Bah Mama, lijkt me echt niks om een miskraam "af te moeten wachten".. Ik heb al tegen manlief gezegd, mocht ons kleintje geen hartslag hebben oid, dan laat ik het gelijk weghalen.. Ik ga niet af zitten wachten tot het zelf loskomt want dat wachten lijkt me killing Wij hebben 18 december onze eerste echo! Ik heb eindelijk gebeld!
spannend Kira!!!!! goed van je dat je nu al beslist wat je gaat doen als... is belangrijk om nu al keuze te maken want je wordt overspoeld door emotie als je eenmaal de echo gezien hebt lijkt me.. maar we gaan er vanuit dat het een mooie echo wordt! wel plaatsen op het forum hè!!! suc6 met w88!!!
Denise goed zo! En jammer dat je alleen maar op andere momenten kan bellen. Hebben jullie geen koffiepauze? Dan loop je even naar buiten, en zeg je tegen je collega's dat je een privé telefoontje hebt? En anders lekker wachten tot maandag. Je hebt nu een mooie cb test! En een huisarts die er niks van begrijpt haha Mama wat ontzettend vervelend dat je nu moet gaan zitten wachten. Ik hoop dat je nu dan wel snel krampen gaat krijgen, want dit is ook echt niks (liever had ik het natuurlijk anders voor je gehoopt..) Tilaena ik vind dat zo belachelijk, dat je je kindje maar 24h bij je mag hebben.. Waarom is dat? En ik denk niet dat je in aanmerking komt voor een kraamhotel, want daar ga je volgens mij heen met je eigen vk? Volgens mij heb jij vanwege je gewicht (wat je zelf al aangeeft) een medische indicatie om in het ziekenhuis te bevallen. Hier stond vorige week een berichtje in de krant dat ons ziekenhuis een kraamhotel krijgt! Binnen een jaar al! Maar ik zou denk ik een thuisbevalling willen als dat kan.. Lekker mn eigen spullen om me heen. Pff ik kan de dagen wel vooruit kijken! Heb helemaal het geduld niet om te wachten haha. Gelukkig heeft de natuur me deze cyclus wat geholpen, met een mega snel ei! Vraagje, in andere cyclussen had ik een paar dagen van tevoren groeipijn, en na 3 dagen voelde ik mn eisprong. Nu voelde ik pas 24 uur van tevoren iets, was de pijn erger als anders, en na de eisprong was alles ook weg. Dit suddert normaal ook nog een dag of 2 door. En mn ei was 4 dagen vroeger als anders.. Kan dat? Of is t raar dat het opeens zo anders gaat?
Lely dat van je ei kan Ik weet dat ze in den haag een kraamhotel in het ziekenhuis hebben. Dus misschien daar even informeren.
Weet ik niet.. een arts moet altijd het beste voor zijn patient willen. En als hij dat niet kan zijn, dan moet hij je doorverwijzen. Denk dat dat wel gebeurd hoor, als je gyn denkt dat het beter is voor je
ja kira lijkt mij ook, mocht het weer gebeuren en het laat niet los wil ik ook dat ze het weghalen. Het is idd killing! mama vind je erg sterk!! fijn dat je er zo mee om kan gaan! Nog paar dagen tot mn nod...wel 6!!! Hoop dat het raak is!! lijkt me leuk om met kerst te mogen vertellen aan mn moeder en schoonouders!
Oh dat zou ik niet kunnen Een curretage is vreselijk! Dat wil ik ten alle tijden vermijden want het is echt een onterende behandeling Heb tijdens een stage een ochtend curretages op de OK meegemaakt en vond het verschrikkelijk wat die mensen moesten ondergaan. Maargoed dat ze zelf onder narcose waren Ook als er bij de 20 weken echo iets mis blijkt en het kindje niet zal kunnen blijven leven buiten de baarmoeder zal ik nog tot het einde de zwangerschap uitlopen. Heeft ook met geloof te maken..
Ja dat heb ik ook! Mijn kindje gaat er niet uit totdat het zelf komt, ongeacht wat het mankeert.. Heeft idd ook met geloof te maken maar ook dat ik het echt niet zou kunnen afbreken terwijl het nog leeft, bah! Maar om niemand voor het hoofd te stoten, daar is iedereen vrij in natuurlijk!! Maar een dood kindje zou ik wel weg willen laten halen indien dat nog mogelijk is.. En ik lees juist hier op het forum meestal dat een curretage ze heel erg is meegevallen.. Dus verklaar jezelf nader.. Ben nieuwschierig
Je merkt zelf inderdaad niks van de curretage want je bent onder narcose maar ik vond het een enorm naar gezicht om te zien hoe een baarmoeder wordt leeg geschraapt met een prullenbak tussen de benen waar alles invalt. Gewoon het complete plaatje en het lopende band karakter vond ik vreselijk..
heb de eerste afspraak gemaakt voor maandag 14januari heb ik intake gesprek en s'middags heb ik de eerste echo bij een echobureau in de stad
@ mama; dat klinkt idd wel heel naar ja! Ach, ik ga er maar gewoon van uit dat het goed zIt anders ga ik veels te veel piekeren @ Smurffin; leukleuk!
Kiraa natuurlijk zit het goed meid!! Je hebt toch helemaal geen reden om te denken dat het niet zo is!! Lekker genieten hoor!!
Hoi allemaal! Hier nog steeds geen ongi! Ga denk ik zaterdag testen.. Spannend!! Mijn banner klopt denk ik overigens niet. Tenminste niet als de laatste positieve ovutesten echt mijn ei was. Dat was vorige week dinsdag. (die week daarvoor ook op donderdag positieve ovutesten gehad). Ben dus de draad kwijt, maar geen bloed is goed!
Spennend smurffin 14 jan. @hier heb het de donor verteld. Over whatsapp. Net gedaan of ik het vandaag pas gehoord heb van de dokter. Hij feliciteerde gelijk. Het lijkt erop dat hij me voor nu nog wel wil zien, maar het wordt afwachten hoe het is als we elkaar daadwerkelijk gezien hebben, want hij is nu gelijk al nerveus. Dus ik schat de kans in dat het vrij snel over is. Maar met een schone lei het nieuwe jaar in, valt ook wat voor te zeggen. Het is dus nog even afwachten. Mijn geweten begon toch te veel te knagen. Die 1,5 week wachten tot na de echo duurde me toch te lang.
Spannend hoor Nouck! Ben benieuwd! want je bent al wel overtijd in vergelijking met vorige maanden ofnie? @ Tilaena; heb je hem wel verteld dat ie superzaad heeft? Hahaha! Maar gelukkig reageerde ie goed! Ben benieuwd voor jou hoe dit af gaat lopen & geheim houden is lastiger dan verwacht! Heb jij dat ook? Ik ben zo blij dat mijn hele omgeving het nu weet!
@ Kiraa, ja nu 3 dagen over tijd vergeleken bij de vorige 2 maanden. Dus spannend! @ Tilaena, goed dat je het de donor hebt verteld. Gelukkig reageerde hij goed!