fijn zeg!! even een domme domme vraag maar als er 2 zijn teruggeplaatst en 1 is er maar bevrucht, waar is die andere dan? moet die dan niet weg zijn doormiddel van een bloeding of lost dit op ofzo? Ja zat zo te denken, zouden ze dan allebeide gaan groeien? wanneer mag je heen mama? ben zo benieuwd of je er 2 hebt zitten!!! mag ik er 1 lenen? grapjeeeeeeee ik hoop zo dat mn ei is geweest!! vaag lichaam van mij zo! nog 11 dagen en die kruipen voorbij, ben nog nooit zo zenuwachtig geweest! wie geeft mij even een klap!
Hihi! Ze zijn beiden al bevrucht in het lab Toen ik in september 2011 de ICSI onderging hebben ze in het lab een zaadje van vl in mijn eitje gestopt en in de broedcel gezet (en dat bij meerdere eitjes) Er gingen 3 embryo's door met delen. 1 is er toen teruggeplaatst en dat is nu mijn zoontje en 2 gingen de vriezer in. Die 2 zijn nu ontdooid en daarna teruggeplaatst. Als ik 6 weken zwanger ben krijg ik een echo en zullen we weten of er 1 is of 2 Je kunt inderdaad een bloeding krijgen dat er 1 het niet redt en de ander wel maar dat hoeft niet.
oke duidelijk haha, ja ik vroeg het mij al af. Ben gelukkig niet thuis in die dingen maar nu wel wat wijzer geworden nog 2 weken wachten dus!?? leuk leuk leuk!
Spannend idd mama... Hier is het wachten tot de vk belt om een afspraak te maken. Gister via website aangemeld, en maandag ff internist bellen of ik naar een gyn moet want dan is ie terug van vakantie. En maandag mvm. En dan de week erna starten met mvm. En eerste echo waarschijnlijk met 8 weken.
Leuk!! Ik bel de vl als ik een goede 6 weken echo heb gehad denk ik.. MvM bel ik als ik een mooie knaltest heb en mijn NOD geweest is. Vorige keer ook geplast en is lang niet altijd even leuk maar wel belangrijk dus wel doen het gewoon weer! Dan ook gelijk de kraamzorg bellen, is dat ook weer gebeurt
stomme vraag hé, als je niet in de mmm zit en je raakt zwanger stuurt de ha je naar een vl of kan je zelf ook afspraak maken en meld je het telefonisch bij de ha?? trouwens ook goedemorgen vandaag een relaxdagje en dus maar even de hele dag zp kijken en inderdaad begin er ook verslaafd aan te raken hihi.
Je kunt gewoon zelf naar de vk gaan hoor! Hoeft niet via huisarts. Die heb ik niet eens ingelicht volgens mij de vorige keer...
je kan zelf naar de vk gaan, ik ben eerst naar de huisarts gegaan en die gaf gelijk adressen en nummers mee van de verloskundigen in deze regio en de kraamzorg enzo en dingen over moeders voor moeders, eten en bewegen en een folder over zwanger zijn. Hier de toxoplasmose test terug. ik blijk het in het verleden al gehad te hebben, dus mag gewoon zelf de kattenbak schoonmaken. Dat scheelt wel. Hoef ik niet 9 maanden lang van mijn moeder/broertje daarvoor afhankelijk te zijn. Ik moet de kattenbakken ook gaan verplaatsen. Want waar ze nu staan kunnen ze niet blijven staan als ik hier blijf wonen. En daar ben ik nog niet over uit. ik heb 16 vierkante meter slaapkamer en woon in een goede mooie kinderrijke buurt. Dus het is of de slaapkamer in 2en delen voorlopig de eerste jaren. Of als ik 5 maanden ben, me op een lijst laten zetten voor een ander huis. Sta al wel ingeschreven bij woonnet dus kan al op woningen reageren, maar nadeel is, je gaat ook meer betalen en zoveel groter zijn de huizen niet. Ik heb bijv een hele grote badkamer. Nadeel is dat de woonkamer/keuken heel vreemd is ingedeeld. beslissingen beslissingen haha... gelukkig hoeft die pas echt over 20 weken genomen te worden.
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 zwanger - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - zwanger?? - 1e kindje NOD lijst 28 November: Nicole 29 November: Breeze 29 November: Lely27 2 december: Denise90 2 december: Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin 4 december: Love2011 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ?? December: Kiss2012 ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 10 augustus: Mama-in-love - ronde 3 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2
achh zo weet ik dat ook weer vroeg ik me al een tijdje af namelijk. zo boodschappen in huis en nu een heerlijke ruikende cake in de oven nu de voetjes omhoog en boekje lezen heerlijk dat niks doen heb zelfs geen zin in schoonmaken vandaag.
