@ Smurffin; nog steeds behoorlijk waardeloos.. Haha lekker beroerd en moe.. Maar vanmorgen intake gehad bij de vk Dus dat heeft er wel even bij ingehakt, naar buiten gaan en ruim uur praten, praten, praten. Maar was wel leuk en nu afspraak gaan maken voor de echo ed..
Pff het is bijna zover nog 2 dagen,,, dan is mijn NOD! Pff nja ik voel nog helemaal niks ,, sorry moest ik even kwijt!
Jaaaa TVOH! Ik ben ook aan het kijken! Smurfin, ik stem voor morgen een cb test! Meiden die ongesteld zijn geworden, jammer! Succes in de volgende ronde! Even benieuwd, hebben jullie allemaal al nagedacht over een naam voor jullie kindje? Welke jongens en meisjesnamen vinden jullie leuk?
Nog geen naam al vind ik tilana of tiana voor een meisje wel mooi. Maar het lijkt veel op tilaena lol. Wat mijn internet nickname is, dus misschien niet zo verstandig.
waarom niet Tilaena? verander je hier je nickname toch weer Hmmmm jongensnaam zijn wij al uit, ik vond een naam altijd al erg mooi en ml ook. Maar meisjes naam pfffffff dat wordt nog een moeilijke denk dat we een boek voor nodig hebben hihihi.
Ja tilaena zou de voorkeur boven de andere 2 hebben , maar of ze dan via google met al die info over mij geconfronteerd mort worden lol. Aan de andere kant is ze dan wel zelf minder googlebaar wat dan weer een pre is lol.
*valt even snel binnen* Vanavond aan mijn ouders verteld! Ik zou het zelf vertellen maar volgens manlief begon ik een heel lulverhaal van de zenuwen dus toen zei hij opeens; nou wij hebben ook een nieuwtje, we zijn in de blijde! Moeder begon gelijk te lachen/huilen, vader snapte het niet en heeft wel 3 gevraagd wat we nou bedoelden voor het kwartje viel en zuslief vroeg of onze honden een nestje kregen.. Nee zegt manlief, je zus krijgt een nestje Hahahaha en ik kon van de zenuwen alleen nog maar heel hard lachen hahahaha! Hartstikke leuk dus.. Ouders waren superblij! *valt uitgeput in bed neer, na een sinterklaasviering en blijde nieuws vertellen in 1 avond.. *