ja ik zet ze wel in mn album, dan kun je daar even spieken (eerst ff vrienden worden) Of je moet toevallig online zijn dan kun je heel vluchtig ff kijken haha... camera gaat zeker aan! dan te bedenken dat het een jaar geleden is dat ik liep te puffen en te zuchten haha! Tijd gaat zo snel
Rica, de tijd gaat zeker snel hé! Precies 3 maanden geleden had ik nu net een bevalling achter de rug Het lijkt alweer jaren terug Maar het groeien van de kleine gaat echt snel! Gister een brief van het zh gekregen dat we 17 oktober een intake gesprek hebben voor een volgende behandeling. De kleine is dat bijna 4 maand. Dan nog wachten tot mijn NOD en dan mag ik starten dus zal met een 4.5 maand zijn ofzo.. Spannend! Heb nu ovu testen maar eergister was er nog totaal geen tweede lijntje te zien op de CB digital dus had gister maar overgeslagen... Kan toch niet zo zijn dat er dan 1 dag later wel een ovu is? Zometeen maar weer 1 doen..
Wat een lange lijst al zeg! Gezellig Ik zal mijn NOD gaan opschuiven als ik weet wanneer mijn ovu geweest is..
ovutesten zijn vreemd, ik had een aantal dagen een tuurstreepje, toen op maandag met ochtend urine een ietsje lichter streepje maar zeker niet positief en ineens om 1 uur 's middags was ie wel positief. Je weet het dus maar nooit. Kan soms raar zijn.
Leuk Rica die eerste verjaardag!! Wij zijn ook al aan het plannen en bedenken hoe we t gaan doen...!! Las dat jij je dochter een eigen taartje geeft....vind k een erg leuk idee!! TNX!! Koeka....jij zit er helemaal in...haha!! Wie weet zijn je symptomen gewoon van een zwangerschap..zou zomaar kunnen hoor!!! Zal voor je duimen!!! Tilaena, jij bent ook actief zeg..haha!! Steeds als ik ff kijk of er weer iets is geschreven ben jij weer actief geweest!!(jij zorgt er goed voor dat we op pag. 1 blijven
Joekie, fijn dat je wat van t ziekenhuis hebt gehoord!! Ook gelijk weer spannend!! Maar over 1 maand ongeveer beginnen is natuurlijk wel super nieuws, toch??? Spuit je ook hormonen? (als je het te persoonlijk vindt, moet je niet antwoorden hoor...)
@ lol, heb een break en ik krijg een mailtje zodra er gereageerd is, en dan ben ik benieuwd, dus de eerste kans die ik dan krijg om ff te kijken pak ik (hoe bedoel je er te veel mee bezig lol) balen dat je test weer negatief was joekie. ze adviseren trouwens om tussen 10 en 4 te testen maar het beste na 12 uur en om 2 uur van te voren niet te drinken. Schijnt dat je dan beter resultaat krijgt ofzo. Voel je je eisprong normaal wel?
Ik heb voor ons zoontje de hele ICSI ondergaan en daar hebben we nog 2 cryo's van over dus die worden eerst stuk voor stuk terug geplaatst. Dat gaat in eigen cyclus. (wel tabletten) Daarna zal er weer een hele ICSI moeten volgen. Ik ben er open in hoor Geen problemen mee.
Voor de zwangerschap voelde ik em wel maar nu voel ik wel vaker mijn bm dus weet niet meer wat nu eisprong is en wat niet
@joekie ah ok, dan is het lastiger vaststellen en testen ja Hoop dat 1 van die 2 cryo gewoon lekker aanslaat, en je het hele traject bespaard blijft. En je gewoon snel een 2de mag krijgen.
Het zou allemaal wel zwangerschaps symptomen zijn, maar weet ook heel goed datje lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden... Kwam net uit bed, dacht ik... Ooh nergens geen last meer van... Ook goed haha..
Hahaha, ik weet het...ik ben vreslijk ongeduldig.... We hebben het (ml en ik) er eens over gehad..en we gaan proberen gewoon te wachten. Mijn verjaardag zit 4 dagen voor NOD...dus dat is dan net niet lekker. Eerst dacht ik dat het er veel korter opzat..maar dat was uitgaande van een gemiddelde cyclus, ik ga nu uit van de één na langste Jij ook heeeel veeeel succes met wachten, op z'n verjaardag is natuurlijk super..maar dat is idd wel een nachtje langer slapen Hier is verder alles goed, we hebben vanavond een gezellig avondje gepland..ff lekker helemaal samen, we hebben allebei een drukke week gehad, dus dat hebben we wel verdiend Van de week belde m'n oudste zus dat ze een nieuw huis hebben, helemaal tegek!! Alleen ze versprak zichzelf meteen dat ze lekker niet hoeft te sjouwen tijdens de verhuizing...toen ik vroeg waarom niet floepte ze eruit: 'nou, omdat ik misschien zwanger ben natuurlijk...' Natuurlijk zat ik er meteen bovenop...zij heeft volgende week haar NOD....ik heb m'n mond kunnen houden...maar ze moest eens weten haha Zijn we misschien wel samen zwanger, zij van de 2e, ik van de eerste...geweldig!!!!
Spannend hoor, Marieke! Zou zeker leuk zijn als jullie tegelijkertijd zwanger zijn, kunnen jullie ervaringen uitwisselen! Ik heb net mijn ovu-testjes binnengekregen via de post! Eens kijken of ik heel misschien eens een ovulatie kan bespeuren.... zou ook al een wonder zijn, haha!
@ Amely, welkom. (of had ik dit al gezegd) Leuk, zie dat je ook 26 bent! Spannend he om testen te kopen. @Koeka, leuk dat we misschien samen kunnen testen. Die symptomen klinken allemaal spannend zeg, ben benieuwd. @Rica, leuk he zo'n eerste verjaardag. Lekker met inpakpapier spelen en met een taartje smeerpoetsen Ga je zelf een taart bakken? @Joekie, fijn dat jullie nu redelijk snel aan de slag kunnen. Hoop voor jullie dat die cryo's gelijk aanslaan. @Marieke, zou echt leuk zijn om samen met je zus zwanger te zijn! Veel plezier vanavond @Tilaena, kan je de spanning nog een beetje aan? Al symptomen? Hier nog steeds buinverlies, al 2dgn maar zet niet echt door. Vreemd...
@ bibo oww vreemd zeg, maar vingers gekruisd houden. zou innestelling kunnen zijn toch? ja ik kan de spanning nog wel aan, tis pas 4 dpo dusse... was vanochtend wel misselijk, en ben wat meer moe. Heb vanochtend om kwart voor 9 even 2 boterhammen op en om half 2 pas weer 2. Dacht tijd om echt even wat te eten, maar heb totaal geen trek. Voor het eerst in 2 maanden had ik ook last van mijn omega 3 capsules die een beetje omhoog kwamen, denk vreemd ik proef vis lol.... dacht in eerste instantie niet aan die capsules die ik had ingenomen. Maar ik denk dat het gewoon allemaal komt omdat ik vannacht niet zo lekker geslapen heb. Tis zo pril, zelfs al zou het zo zijn, kan tot aan de nod alles nog mis gaan dusse.... probeer me met andere dingen bezig te houden lol....