Omdat er stoffen inzitten die op de stofwisseling werken. Dus is het beter om het niet te doen. Maar als je elke dag hetzelfde drinkt zal het misschien niet zo erg zijn. Maar ik zit normaal al aan de hoge kant, dus ik zou ervan kunnen gaan hyperen. Al is het voor iedereen anders. Ikzelf drink geen groene thee, pas heel erg op met soja, drink geen alcohol (omdst ik daar een contra indicatie van krijg met mijn meds, in tegrnstelling tot mijn moeder en broertje) . En zo zijn er nog wat voedingsmiddelen waar je matig mee moet zijn. Maar ik ben een beetje een probleem gevalletje. Meer dan 10 jaar onbehandeld rond gelopen omdat de wetenschap nog niet zo ver was en vasthield aan inmiddels achterhaalde referentie waardes. Dus ik was heel moeilijk stabiel te krijgen. Als je zelf nergens last van hebt, gewoon blijven drinken.
goedemorgen, hier weer een omo witte test helaas. Wel veel ongikrampen en misselijk en slijm. De rode duivels zullen er wel aan komen. Madelief: snap dat het moeilijk is, dat heb je normaal gesproken al, laat staan in jou situatie! Sterkte. Misschien maar eens een maansteen kopen haha voor volgende maand. Smurffin erg benieuwd naar je test!!! Alvast gefeliciteerd!
@Breeze, ik word er een beetje sikkeneurig van! Hier in de omgeving is het steeds 'Ja, ik ben zwanger! We hadden niet gedacht dat het zo snel zou gaan!' Nu zijn we hier nog maar kort bezig, maar heb het idee dat het wel lang gaat duren...
Jammer Floor! Misschien helpt die maansteen wel, haha! Je weet het nooit! Balen Wonnie, ik herken dat wel! Maar ben je al lang gestopt met de pil? Misschien ben je nog wel aan het ontpillen?
thnxxxx dames Geen idee wanneer ik dan uitgerekend ben heb ik nog niet eens over nagedacht. Zal wel rond 5augustus liggen denk ik
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 4e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 zwanger - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - zwanger?? - 1e kindje NOD lijst 28 November: Nicole 29 November: Breeze 29 November: Lely27 2 december: Denise90 2 december: Floor32 4 december: Nouck85 4 december: Love2011 9 december: Rica 10 december: Madeliefste 17 december: Amely86 ?? December: Kiss2012 ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 10 augustus: Mama-in-love - ronde 3 ?? augustus: Smurffin - ronde 3 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2
Als je een cyclus van 28 dagen hebt ben je volgens mij 13 augustus uitgerekend... Anders moet je de calculator even gebruiken GEFELICITEERD!!
mag ik er toch aangeloven hopelijk wordt de test over paar dagen een knaller. Wil zaterdag of zondag weer testen en dan kijken of die donkerder is geworden en dan cb er tegen aan. Denk dat ml het dan ook echt geloofd, hij had vanmorgen zoiets van euhhhh staat maar een vaag streepje moet hij niet zo knalroze zijn als de teststreep hihi zo schattig.
Wat gaaf smurffin!!! Gefeliciteerd! Wat waren jou klachten de afgelopen tijd?? Meer dan 5 dagen voor nod testen... daar komt wel een mega knaller straks op nod hahah Succes de komende tijd! Hier nu al drie keer naar de wc geweest, 1 keer dacht ik yep daar is het rose, maar toch niet. Laat nu ook maar komen die ongi, ben ik er weer snel vanaf. Ga maandag pas ook weer testen als ik nog niet ongi heb gespot.