2 weken?? nou ik denk dat dat niet kan...geen mens kan dan toch posi testen als zij 2 weken zwanger is ? Misschien moet hij 2 wachtweken erbij tellen en dan kom je op 4 haha naja ben benieuwd wat je vk zegt
Haha ja ik belde de dokter en kon gelijk komen,, mijn vriend was aan het werk en heeft telefoon alleen in zijn pauzes dus vandaar haha,, volgens de dokter ben ik 2 weken ong, maar ga nog een cb test doen van de week haha
Hihi, ik denk idd dat je die 2 "cadeau" weken er nog bij op moet tellen wanneer was de eerste dag van je laatste ongesteldheid?
Ik zat trwns eens even aan het teruglezen in jou berichten he, Denise.. Maar je vorige ongesteldheid was 2 dagen, heel weinig en bruin? Ik had dat namelijk ook in het begin van mijn zwangerschap! Dus je hebt best kans dat je al veel verder bent dan je zelf denkt! 2 weken zwanger kan sowieso niet, want dan zit je nog in je eisprong en dan heb je nog niet zo'n knaller hoe wist de huisarts dat je 2 weken was, op basis waarvan?
Hey Mama-in-love, wat naar! En je had al zo'n voorgevoel.. ben wel benieuwd waar ze dat aan kunnen zien? Toch te weinig hcg voor 4 weken? Sterkte meis en een dikke knuffel!
Mama-in-love, wat erg, het was jullie zo gegund! Sterkte ermee! Begint het traject nu van voor af aan?
Geen idee op basis waarvan ! Haha dat is wat hij zij mijn eerste dag van mij laatste menstruatie was 4 november en toen inderdaad 2 dagen woensdag was het over ,, maar mag van de dokter ook pas begin februari ( met 10 weken ) de vk bellen ,,,
waarom mag je dan pas bellen?? als jij zegt dat je het niet goed weet hoever je bent....zullen hun wel beoordelen hoe ver je zou kunnen zijn en wanneer je het beste kan komen toch'?
Pff, waar bemoeit die dokter zich mee? Dat maakt hij toch niet uit.. Sowieso ben je nu 4 weken zwanger, want je krijgt 2 weken "cadeau" als je nu nog tot begin februari gaat wachten ben je dus ondertussen al ruim 12 weken, das hartstikke laat joh! En dan is 't ook nog maar te hopen dat je niet al langer zwanger bent.. Rare dokter heb jij Ik zou gewoon de vk bellen, even voor de zekerheid dat je niet weet hoe ver je bent.. Dat je niet zometeen tot de ontdekking komt dat je al veel verder bent!
Denise ik zou lekker de vk bellen. Mijn huisarts vroeg wanneer ik mijn laatste menstruatie had en zei oww dan moet je romd de 15de naar de gyn/vk. Dat wordtde 17de naar de gyn en dat is dan al met 7 weken en 1 dag voor de eerste echo.
Ja ik kon eigelijk ook niet eerder dan 9 a 10 weken heen maargoed daarom kan je wel bellen, dat beslist je HA niet toch.
Ik had mijn eerste afspraak met 7+5, intake.. Dus 10 weken lijkt me laat.. Voordat je dan ingepland bent enz.. En helemaal als je niet zeker weet hoe ver je bent..
ik had ook met 7+3 intake en echo. Je kunt als je belt ook niet gelijk terecht. Dus ook ik zou al bellen. 2 wkn zwanger lijkt me ook onzin.
Zoo wat is er veel gepraat! Denise gefeliciteerd!!!! Mooi nieuws! Jammer genoeg ook minder nieuws, mama in love veel sterkte. Ondanks dat je al een vermoeden had blijft het rot! De eerste eitjes deze maand zijn alweer gespot?? haha Breeze: Ik begin dan over 5 dagen met de ovutesten dan zit ik op 10. Ben benieuwd of ik em kan spotten. Vanavond even bestellen bij zwanger en kids. Jij hebt dan wel een mazzel met die dure testen!!! Succes met ei spotten haha Ik ben nog steeds niet lekker, bah maargoed wel gewoon aan het werk, dus nog niet uitgeschakelt door de griep. Ik heb mijn moeder verteld dat ik gestopt ben met de pil. Ze reageerde helemal top haha Moest ook echt huilen. Volgens haar is dit mijn geluksmaand, lol want dit is de maand dat ik verwekt ben haha
Haha Floor, wat een leuke reactie! Hopen dat ze gelijk heeft! jammer dat je je niet zo lekker voelt, beterschap! Rica, wanneer ga jij testen?
Ik heb echt een baaldag vandaag...ben erg verdrietig om het (nu) niet zwanger kunnen worden En óveral die confrontatie! Hier zoek ik het zelf op en kan het dus wel hebben, maar verder...pfoe! Keek ik net Greys Anatomy: iemand spontaan zwanger, kijk ik GTST: is al aan te voelen dat Nina zwanger wordt, kijk ik New Girl: gaat het over hoeveel eitjes ze nog hebben (3x raden waar volgende afleveringen over gaan), en in nog meer serietje die ik kijk gaat het ook vanzelf. Lekker realistisch beeld En dan de vriendinnen en collega's met pasgeborenen, weer vrienden bij wie 'het meteen raak was'. Joh, rot op! Vind ik helemaal niet leuk Zou geiwoon al fijn zijn ergens eens mensen te zien of in onze omgeving te hebben bij wie het ook niet zo makkelijk gaat. Niet dat ik dat iemand gun, maar voelt wel heel eenzaam zo. It just sucks. Zo. En er werd gezegd dat ik hier mocht mopperen, dus ja...
Madeliefste het is ook zwaar kut en het valt mij idd ook op hoe het nu "heerst" in series. En je mag het hier gewoon blijven neerzetten. En hier ben je ook niet de enige bij wie het moeilijk gaat. En ik snap dat je het niemand gunt, maar wel fijn is als je er niet alleen doorheen hoeft. Dat is niet alleen zo met moeilijk zwanger worden of moeilijke zwangerschsppen, maar met heel veel dingen in het leven. Voor jou en mama een dikke knuffel!!!!
mama-in-love wat naar! Ook al had je het verwacht, dit is niet wat je horen wil. Denise je moet gewoon de vk bellen. Die zijn er juist voor zwangere vrouwen. Je bent minstens 4 weken zwanger hoor. Madeliefste dat zijn super lastige dingen! Mensen kunnen zoveel stomme dingen zeggen! Tilaena, ik ben eigenlijk wat overgedoseerd. Tsh is niet meetbaar, en t4 blijft steken op 19. Doordat die t4 eigenlijk niet hoger word vind de internist t prima zo. Maar dat betekend dat ik een klein beetje speling heb qua dosering, en dus pas 4 weken na een posi test hoef te prikken. Pff mijn ei is vandaag geweest.. clearblue was geen smiley en de dipsticks worden alweer vager.. De duimen gaan draaien, 18 dec weten we meer! (zal ook snel mn banner aanpassen..)
Tuurlijk mag je mopperen madeliefste! Tis ook zo vreselijk oneerlijk! Maar meid.. Bljf hopen.. Blijf dromen.. En op een dag is dat wondertje er ook voor jullie en is het alle moeite en verdriet waard geweest!! En tot die tijd kom je hier maar klagen en blijven wij voor je duimen