Jeetje, dat is indd balen! Herken me wel helemaal in wat je schrijft, is ook heel moeilijk en zeker als je cyclus dan ineens gek gaat doen Knuffel, en hoop dat je ei snel komt!
Bah, kan niet meer slapen! Dochterlief wakker, had gepoept en ze had zulke zere billen, zijn helemaal wondjes geworden zo erg! Kleine helemaal overstuur echt zielig. Inmiddels ligt zij weer lekker te slapen, maar mama kan niet meer slapen. Zit nu maar ff een beschuitje te eten, had erge trek en werd er misselijk van. Hopelijk kan ik zo nog ff slapen!
Goedemorgen dames ,, Pff ik heb afgelopen nacht heel slecht geslapen,, nog door de spanningen van gister denk ik,,er spookte van alles door me hoofd maar vooral wat als de test nou fout was en het toch niet zo is en ik dan blij ben voor niets? Echt maakte mezelf weer helemaal gek haha (Sorry voor het ego berichtje)
Nee de ha had tegen haar gezegd dat ze 2 weken was, maar ze is minstens 4, want met 2 weken zit je op je eisprong haha dus kan je nog niet posi testen...
Dan zal hij wel 2 weken vanaf de eisprong bedoeld hebben denk ik want dit kan echt niet Jen bent echt MINIMAAL 4 weken zwanger hoor!
goedemorgen dames, wat een heerlijke dag vandaag als ik van binnen naar buiten kijk. Het is hier een beetje wit en de zon schijnt Je bent echt wel minstens 4weken denise. Zo wij hebben onze suprice al klaar liggen nu de gedichtjes nog. Wij vieren Sinterklaas dit weekend. Hebben jullie het ook al gevierd of doen jullie daar niet meer aan??????
Ik ga naar mijn moeder toe voor warme choco en een bordspelletje of film. Als de kleine straks groot genoeg s zullen we het wel weer gaan vieren.
Wij hebben het afgelopen weekend gevierd alleen zonder aanwezigheid van sint en pieten maar wel met suprises en een hoop gezelligheid! we hebben Dan ook nog veel kleintjes in de fam en daar komen er nog meer bij
keb sinterklaas al gehad zaterdag.. keb morgen vrij!! De kinderen mogen dan met hun speelgoed spelen. Vrijdag kan ik weer werken wat een leven... steeds maar wachten of je kunt werken ja of nee. Ben benieuwd hoelang de leerkracht die ik vervang afwezig blijft... ik hoop lang maja is altijd afwachten Hier met mijn lieve man er over gehad dat het voor mij heel moeilijk is om er achter te komen wanneer mijn ei er is. We zijn tot de conclusie gekomen dat we gaan beginnen met temperaturen in combinatie met ovulatie testen. Ben benieuwd! Hij wilde eerst alleen op de natuurlijke natuurlijke manier gwoon wanneer we zin hadde... maar nu wil hij zich meer gaan richten op de vruchtbare dagen hahahah EINDELIJK!!! Ben der wel heeel blij mee!!!
Wat een rust hier. Heb weer een heerlijk dagje gehad even cadeautjes shoppen, op bezoek bij oma en mijn ouders. Nu lekker languit op de bank ben moe en hongerig en heb net eten op
Nic das wel fijn! Ik kan ml er nog niet toe overhalen om te vrijen op de vruchtbare dagen.. en dat terwijl ik een schreeuwende eisprong heb! Echt lastig Veel succes met de testen en het tempen! Denise al besloten of je de vk gaat bellen? Amely wat vervelend! Ik hoop dat je cyclus snel weer goed word en je je eitje mag vinden. Hier kun je flink moedeloos van worden. Veel sterkte! Tila, mijn internist zegt dat het niet uitmaakt, ik heb geen hyperklachten.. Hier vanavond geen sinterklaas. We hebben t afgelopen weekend gevierd bij mn schoonfamilie, en komend weekend bij mijn familie. Mn nichtje aan die kant is pas 2, en heeft dat toch niet door. Fijne avond!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 4 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 2 december: Denise90 4 december: Nouck85 4 december: Love2011 12 december: Madeliefste 12 december: Rica 17 december: Amely86 18 december: lely27 ?? December: Kiss2012 27 December: Breeze 28 December: Floor 29 December: Wonnie ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3