Zo die testen kosten gewoon 27 euries per pakje van 6 Nou ben benieuwd of ik hier wel m'n ei mee kan vangen. Ik begin pas op dag 11 anders haal ik het niet met 1 pak. De OvuLady ovulatietest is momenteel de (door Nederlandse Gynaecologen) meest voorgeschreven ovulatietest. OvuLady is een compleet systeem om u te helpen het juiste tijdstip van ovulatie (de meest vruchtbare periode) vast te stellen. OvuLady is een product van Clindia Benelux B.V.
Ja gelukkig wel en houd ook de temperatuur dagelijks bij. Maar zelfs de temp. dip heb ik gemist afgelopen maand. Ik ga het gewoon weer proberen, moet een keer lukken
En weer n slapeloze nacht... *zucht* jankende kat naar buiten gegooid en hoop zo beter te slapen... Was even aan t rond kijken hier... Staan er al mooie buiken foto's op dit topic! Is gewoon totaal langs me heen gegaan! Wat een mooie foto's! Ik zal er binnenkort ook even eentje maken... Nu 13 weken dus kan t wel. Ik heb trouwens vorige week dinsdag alles op FB gezet, super gaaf die reacties, dan begint t echt wat meer te leven!
Breeze hoop dat je e ei beter vind en hetvis ged altijd je opties te weten, zeker gezien je leeftijd en de beperkte hoeveelheid sperma die je hebt. Sophie balen he? Dat slechte slapen. Voel je je verder wel gewoon goed? En leuk dat vertellen op facebook. Hier afgelopen maand niet gesport, sportschool stopgezet per 1 januari ook. Maar mams wil dat ik blijf bewegen dus die gaat me deze maand nog meeslepen. Gister stond er ineens een vriendin op de stoep die het al wel weet, met een grote tas biologische boodschappen voor me. Omdat ik nu heel gezond moet eten. Zooo lief!!!!!! Vanavond komt een andere vriendin langs die het ook al weet en eind van de middag is er telefonisch overleg met de internist, want die was vorige week op vakantie. En daarna is het aftellen naar de 17de voor de echo. Kan niet wachten om te zien of alles goed is/zit en er een kloppend hartje is. En ik verwacht dat deze echo en misschien de 12 weken echo inwendig zullen gebeuren ivm mijn overgewicht. En hoewel ik dat haat, heb ik het er graag voor over. Ik begreep van mvm dat ze nu hier in het ziekenhuis 24/7 een gyn in huis hebben, maar ze hebben geen kraamzorghotel ofzo en de baby mag je alleen de eerste 24 uur bij de op de kamer houden geloof ik. Moet dat allemaal ff goed navragen, want heb liever de baby continu ij me denk ik, en als het van de verzekering mag (en volgens mij is dat zo) wil ik een paar dagen langer blijven in ziekenhuis of kraamhotel. Dus ik zal ff rond moeten gaan shoppen, maar neem aan dat ik dan ook moet gaan switchen van gyn. Naja eerst maar naar de gyn hier in het ziekenhuis om te kijken of het uberhaupt klikt. Ze zijn nog al oordelend wat gewicht betreft en daardoor twijfel ik ook aan hun ervaringen daarmee. Dus mocht iemand een goede gyn of super ziekenhuis/kraamhotel weten in omg den haag/rotterdam dan hoor ik dat graag.
@ breeze nee heb geen bannen ik krijg het niet voor mekaar hoe moet dat?? Maar klopt vanaf zondag maar nog niet de moet gevonden om te testen ,, denk straks of anders morgen ochtend testen maar bang voor teleurstelling is er wel weer
Goedemorgen Kiraa en Rica, zijn jullie vrij vandaag? Ik spring nu onder de douche en vertrek daarna richting m'n werk. 1e 2 uur vrij vandaag, heerlijk!
Dankje! Ja inderdaad een knaller! Pff ! En ben de schok al wel een beetje te boven kiraa maar had het deze maand totaal niet verwacht omdat ik niks merkte of voelde
Denise, dat is juist het mooiste. Nu helemaal n verassing! Gaaf! geniet er lekker van... Ik had de eerste paas dagen elke keer n schok door m'n lichaam: wow ik ben zwanger! En daarna allemaal verliefde gevoelens in m'n buik hihi Slank ben ik niet hoor, t zit bij mij op m'n benen heb nooit echt n dikke buik gehad. Maar weeg 80 kilo en ben maar 1.74... Hou van lekker eten
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 4 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 zwanger - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 2 december: Denise90 4 december: Nouck85 4 december: Love2011 12 december: Madeliefste 12 december: Rica 17 december: Amely86 ?? December: Kiss2012 22 December: Lely27 27 December: Breeze 28 December: Floor 29 December: Wonnie ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 10 augustus: Mama-in-love - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2