Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb nu hele licht positieve testen en mijn vriend neemt het gewoon aan :D
    Hij wil eerst even rustig afwachten tot er knallers komen denk ik :)
    Maar hij neemt het wel serieus! Hij doet nu tegen me alsof ik echt zwanger ben...

Vorige week nam ik een fruitbiertje en toen zei hij al: Zou je dat nu wel doen??
    Vond ik erg attent :D Maar ik wist nog niet of ik zwanger was en er is nog geen bloedband dus heb er lekker van genoten!! ;)

2. lely27

lely27 Niet meer actief

Mannen ;)
    Ik hoop dat ik geen tuurtesten krijg :( Want ik weet zeker dat de mijne ook zo reageert!

Maar hij hoort braaf niks over mn klachtjes kwaaltjes gevoel gedachtes enz..
    Toen ik hem vandeweek vroeg offie eens wilde kijken of mn tepels echt donkerder waren raakte hij bijna in paniek hahaha. Arm schaap!
    Ik lijd dus thuis in stilte ;) Ben wel blij dat ik me hier heb aangemeld!

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Donor/funrelatie wil er niets maar dan ook niets over horen. En ik vertel het niet. Spui hier en wat tegen mijn moeder broertje en een vriendin.

4. lely27

lely27 Niet meer actief

Tilaene sorry dat ik het vraag, misschien heel onbeleefd en als je het niet wilt vertellen mag het hoor

Maar donor/funrelatie? Wat moet ik me daar bij voorstellen :-$
    Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat hij er dan niks van wil weten

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Funrelatie als in we zien elkaar in het weekend, zijn monogaam maar weten beide dat het nergens heen gaat. Hij zag hoe graag ik een kindje wil dus afspraken gemaakt dat hij een anonieme prive donor is, die verder niet in het leven van het kind wil zijn. In de vruchtbare week komt ie dus wat vaker. Zodra hij weet dat ik zwanger ben gaan we de funrelatie dan ook afbouwen of beeindigen,

6. lely27

lely27 Niet meer actief

Wauw wat ongelooflijk knap van jou, maar ook van de funrelatie!
    Ik vind het knap dat jullie op deze manier hier mee om gaan.

Ik ben je berichtjes gaan terugzoeken, en las dat het voor een half jaar is? Te zien aan je banner is het wel een super donor!

Wat ontzettend fijn dat je het zo hebt kunnen regelen!

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ook hier zo min mogelijk over hebben met vl. Stttt hij komt binnen haha

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    #3008 tilaena, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    In eerste instantie een half jaar maar wat probs gehad en meningsverschillen enzo dus zaten we al op 9 maanden. Bij een miskraam wil ie de restetende maanden wel doen maar via een potje. Wat de kans toch wel verkleind. Dus ik heb besloten het hem voorlopig niet te vertellen. Pas bij 12 weken, omdat we daar verder geen harde afspraken over gemaakt hebben. En door mijn overgewicht zal ik de eerste 6 maanden sowieso niet zwanger lijken. Misschien niet de meest eerlijke manier naar hem toe, maar wel voor mijn gemoedsrust en stress gehalte. Plus dat hij er niet echt naar vraagt enzo. En ik iets meer tijd nodig heb om aan het idee te wennen dat het na ruim 2,5 jaar over gaat zijn.

Maar als alles op de eerste echo goed is, kan het zijn dat ik het hem dan vertel. Het is lastig en ligt vrij gecompliceerd. Het is fijn een prive donor omdat natuurlijke weg hogere kans heeft, maar het brengt ook een hoop met zich mee waar je van te voren niet aan denkt of bij stilstaat ongeacht de afspraken die je maakt

9. lely27

lely27 Niet meer actief

Dat vroeg ik me af ja.. het is niet iemand die je opgepikt hebt op straat, dus ook al weet je dat het niet verder gaat, er zit wel een gevoel bij, anders wil je hem niet als je prive donor.
    Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik kan je gedachte wel volgen dat je nu nog niks zegt.