Hi Ladies, Hier ook witte test helaas vanmorgen, ik vrees het ergste, afgelopen dagen is mijn temp ook gedaald van 37 naar 36,8 naar 36,5 vanmorgen. Dat is altijd de temperatuur waar ik ongesteld op wordt, grr. Fijn hoor zo'n stabiele cyclus, maar ik heb liever dat de temperatuur 37 blijft en er een baby blijft plakken! Mijn nod is morgen, dus we zullen zien. Misschien zit er wel zo'n sterk wezentje dat hij/zij een beetje kou overleeft en de kachel weer aan zet * droom droom * Vanmorgen een dagje vrij genomen, ik merk toch wel dat dit alles best veel met me doet en dat het zwaar is om het niet met een partner te kunnen delen. Op mijn werk weten ze ervan en zijn dan ook erg begripvol, dat helpt wel. Maar het zonnetje doet goed en als het niet lukt, gaan we vol goede moed door naar ronde 4. Dan maar een kerst-plak-baby. Lijkt me een prettig gevoel dat er twee cryo's terug geplaatst zijn Mama, dat geeft toch dubbele kansen. Ben heel erg benieuwd!
@Kiraa, wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Gelukkig voel je je al iets beter. Weet je moeder nog niet dat je zwanger bent? Pfff zou dat echt niet voor me kunnen houden. Fijn dat je manager het nu weet, hoef je niet zo stiekem te doen. @Nic, kan me voorstellen dat je niet zo'n witte test wil. lastig ook met onregelmatige cyclussen om te beslissen wanneer je gaat testen. @Amely, hoop dat je niet zon hele lange cyclus gaat hebben, maar binnenkort gewoon je eitje vindt! @Lely, had je al getest, of ging je wachten? Oh ik lees het al, je wacht tot donderdag. @Breeze, ik had 1a2dgn voor mn NOD bruinverlies en menstruatiekrampen. Kan dus alle kanten op gaan! @Wonnie, balen van de negatieve test. Heb je wel een regelmatige cyclus normaal gesproken? @Misselijkheid, hier nog volop aanwezig, moet mezelf dwingen elk half uur iets te eten. Wordt elke nacht al rond 3u wakker van de misselijkheid, dus dan begin ik al met elk uur een crackertje. Komen me echt de neus uit. Het spugen lijkt gelukkgi iets minder te worden. @Mannen, mijn man geloofde het tuurstreepje gelijk. Hadden er ervaring mee, bij mijn dochter ook nooit een donker streepje gehad. Kwaaltjes en mogelijk vruchtbare dagen heb ik nooit met hem besproken, neemt het spontane een beetje weg voor mijn gevoel. @Tileana, denk je niet dat je funrelatie merk dat je lichaam veranderd? Niet perse dat je buik veranderd, maar bij mij is het van onder veel gevoeliger en ik heb ook meer uitscheiding enzo. Zijn toch dingen die je tijdens het seksen niet geheim kunt houden. hihihi. Heb je trouwens al een afspraak bij de verloskundige? Fijn dat je zelf de kattenbak kan verschonen, scheelt een hoop gedoe! Lastig beslissen over je woning... Waarom kan je pas met 5 maanden op een lijst voor andere woning? @Floor, balen zeg van weer een negatieve test... @Mama, joepie weer een donkerdere test! @Smurffin, je kan gewoon gelijk de verlos bellen. heb hier de ha niks laten weten. Lekker aan het relaxen op je vrije dag? @Breeze, oh wat balen van je witte test!! Kan me voorstellen dat het zwaar is om zoiets in je eentje te doen. ZIjn er wel mensen die het weten en waar je ermee over kunt praten?
Bibo dat van het huis heeft te maken met het feit dat ik in een aangpaste benedenwoning woon en het dus van de wvg is. Die hebben wel een lijst met gelijkwaardige woningen maar in mijn eentje kom ik daar niet voor in aanmerking. Vanaf 5 maanden zwangerschap tel ik ineens niet meer als 1 persoon maar als 3 personen. En ik wil het liefst naar een 4 kamer woning omdat de meeste 3 kamerwoningen precies hetzelfde aan oppervlakte hebben als wat ik nu heb, dus dan kan ik net zo goed mijn slaapkamer in 2en delen. Veloskundige heeft gebeld, door mijn bmi moet ik verplicht naar de gyn. Dat dacht ik al maar wist ik niet zeker. Dus die net gebeld en ik mag 17 december. Dan ben ik net 7 weken volgens mij even heeeeeeeel snel uit mijn hoofd. Enige is dan ff kraamzorg regelen als ik daar geweest ben en vandaag vast even telefonische afspraak maken met internist om wat dingen te bespreken die ik bijv elke maand geprikt wil hebben naast mijn schildklier.