Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bloempie wat fijn!

Tilaena ik gebruik inderdaad de kruitvat 2v5. Nog nooit iets anders gebruikt. Maar hij is al wel een week dat ik positief test.

De bloedtest is standaard na de behandeling die ik heb gehad. Herhaling is niet standaard.
    En met 6 weken een echo is ook standaard, de vorige keer had ik toen ook een kloppend hartje.
    Trouwens gen bloedverlies maar misschien komt dat ook wel door de uterogestanbollen die ik gebruik...

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    mama ik zou eens switchen van testen, want die kruidvat testen zijn veranderd en heb het vermoeden dat ze niet meer donkerder worden. Op het forum zijn er veel mensen die nu zulke dingen met kruidvat hebben. Ze zeggen dat je de 2v5 bij etos moet halen van testpoint. Die zijn hetzelfde als de oude kruidvat 2v5 testen. Kan best zijn dat het aan de kv testen ligt. want die van mij van kv werden dus ook niet donkerder, maar gaven wel positief aan.

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    dus ipv jezelf gek maken en stressen, misschien even andere testen proberen

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ga ik denk ik even doen.

Ik had nog ovutesten (k2v5 zijn op) dus doe er eentje voor de gein en die is wel super duidelijk. Nog niet zo donker als de controle streep maar wel bijna...

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    kijk dat zegt ookal heel wat, dat gebeurt ook niet zomaar ;)

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    heb ook nog ovu testen zal ik dat ook eens voor de grap doen?

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb even foto gemaakt..plaats em zo..

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bekijk bijlage 290140

Op de foto zijn ze nóg veel lichter dan in het echt trouwens.. Zo ziet het er wel heel erg sneu en kansloos uit...:x

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    mijn ovutest knalt niet maar zegt wel dat ie er elk moment aan kan komen zeg maar....

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    nou die van de 13 tp is toch echt donkerder dan die van 11 tp en zo zagen mijn kv testen er ook uit. Ik zou toch ff andere testen halen, als je perse wil blijven testen. En die ovu test is donkerder dan de mijne haha...

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hey Mama, die van mij werden ook niet donkerder meer! Heb 9 dagen elke dag getest en moest op gegeven moment ook flink kantelen enzo om te zien offie donkerder werd.. Uiteindelijk 1 week niet getest en toen had ik me toch een knaller! Haha dus zou gewoon stoppen met testen en over weekje weer.. Wedden dat ie knalt! ;)

@ Smurffin; ja hoor, hier last van dezelfde kwalen! Haha hoort erbij, akelige hormonen! :) (die we er maar wat graag bijnemen!) Worden jullie tepels ook groter? Breder zm :D Die van mij veranderen echt! Haha manlief vind ze maar wat mooi want mijn borsten groeien sowieso :D haha had echt kleintjes maar nu al 2 cups groter en dat met 8 weken al :D

@ Bloempie; super dat er een hartje klopte! Heb je een foto van je echo? :)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb nog een foto gemaakt, volgens mij is tie duidelijker..
    Ik ga zo maar effe naar de etos denk ik ;)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh meid! Die zijn toch hartstikke duidelijk! Die van mij waren rond die tijd veeeeeeel lichter haha! Ik gooi straks wel even mijn testen online.. ;)

15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    mama blijft hetzelfde wat ik in mijn vorige post neerzette en succes bij de etos ;)

kiraa wow 2 cups al, ik hoop niet dat dat bij mij gaat gebeuren. Ik heb al van die grote :S hier uhm staan ze wel bij het minste geringste overeind (wat ik niet gewend ben, en in verhouding met mijn borsten heb ik hele kleine tepels.) Maar ik heb het idee dat mijn rechtertepel wel wat breder aan het worden is. Lijkt ook of rechts gevoeliger is dan links.

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Echt waar????
    Ik had echt het idee dat het over was!! Heb ook geen klachten en heb het steeds steenkoud dus dacht echt game over!
    Jullie geven me weer wat hoop ;)

De bovenste is GEEN zwangerschapstest maar een ovutest hoor!!

Bij mij zoontje knalde hij echt met deze termijn (ook kv 2v5)

Die testen zijn dan wel écht minder geworden van kwaliteit ;)

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    mama ja in verschillende topics zeggen ze ook dat je beter kan switchen naar de testpoints van etos. Heel veel dames hebben nu , sinds de verandering van kv, probs met die testen. Ik had toen net 4 testen gehaald dus niet geswitched maar baalde wel toen ik het hoorde. Vandaar dat ik me ook niet zo druk maakte dat die kv test niet donkerder werd. Die van mvm van vandaag is een stuk donkerder dan die van kv. En die knalt nog niet eens, al is ie in het echt wel donkerder dan op de foto. Het is alleen jammer dat je behalve hier op het forum, verder niets verneemt van de verandering van de test van het kv.

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zit alleen een beetje tegen die sneeuw aan te hikken...
    Maar ga toch ;)

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    hier is het alleen maar natte sneeuw, die over lijkt te gaan in miezer :s

20. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ach Mama, ik dacht dat in het begin ook, omdat ik ook nog bruinverlies had enzo.. En die onzekerheid blijft nog wel vaker de kop opsteken.. Ik voel me namelijk sinds vrijdag weer "goed".. Dat ik me op emotioneel gebied en richting het kindje ook weer goed voel! Superblij om natuurlijk, ook al voel ik me nog beroerd en moe.. Maar zondag kreeg ik dus best heftige steekjes en dan denk ik gelijk; einde verhaal! Ik voel me weer goed en me kindje gaat weg, dat dacht ik echt! Maar zijn gewoon die klote-banden hahaha.. Ach zo blijven we onszelf gek maken tot we ons kindje in onze handen hebben! :)

Deel Deze Pagina