Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hahaha verschrikkelijk! Helemaal als je niet zeker weet of je lijf je voor de gek houdt! Ik loop ook echt de hele dag te kokhalzen, veel slijm en heb echt zero tolerance wat mijn keel betreft, ook heel vervelend en word alleen maar erger als je er bij na gaat denken haha!

2. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Raket *zwaai zwaai* waar woon jij eigenlijk in Canada? En je idee klinkt erg leuk! Dichten kan ik zelf wel n klein beetje... Wellicht dat t me lukt anders vraag ik alsnog je hulp. Thanks!
    Ik heb familie wonen in Canada, ze hebben een enorm grote bloemen kwekerij.

Kiraa, echt naar dat je je zo slecht voelt zeg! Hoop voor je dat t gauw wat beter gaat. Lukt t wel om iets te eten?

Testers, bijna testers en ovulatie testers, succes :) ik duim voor jullie allemaal!

X

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mwaa, er gaat wel wat in maar nog lang niet genoeg.. ;)

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    ik moet mezelf ook gewoon dwingen om te eten want echt trek heb ik niet. Heb sinds gisteravond ook steeds tegen migraine aan gezeten, nu gaat het wat beter (wil geen pijnstilling nemen) en ik val elke middag/avond in slaap op de bank lol

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik voel vaak hoofdpijn komen opzetten, maar het zet niet door! Hebk echt nog nooit meegemaakt maar vind het totaal niet erg :D en idd, ik dwing mezelf ook om iets te eten.. Vaak heb ik 's morgens wel ietsie honger.. En vanavond zou manlief voor het eerst(!!) koken maar dat is dus een patatje geworden en daar moest ik ook echt heeeeel veel moeite voor doen terwijl dat er normaal altijd wel ingaat haha.. Maar ach, t gaat vanzelf wel weer een xtje beter (hoop ik..)

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Maar ik ga me ff beetje op de achtergrond houden want doordat ik zoveel thuis ben nu, praat ik veeeeeeels te veel op dit topic en het is geen "Kiraa-topic"! ;) *schuift een paar rijen naar achter*

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    haha....

ik ga maar eens even wat rauwkost pakken en wat soep met brood (in slaap gevallen dus vergeten naar de winkel te gaan voor avondeten lol. Werd wakker van het MVM telefoontje. Ze komen maandagochtend langs en dan mag ik de week erop gaan beginnen

8. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hey Tilaena,

Heb je de opdracht gelezen onder je banner?

"Uh oh! Time for mommy to buy her home pregnancy test!"

Morgen niet vergeten hoor, haha :p *flauw*

9. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Even een vraagje aan degenen die moeder/zwanger zijn:

De dagen rond de nod (1 à 2), had je toen nog wel het gevoel dat je elk moment ongesteld kon worden, of voelde je je eigenlijk gewoon zwanger?

Ik voel namelijk al twee weken van alles, alsof ik het hele eitje heb kunnen volgen, steekjes , gevoelige baarmoeder, enz. echt anders dan een normale cyclus. Maar een paar dagen voor nod neemt dan dat ongigevoel weer de overhand en voelt alles "zwaar". Tot nu toe werd ik ook ongesteld. Ben benieuwd of dat "anders" voelde toen bleek dat jullie zwanger waren?

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik voelde me alsof ik ongi ging worden, maar er kwam niets. De krampen waren wel iets minder dan anders maar dacht niet dat ik zwanger was of zou blijven plakken.

Enne maandag weer een test van mvm lol

11. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Hier nog geen ongi, maar wel een negatieve test...Hmmz afwachten!

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Geen bloed geeft moed....

13. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik liep al een paar dagen rond met tampons op zak toen ik positief testte. Pas op de laatste dag voor het testen werd ik achterdochtig, maar dat was achteraf een paar dagen na mijn vermoede NOD. Ik testte dan ook redelijk knalpositief toen ik me eenmaal realiseerde dat een testje misschien een goed idee was...

@tilaena: ik word chagrijnig en zelf misselijk als ik niet vaak genoeg eet, dus ik heb me aangeleerd iedere 2 à 3 uur iets te eten. Handje cashewnoten hier, schaaltje cherrytomaatjes daar... Het hoeft niet veel te zijn, ik krijg zelfs geen grote porties ineens naar binnen, maar bij mij helpt het enorm. Probeer het eens, wie weet helpt het jou ook!

@Sophiejosephine: ik woon in Ontario, op een uurtje rijden van Toronto. Waar woont je familie?
    Zeg het maar als je dicht-hulp nodig hebt!

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    #2994 tilaena, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    De zus van mijn oma en haar man wonen ook in ontario

Ik ontbijt nu met van die kleine crackertjes in bed helpt super goed tegen de misselijkheid.

15. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Er is nog hoop dus :)

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Tuurlijk is er nog hoop! Idd geen bloed geeft moed. Morgen vroeg weer een test hahah

ik wel de nieuwe komen morgen toch binnen. Lol

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
  18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik had dat gevoel ook gewoon hoor! Heb paar dagen voor ongi altijd soort buikpijn die overgaat als ik ob indoe, en ik verloor sowieso ook nog wat bloed dus dacht dak vmk had oid, en voelde me totaal niet zwanger ofzo! Dus er is nog moed :D

19. lely27

lely27 Niet meer actief

Om de dag testen is voor je bankrek. wat beter :p
    En je hcg stijgt met de 2 dagen toch?

Anders ga ik ook elke dag testen hihi.. Ik krijg morgen testen van zwanger en kids binnen, donderdag is mn NOD, dan test ik.. en als ik niet ongi word test ik zaterdag weer!
    En anders vanaf maandag aan de slag met ovu testen want dan ben ik dus al wel ongi geweest.. Wat een gedoe zeg! Ik ga n echo appartaat aanschaffen voor thuis gebruik! :D

Hoe is t voor de mannen eigenlijk? De mijne wil er zo weinig mogelijk over horen.. die hoort wel wanneer we mogen, en die hoort het wel als ik test en wat er uit komt.
    Ben heeeel erg benieuwd naar zijn reactie als ik wel een posi test heb.. en de mijne haha
    Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?

20. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Die van mij wilde er ook zo weinig mogelijk over horen/praten terwijl wij vrouwen de eerste tijd zo hysterisch ermee bezig zijn dat we er het liefst elke minuut over praten.. ;) toen ik mijn eerste tuur-tuur-TUUR STREEPJE had en hij die test in alle bochten moest draaien om wat te zien, zei ie ook echt van; ja maar je ziet bijna niks, denk dat het niks is hoor! Hoort toch veel donkerder te zijn.. Ook toen ze volgende 9 testen (;)) steeds donkerder werden was hij nog steeds wat sceptisch en pas met de clearblue werd ie enthousiast :D Ikzelf stuiterde vanaf dag 1 dat ik posi teste, dus 4 dagen voor nod ;)

Deel Deze Pagina