Hij heeft een nedelands paspoort, maar zijn ouders zijn macedonisch. Dus beetje oost-europees i guess. Donor is blank met zwart haar en bruine ogen. Ik ben blond (rossig) met blauwe ogen en zo wit als een melkfles.
Hihi leuke combi Mannelijke genen overwinnen meestal toch, qua uiterlijk? ik hou van baby's met zwarte haartjes! Hier hebben we allebei blond haar met krullen en blauwe ogen.. 3 x raden wat daar uitkomt hahaha
Uhh nou mijn vader heeft ook zwart haar, maar wij zijn allemaal blond al worden we steeds donkerder naarmate we ouder worden. Ik werd geboren met zwart haar, dat werd rood en later heel blond. Mijn moeder is een redhead en mijn vader heeft zwart haar. Ik lijk heeeeeeeeel erg op mijn moeder en mijn oudste broertje op mijn vader en mijn jongste broertje op mijn moeders vader. Dus volgens mij is daar geen pijl op te trekken haha.
Haha uhhh blond met blauwe ogen? Ben niet vooruit te branden vandaag. Moet een hoop in huis doen, en heb moeite met warm eten i de avond. Eigenlijk vooral met koken. Dus denk dat ik dat zo maar ga doen voor de lunch want heb het idee dat ik wat te weinig groente binnenkrijg nu.
Hoi allemaal! Hier heerlijk een dagje vrij! Veel sneeuw gevallen, zo`n 10 cm. Ik ga straks maar eens even een paar testjes halen! Nog steeds niet ongi. Wel al een paar dagen `s ochtends bij het wakker worden ongi krampen. Maar er komt dus niks! Als ik dan mijn ontbijt heb gehad trekken de krampen weg. Herkent iemand dit? Is dit een symptoom?
Nou, hier is het dan eindelijk op gang gekomen. Ben wel blij dat het spontaan komt! Hopelijk is dinsdag de bloeduitslag goed zodat we verder kunnen gaan kijken! Sorry voor mij ego berichtje
@ mama, dat is wel fijn dat het vanzelf komt. Sterkte! @ tilaena, oke heb ik niet de hele dag. Wel af en toe steken. Maar bij die krampen denk ik steeds, ja nu word ik ongi. Haha
Sterkte Mama! Hopelijk valt het mee! *digiknuf* @ Nouck, ik had ook af en toe krampjes en steekjes en bij mij ging het over als ik in bad ging.. Kga echt heel vaak in bad sinds ik zwanger ben want dan voel ik me gewoon op m'n best hihi @ Tilaena; hier ook veel moeite met eten maar er zitten ook dagen tussen dat ik eet als een bouwvakker! Echt zo gek, haha.. Nu staat de spaghetti te pruttelen, mijn lievelingskostje maar kan er nog niet veel zin in krijgen! (wij eten warm tussen de middag)
@ Wonnie, de banner klopt denk ik niet hoor. Ik ben de draad een beetje kwijt. Zie een van mijn vorige berichtjes. Ik had op de verwachte dag een positieve ovutest (dus met een cyclus van 33 dagen, zoals mijn vorige 2 rondes), maar een paar dagen later had ik weer een positieve ovutest. Als de laatste positieve test mijn ei was dan zit ik nu op 10 dpo. Dus misschien een beetje te vroeg om te testen.
Haha, misschien ook niet nee.. Ik ga vandaag testjes halen. Denk dat ik er morgen 1 ga doen.. Whaaa ik ben bang voor een witte test!
Tja, wit heb je en 1 streep krijg je al cadeau, dus kan alleen maar meevallen toch? Ik ben benieuwd!!
@kiraa hihihi leuke opmerking net, maar inderdaad je hebt wel gelijk 1 streepje krijg je cadeau nu die andere nog. @tilaena Dat wordt een leuke combi straks. Zelf ben ik helemaal fan van half bloedjes met van dat kroes haar Zit er bij ons ook niet in, ben benieuwd wat er uitkomt bij ons. Ben blond met blauw,groen en grijze ogen en ml blond/ rossig en blauw en grijze ogen. @mama-in-love fijn dat het er zelf uitkomt hopelijk kunnen jullie weer snel het traject in *knuf*
Mama, n dikke knuffel voor jou! Vriendinnetje van mij heeft n paar weken geleden gehoord dat haar baby (8 weken) niet meer leefde. Toen pillen gekregen om MK op te wekken, helaas niet gelukt. Afgelopen maandag is ze gecuretteerd en nu zit ze weer in t ziekenhuis omdat ze hevige bloedingen blijft houden Erg dubbel gevoel dus.... Ik heb net t hartje horen kloppen maar durf niet te blij te zijn tegen haar omdat ik t echt enorm naar vind voor d'r. Bij mij gaat echt alles (tot nu toe) van n leien dakje.. Maar bij haar zit echt alles tegen... :s besef daardoor wel dat ik in m'n handen moet knijpen, t is allemaal echt niet zo vanzelf sprekend... :s Maar heb dus t hartje gehoord en ben nu wel weer gerustgesteld, echt n heel mooi geluid om te horen Mijn man is half Nepalees, beetje tintje (maar in de winter gewoon bleek ) bruin haar en licht bruine ogen. Ik donker blond haar en groene ogen. Hoop echt op bruine haartjes en groene ogen hihi 1 voordeel z'n vader heeft lichte ogen en aan mijn kant hebben ze beide lichte ogen, er is dus n goede kans voor mijn wens haha
Ik ben Spaanse ,,, zwart haar en donkere ogen en mijn vriend is een echte Nederlander blond maar toch ook donkere ogen hahah,,!