Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    kiraa wat fijn dat je je nu weer goed voelt trouwens! daar ben ik blij om, want je was zo down... :( Wanneer krijg je trouwens de uitslag van je bloed? En grote kans dat het dus gewoon met vlagen gaat komen, door de stomme hormonen :S Maar dan weet je dat nu in ieder geval!

*gaat ff snel wat eten, misselijkheid komt ineens mega de kop op steken*

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Bekijk bijlage 290150

Hier mijn testjes, zoals je ziet geen knallers en werden ze de laatste 4 dagen nauwelijk donkerder! Die laatste test was van 5+5 en die knalt wel! Hij is zelfs donkerder hihi! :D

@ Tilaena; mijn bloed was helemaal goed! Vitamines, ijzer, alles was prima. Zelf een drankje gaan drinken met vitamines en ijzer enzo, en sindsdien gaat het eigenlijk met stappen beter! Emotioneel in ieder geval wel.. :)

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Oww das fijn kiraa

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh en Mama, dat je zei dat je geen klachten had, gelijk afkloppen hoor! Haha bij mij begon de "ellende" ook pas bij 6 + 4 :D

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nope... :( Net zo een licht streepje en de clearblue zegt zwanger 1-2. Dat zou nu écht 2-3 moeten zijn :(

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Zou de 6 weken echo even Afwachten en de bloedtest. Maar wel vervelend dat het zo voor je voelt.

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, dat ga ik nu ook maar doen. Zit niets anders meer op..
    Morgen voor 10 uur bloed prikken en dan 's middags wordt ik gebeld met de uitslag.

Ga nu effe in huis aan de gang om de aandacht even te verleggen :)

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Succes en sterkte!! Ik ga ff hetzelfde doen

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

Daar ben ik ook eens weer. Ik lees wel met jullie mee hoor, maar ik voel me zooo niet goed dat ik geen puf heb gehad om te reageren. Ik doe de hele dag niets anders als overgeven en ben vreselijk aan de diarree. Snap er geen biet van want bij de eerste had ik nergens last van en vloog ik er lachend door.. :( Heb ook helemaal niet het gevoel dat dit goed gaat komen en heb het idee dat wij 18 december te horen krijgen dat het kindje niet meer leeft ofzo. Ben er zo bang voor.. Pfff.. :(

Sorry voor egobericht, maar moest even mijn ei kwijt..

@Tilaena: Hoe voel je je? Kan je nog steeds je mond dicht houden tegen je klusmaatje? hihi. Moeders voor moeders gehad zag ik?

@Kiraa: Fijn dat het weer beter gaat!

@mama: Een positieve test, maar je hebt er geen goed gevoel bij begrijp ik? Dat is erg vervelend zeg. Ik heb niet alles gelezen, maar hoe kom je daar zo bij? Ik las iets over een lichter wordende test? Of is het iets anders?

Nou ik ga weer onder mijn kleedje liggen en hopen dat zoonlief nog even verder slaapt.. ;)

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Mamalicious beterschap!
    Het is moeilijk niets te zeggen teggen klusmaatje. Ik denk dan ook dat als alles bij de eerste echo goed is, ik het toch maar ga proberen te vertellen aan hem met 8 weken. En dan waarschijnlijk zal het het nieuwe jaar met een schone lei beginnen zijn. Is misschien maar goed ook. Want moet eerlijk zeggen dat ik ook eigenlijk helemaal geen zin heb om te klussen, maar ja het weekend moet het wel minimaal 1x.

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Tilaena: Ik kan me dat voorstellen jah. Hier ook totaal geen zin in sex. Maar dat komt wel weer.
    Hoe ga je dat dan volgend jaar doen? Je zei toch dat hij niets van het kind wil weten? (of nou ja dat klinkt wel heel bot maar je snapt me wel) Maar is het dan zo ineens afgelopen tussen jullie? Dat is ook raar als je steeds samen het bed gedeeld hebt.. ;) Denk je niet dat jullie elkaar gaan missen ofzo?

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ja het is nog maar de vraag. Ik denk dat ie er gelijk een punt achter zet uit zelfbescherming, maarmisschien ook niet. Hij heeft persoonlijke redenen om niet in het leven te zijn en anonieme donor te zijn en die respecteer ik ook. Ik hoef hem ook niet als papa, wsnt onze visies staan ook lijnrecht tegen over elkaar. En ja tuurlijk zal ik dingen missen als hij niet meer langs komt. Zeker nu het zo goed tussen ons gaat. Maar ik wist dat het zo zal gaan. En ookal zou ik eigenlijk tot de 12 weken willen wachten, mijn geweten begint te knagen. Dus als de echo goed is, ga ik het vertellen. Er komen ok steeds meer baby spullen in huis enzo.

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh meiden! Wat naar dat jullie je allebei niet zo fijn/positief voelen over de zwangerschap! Al begrijp ik het helemaal.. :) Hopelijk krijgen jullie snel zekerheid dat er een mooi kindje groeit en een hartje klopt! (en dat hoop ik ook voor mezelf hihi)

@ Tilaena; ben je verliefd op de donor? ;) (als ik zo nieuwschierig mag zijn..:D)

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @kiraa nee ik ben niet verliefd maar we hebben wel een hele sterke chemie samen.. beetje kan niet met, kan niet zonder

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hihi, ben benieuwd hoe het af gaat lopen :)

Wat is het ineens weer rustig :D

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Veel telefoontjes gehad. En ben super moe en wat misselijk dus ik ga even plat op de bank. En dan straks wat verzinnen voor het avond eten.

17. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Zo, je gaat een weekendje weg en er zijn bladen vol geschreven hier hihi!
    Jammer om te lezen van al die kwaaltjes, maar wat fijn dat jullie zwanger zijn :)
    Ik kom net van de tandarts af...wortelkanaalbehandeling...Kan niet wachten tot de verdoving uitgewerkt is. NOT!

*zo, genoeg geklaagd ;)*

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    image.jpg

Hier de foto's van de beeb, niet zo heel duidelijk, maar toch. Aan de linker kant het hoofdje en rechts het kontje. Is foto van foto.

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Leuk moeders voor moeders, ga ik ook doen als ik zwanger ben. Tileana het zal best moeilijk worden helemaal afstand te doen, als je al zo aan elkaar gewend bent. Succes meid.

Mama in love ik zie de streep goed en sommige krijgen nooit een knal streep.

Hier nog steeds griep en gelukkig bijna ongi af. Morgen alvast ovu stiks bestellen. Vanaf wanneer beginnen jullie daarmee?

Deel Deze Pagina