Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ik heb even snel mee getuurd en zie heeeeel vaag iets woehooeee spannendddd

2. Chavern8783

18 sep 2012
    48
    0
    0
    Spannend Smurfin en lely27:D

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Balen kiraa ik hoop die dns te ontspringen. Ik HAAT overgeven

4. lely27

lely27 Niet meer actief

Iehh overgeven is waardeloos!
    En ja morgen testen, zonder dat ML het weet!

Zaterdag samen als ik niet ongesteld wordt

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Spannend lely

6. lely27

lely27 Niet meer actief

Het zou ook te makkelijk zijn als ik meteen een knal test had hihi
    heel spannend! Vind het stiekem wel leuk! Al hoop ik natuurlijk dat het niet te lang duurt! Maar samen in spanning zitten, dat heeft wel wat :p

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha ik ook! En het probleem is dat ik nooit weer stop.. Ik moet dan spugen omdat ik spuug.. Verschrikkelijk.. En er komt net niks uit want zoveel heb ik niet gegeten.. Maargoed, we doen het er maar mee :)

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ja als je moet dan moet je. Kleine slokjes water met een rietje wil bij mij nog wel eens helpen en door de neus ademen.

Ik vind het gebrek aan lucht altijd erg. Net of ik dan in paniek wil raken omdat ik door het spugen geen lucht krijg. Maar hier valt het vandaag mee met de ,isselijkheid. Meer last van krampjes

9. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hey Kiraa, en verteld aan je moeder?

Balen Wonnie, heb je dat ook dat je dan meteen zo ontnuchterd bent? Kost mij elke keer een paar dagen om alles weer op "vooruit" te zetten. Succes in de volgende ronde!

He Floor, vervelend dat wachten, ik voel me nog steeds raar, af en toe wil ik gewoon niet naar het toilet, bang dat ik ongi word :(

Ben benieuwd of je zo lang kan wachten Smurffin, gokje? (nee ;) )

Spannend ook Lely!

Hey Madeliefste, kom op, positief blijven denken! Ik begrijp heel goed dat dat moeilijk is, maar als je niet lekker in je vel zit, heeft dat ook zijn invloed op het proces denk ik. Ik heb van de week een robijnsteentje gehangen om mijn nek. Zou moeten helpen om je goed te voelen en een evt. vruchtje vast te houden. Als het mij lukt, krijg jij er één van mij! Tot die tijd lekker ontspannen en dan komt het -wellicht wat later - echt goed met jullie! *knuffel*

Het valt me op dat ik elke keer ongi wordt met volle maan, las daar een leuk stuk over. Ook voor de mannen de moeite waard om de maan eens te gaan bestuderen ;)

En alle spugers: leef met jullie mee, ik vind het echt vreselijk als ik over moet geven. Sterkte!

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    geloof dat een maansteen ook heel vruchtbaar kan werken.

En de volle maan is mooi, paar jaar terug werkte ik ook met de maan energie en reiki en vierde ik wat pagan jaarfeesten met vrienden. Niet uit overtuiging ofzo maar gewoon omdat de vieringen een heerlijk moment van bezinning waren en met energie werken fijn was en met vriendinnen zijn. maar door omstandigheden ben ik totaal gestopt met energiewerk. Wilde even helemaal terug naar de basis, naar mijn ik. Maar wie weet ga ik het straks wel weer gebruiken als de loodjes zwaar worden of het kindje niet wil slapen hihi.. want energiewerk kan ook heel ontspannend werken hihi....

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nee Breeze, nog niet verteld.. :D Ouders kwamen om half 5 even langs onverwachts maja vriend werkte tot 6 uur :( En wil het toch echt saampjes vertellen!!

12. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Ja tuurlijk, lijkt me zo'n speciaal moment! Ik zag laatst dat je een foto op een kerstbal kan laten drukken.. En dan alvast stiekem in de boom hangen en later vertellen. Maargoed voetjes op de vloer, morgen nod, ben al blij als de ongi er niet is.

Maansteen is ook goed idd en rozekwarts geloof ik ook en nog prachtig om te zien ook. Heb er een set van gekocht in Marokko laatst. Helemaal vol hangen die nek, hihi

Iemand (bibo?) vroeg hoe lang het geleden is van mijn vader, een half jaar nu. Na zijn overlijden had ik nog sterker het gevoel dat het nu of nooit was om zwanger proberen te worden.

13. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Kan ik me helemaal voorstellen.

Je kan stenen trouwens reinigen door ze een nachtje in het maanlicht te leggen volgens mij

14. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Pfff al vanaf 5.00 uur wakker en dat op mijn vrije dag.

Spannend smurfinn en lely!! Hopelijk vandaag een mooi (tuur)streepje!
    Vervelend kiraa, Hopelijk gaat die misselijkheid snel over.
    Ongestelden: balen zeg!
    Madeliefste: digiknuf!
    Tileana: energiewerk is mooi! Heb ik vroeger ook veel gedaan! Nu niet meer zoveel mee bezig.
    Weet niet of ik nu iedereen gehad heb....?

Ik draag ook sinds een maand een maansteen en een rode carneool bij me. Je kan de maansteen opladen in het maanlicht of in een oplaadbakje met bergkristal. Andere sten kan je gewoon een tijdje onder de kraan houden of in de gond stoppen.

Weet niet of het helpt maar vandaag zegt FF dat ik afgelopen nmaandag mijn ei heb gehad. En dat betekent dus dat ik een cyclus van 28 heb. Geloof het niet echt eerlijk gezegd. Misschien helpt dat monnikspeper of die maansteen toch wel? In ieder geval kan ik er niet meer van slapen.

15. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Net getest was donkerder dacht ik. Show hem vanmiddag ben al aan het werk:D;)

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Owwwww spannend smurffin!!!!!!!!!!!!!!

Amely zou mooinzijn als die dingen helpen en je op 28 zou zitten en zou blijven en het heel snelmraak is. Dan neem je het niet slapen wel voor lief!!!

Hier ookal vanaf half 6 a 6 uur wakker de afhelopen 3-4 ochtenden. Geen wonder dat ik elke middag en soms nog begin van de avond steeds op de bank in slaap val hihi. Ga zo maar wat ontbijten. Uurtje wakker en dan begimt de misselijkheid weer op te komen. Weten jullie trouwens welke soorten thee je gewoon mag drinken als je zwanger bent? Ik ben niet echt een thee en kortleut maar bij koffie kan je decaf nemen, maar hoe zit dat bij thee? Heb maar wat drinkbouillion gehaald voor nu vor als ik iets warms wil.

17. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tilaena ik weet dat mijn collega vele groene thee dronk haha is ook goed voor de afvalstoffen ofzo,, ;)

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Das het probleem. Mag geen groene thee ivm te langzaamwerkende schildklier...

19. lely27

lely27 Niet meer actief

Goeiemorgen! Test is negatief :( en ik werd wakker van de kramp dus ik geloof dat ik ongesteld ben geworden! Helaas. T is maar goed dat ik alle symptomen heb opgeschreven voor komende maand!

Ik heb de hele dag cursus, dus kijk vanavond pas weer. Fijne dag allemaal!

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    jammer lely maar op naar volgende maand en positief blijven!!

Deel Deze Pagina