Oh wat spannend allemaal!! Ik zit zwaar in de baas z'n tijd, dus ik ga snel weer terug!! Maar ik duim mee hoor...(en tuur mee natuurlijk als het straks zover is.. ) Nog even een kort vraagje, ik ben een paar daagjes voor mijn NOD jarig...en we willen zo graag op die dag testen...maar dat is misschien veeeeeeeeeels te vroeg??? Misschien toch maar braaf wachten?? Nou, werkse wie moet werken, en de anderen een fijne dag!! X
@marieke ik zou wachten al snap ik dat je het zo snel mogelijk wilt weten. Maar als die negatief is wordt je daar niet vrolijk van lijkt me. Maar ik ben ook een nuchtere Groninger die denkt we kijken wel naar een paar dagen overtijd. Maar je kan wel testen een paar dagen voor je nod. Niet veel ervaring mee aangezien voor mij de eerste ronde wordt. Maar als ik mag geloven kun je dan het beste kv2voor5 gebruiken. Dat lees ik tenminste op andere topics.
@Marieke, ik zou tegen die tijd even kijken hoe je je voelt. Duurt nog een week of 3 toch? Als ik symptomen zou hebben, zou ik denk ik wel testen. Anders gewoon even afwachten. Is wel bijzonder om op je verjaardag evt. positief te testen natuurlijk. Kruitvat 2 voor 5 zijn volgens mij ook wel goede testen en niet duur. Heb ik vorige keer 4 dgn voor mijn NOD + mee getest.
spannend, spannend,spannend!!! Nu wordt het ECHT echie!! Ik zit hier al helemaal klaar om testjes te bekijken...!! Helaas duurt t hier nog wel ruim 2 weken, dus kan jullie niet blij maken met een testje....wie weet over 2 weken!!
Marieke je kan het proberen met gevoelige testen of kruidvattestjes 2v5 maar ik zou even wachten nog. Straks ben je zo teleurgesteld als het negatief is omdat je misschien te vroeg test dat je je verjaardag verpest.
Spannend! Mag ik ook in het lijstje? Amely, 26 jr, 1e ronde en 1e baby! Heb gisteren een testje(s) besteld bij kruidvat, ben te schijterig om er zelf langs te gaan, haha!
September stoppers! Wie is wie Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 23 september: Puk1987 27 september: Koeka90 27 september: Bibo 28 (??) september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 28 ? september: Nouck85 01 oktober: Breeze 02 oktober: tilaena 02 oktober: Rica 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 Zonder datum: Raket78 zonder datum: Amely26 ZWANGER!
Jaa... Mag over een week testen... Maar wil graag proberen op die dag of paar dagen erna te testen, "zeg ik heel stoer" haha
@ bibo, Ik ben eind aug gestopt met de pil en ben zo gaan rekenen, en probeer om de dag te klussen Hahahaha.. Maar had rond de 12e erg last van krampen en steekjes pijn dus dacht dat toe mijn ei sprong was. Heb die pijn 2 dagen gehad daarna nergens geen last meer van gehad. En sinds gister erg last van steken in mijn bost, dat ik een strak hemdje aan moet met slapen.... En grote donkere aders over me bosten van links naar rechts...
o0marieke0o hoeveel dagen voor je nod zit je dan als je jarig bent? Als het er 3 zijn zou ik die gok nog durven te wagen met een gevoelige test maar eerder eigelijk niet. zou wel heel leuk zijn he! wij willen net een dag voor manlief zn verjaardag testen (dan is nod) maar zitten zelf ook, op zn verjaardag zou ook leuk zijn maar dat is na nod, en kan ik dan wel wachten haha! tot nod kan ik rustig afwachten maar ook geen dag langer denk ik koeka spannend zeg! Hoop dat jij samen met biba en puk het goede voorbeeld gaan geven haha verder had ik nog wat getypt maar het is niet helemaal goed gegaan!
Jaa.. Die symptomen.... Ik wordt er gek van!! Al 2 dagen orgi krampen/ gevoel... Ik zeg steeds heel stoer tegen Vl. Ik wordt volgende week gewoon orgi!!! Hij... Neeh gewoon gelijk zwanger haha
Zou wel leuk zijn koeka @rica ok spannend, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn zelfs als zou het een dag erder zijn. En ik zie dat je bijna feestje hebt over 3 dagen? Gaan jullie groots uitpakken?
nou er komt wel aardig wat visite maar verdelen het in 2 delen anders is het niet te doen. gewoon taart en hapjes eten en al die gezelligheid! smiddags krijgt ze haar eigen taartje dus ben benieuwd wat ze er mee doet hihi!
rica haha dat zal vast een kledder boel worden, hou je camera maar in de aanslag. heeft ze al eerder iets van taart gegeten of nog nooit?