat je het effect van oud perkament krijgt, en dan met kalligrafeerpen het gedicht op het papier schrijven. Lint erom en in de schoen, vergezeld van iets om te snoepen.
    Gefeliciteerd met het bereiken van de 12 weken. Begint het tweede trimester overigens niet bij 13 weken? :(
    Ik zit trouwens vlak voor je. Ik keek net achterom en zag je zwaaien! :D

@Kiraa: Leuk dat je dokter het allemaal normaal vindt, maar jij zit ermee, niet hij.
    Houd in de gaten dat een depressie meestal wordt veroorzaakt door "een gebrek aan iets".
    Misschien is het goed om verdere stappen te ondernemen, en ook lijkt het me belangrijk om te accepteren dat je je op dit moment nou eenmaal voelt zoals je je voelt. Niets moet, je hoeft zwanger zijn helemaal niet leuk te vinden. Er verandert een hoop in je lijf en dat kan emotioneel en/of lichamelijk zwaar zijn, hoe gewenst het kleintje ook is. Voel je niet schuldig naar de kleine toe, die groeit vrolijk verder en heeft vast niet door dat jij je niet helemaal happy-de-peppie voelt. En een band begin ik ook nu pas te voelen, nu ik een klein mensje heb zien zitten bij de echo en de hartslag gehoord had. Daarvóór was het toch meer een gevoel dat er in theorie een baby in mijn buik zat, en voelde het soms meer als een ziekte dan als "gezegende omstandigheden"! De vermoeidheid die ik toen voelde deed mij erg denken aan toen ik de ziekte van Pfeiffer had 3 jaar geleden.
    Zwanger zijn kan leuk zijn, maar is dat niet voor iedereen en is dat zeker niet altijd. We doen het allemaal voor de uiteindelijke baby, die door ons allemaal zo vurig gewenst is. Daartoe is zwangerschap een middel, en geen einddoel! Veel sterkte!

@vroegtesters: Ga niet meteen uit van het negatieve, maar test op NOD nogmaals!

@ afsplitsing van dit topic: Ik ben er ook niet voor. Ik schrijf mee in 2 zwangerschapstopics, maar ik kom hier het liefste. In die andere topics is iedereen zwanger en min of meer even ver, en eigenlijk wordt dat na een tijdje vrij saai! :D
    Hier bevindt iedereen zich in een ander stadium van het proces, en bij de een zit het mee en bij de ander tegen. En we proberen elkaar te steunen met wat we ook meemaken. Dat vind ik nou mooi! :)
    Ik schrijf hier wel iets minder uitgebreid over de zwangerschap dan in de andere topics -omdat goed nieuws verteld mag worden maar ik de mensen bij wie het minder voorspoedig gaar ook weer geen rotdag wil bezorgen- maar verder ben ik geloof ik toch echt redelijk aanwezig! :D

8. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ben weer lang van stof geweest zie ik. :)

9. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, er is veel gekletst vandaag, gezellig!!

Hahaha wat heeft iedereen veel testen gedaan! Ik heb er totaal 2 gedaan, 1 van kruitvat 2c5 en 1 cb digitale. Maar moest me wel in bedwang houden, hihiihi.

@Floor, wat spannend zeg. Je klinkt echt heel zwanger! Dat huilen had ik ook.

@Breeze, spannend, over 2 dagen testen!

@Sophie, fijn dat je je beter gaat voelen en dat je de spannende 12 weken voorbij bent! Leuk idee om zo te trakteren op je werk.

@Madeliefste, succes met je eitje!

@Nic, al getest?

@Lely, balen van de witte test :(

@Kiraa, hahaha idd testverslaafden hier. Lekker zo'n bedligdag. Ik lig er ook weer in. Ga tegenwoordig altijd even slapen tijdens het middagdutje van mijn dochter. Ben oud aan het worden... ;)

@Nouck, verwarrend 2 positieve ovulatietesten.