Kun je nu wel een beetje genieten van het feit dat je zwanger bent? Of voelt het dubbel, omdat je weet dat het nu ook op zal houden?
    En hoop je dat hij zich bedenkt en toch met je verder wil? Zo lees ik je laatste stukje ;)

ML begrijpt trouwens wel dat ik er over kletsen wil, en zolang ik hier anoniem blijf mag ik babbelen wat ik wil haha

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik kan er wel van genieyen, dat komt steeds meer. Ik ben meer bang voor een miskraam dan dat onze relatie gaat eindigen. Alhoewel ik niet wil dat ik het vertel en dat dat het is. Al is die kans er wel. Het nog niet vertellen heeft meer met mijn angst voor een mk te maken en dan een vervolg met potjes. Aangezien het mijn eerste en hoogst waarschijnlijk gezien mijn leeftijd ook de enige is, wil ik zo veel mogelijk dingen uitsluiten die kansen kunnen verminderen. Klinkt beetje koud maar dat is het niet. Maar nu ik weet dat ik zwanger ben, ben ik al bezig met emotioneel afscheid nemen van hem

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Dat kan ik me wel voorstellen. Je bent gewoon nuchter en eerlijk. en terecht! Het gaat om jou en je kindje

Lekker broeden nu op je kindje en straks heb je je echo! Dan is het inderdaad vroeg genoeg om iets te vertellen.. en heb jij de tijd om je voor te bereiden.

Ik vind je dapper! het is een hele stap om samen met je man/vriend aan een kindje te beginnen, maar als bam en dan ook nog via een prive donor, respect!
    Dat moest ik even gezegd hebben haha

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Dank je :) ik was het wachten op mr right gewoon zat. En met een leeftijd van bijna 36 werd het tijd en mijn ouders en broertjes staan achter me en zullen helpen. Dus ben niet helemaal alleen.

13. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

En, sorry als ik te brutaal ben hoor, wat wil je tegen je kindje gaan zeggen uiteindelijk over zijn/haar papa? Want die zal wel vragen hebben!

Ik vind het overigens heel mooi hoor, veroordeel je absoluut niet! Vind het juist geweldig dat je zwanger bent, je wilt het duidelijk erg graag en hebt erover nagedacht en da's een belangrijke stap naar goed ouderschap :)

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik denk dat ik het kindje gewoon vertel dat gezinnen er in allerlei vormen zijn en als het wat groter is vertel dat een man zo lief was om zijn zaadjes af te staan zodat ik een kindje kon krijgen. Maar ik kan dat nu allemaal gaan verzinnen, maarhet zal een beetje van het kindje afhangen en de vragen die gesteld worden denk ik. Tenslotte is elk kind uniek en de een heeft meer behoefte aan info dan de ander. Maarik ben wel van plan eerlijk te zijn. Zelfs als ik nog iemand tegen mocht komen die het papa zou kunnen noemen

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier ongi krampen, echt als of ik ongi wordt. Zal dus wel gebeuren vandaag. Wachten af. Vanmorgen de uiterst gevoelige dipstick gebruikt maar noppes.

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zooo vandaag niet lekker opgestaan. Moe misselijk en krampen. Ongi zal er aan komen denk ik.
    Blijf toch vreemd dat je als vrouw zoveel kan voelen in de maand en niet zwanger zijn.
    Tuurlijk is er nog hoop hoor maar de maanden hiervoor had il het ook. Blijf het vreemd vinden.

Ik heb vandaag weer de hele dag les in amsterdam. Hoop dat de files meevallen. Psychopatelogie, dus wel interessant. Deze dag voornamelijk angststoornissen.
    Dames succes met wachten op de bank, ik heb vandaag wel afleiding gelukkig. En ga duimen dat ongi niet komt.

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Balen floor. *knuf* maar duim met je mee

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    breeze jij mag vandaag testen toch!??

En floor nog 2 dagen!!?? spannend hoor, ongikrampen kunnen ook bij een zwangerschap horen :)

nou ik tel weer af:
    Lees zonder spatie! :D

11 dagen nog te gaan :D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hooi mama ik zie dat je meeleest,
    ga jij nog weer testen?

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hmmm kon nic niet ook een dezer dagen testen of was zei het die tot vrijdag zou wachten?

Deel Deze Pagina