@Raket, leuk idee om zo het papier oud te maken!

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bibo ik hoop dat het waar is hahah Alleen kun je behoorlijk voor de gek worden gehouden helaas..

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ raket; ja idd! Vanmorgen bloed geprikt, maar eens even kijken waar ik een tekort oid aan heb! En kan me er nu ook wat beter bij neerleggen hoor, en ik ga er maar gewoon in mee ipv er tegen te vechten.. Want daar voel je je alleen maar ellendiger door.. En moet zeggen dat de negatieve gedachtes al wat afzakken.. En ik me beetje bij beetje wat beter ga voelen.. Nu hopen dat dat lekker doorzet! Verder gewoon heel veel slapen, slapen, slapen..

Heb het zojuist tegen de eerste persoon verteld; mijn manager! :D Ging me voor de zoveelste x ziekmelden en aangezien ik het zo zat ben om er om heen te lullen, floepte het er zo uit.. Oeps :D Mijn manager weet het eerder dan mijn eigen moeder.. Blame it on de hormonen.. Maar ze reageerde zo verschrikkelijk enthousiast.. Had echt zoiets van; doe normaal mens! Ik voel me niet goed vertel ik je net hahahaha.. :D

@ testers: succes allemaal en we gaan voor rozeeeeeee! :D

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    even goed lezen..zit namelijk geen spatie tussen en mijn banner zegt echt nog 12 dagen tot.... :):):)

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ohja, raket, een blaadje papier aan de waslijn? Hier in nederland op dit moment geen goed idee denkk :D

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Aan een waslijntje binnen, lieve schat! :D

15. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Wat een drukte hier...hahaha :D

16. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh soryy HAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Maarre, mijn waslijn hangt buiten, hebben jullie die in Canada (toch?) binnen hangen? :D:D:D

(sorry, ben in flauwe stemming :D)

17. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    keb besloten om niet te gaan testen, hoe vind je die? Mijn cyclus is zo apart dat ik wacht tot vrijdag want dan heb ik het feestje van mijn man met cocktails en als ik dan omo-wit krijg kan ik drinken en anders is het feest voor mij :D
    Heb liever dat ik bloed zie dan dat ik omo wit test.....tot vrijdag dan ben ik 35 dagen, 40 was de langste (als je bij die van 62 er van uit gaat dat ik 1 keer heb overgeslagen) dus ..... ben benieuwd.

18. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Pff, wat gaan jullie hard zeg!

Fijn dat je ei hebt gevonden madeliefste!
    Alle wittesters: hopelijk testen jullie over een paar dagen roze!

Kiraa: fijn dat je manager zo leuk reageerde! In ieder geval kan ze nu wel begrip tonen als je je zo vaak ziek meldt! Wel jammer dat zij de eerste is!

Even klagen hoor: vandaag een ovu-testje gedaan en nog niet eens een tuurstreepje. Helemaal niks, nopes nada! Het zal wel weer een lange cyclus worden...... Denk trouwens dat ik ophoud met ovu-testen....zit er toch elke keer naast! Stomme ei, stom lichaam!

Heb hier een katje lopen die het leuk vind om over het toetsenbord te lopen..... heb deze tekst nu 3x overnieuw getypt! :p

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kira wat fijn dat ze zo goed reageerde. Mijn teamleider is helemaal happy en zit zelf in de kleine kinderen, die zal hety ook leuk vinden.

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Ik ga even een ego berichtje typen hoor..

Ik voel me helemaal niet lekker! Ben sinds 16 uur vanmiddag zó misselijk! Moet echt moeite doen om niet te gaan overgeven! Ik voel me alsof ik griep heb, mn buik doet pijn, ik zit onder de pukkels! En ik ben zo duizelig :(

Blugh.. als ik nou eens wist of t voor een goed doel diende.. Maar als ik elke maand zo ongesteld moet worden dan vind ik er niks aan :(

Zo :D klaagminuutje weer gehad

Deel Deze Pagina