*proest* Haha mijn man ook! Was helemaal geweldig toen we afgelopen zomer in Italie liepen, ik poepiebruin en hij gaf wit licht Hahaha! @ SophieJosephine; moeilijk is dat he?! Ik heb hetzelfde met schoonzusje! Zij een bbz, ik (hopelijk) "gewoon" zwanger.. Zij al 2,5 jaar "bezig", ik in ronde 2 zwanger! Vreselijk oneerlijk kan het soms gaan!!
Dat zijn inderdaad moeilijke dingen ,, ik zou ook echt niet weten hoe ik daarmee om zou moeten gaan wand je bent heel blij voor ezels maar snapt ook goed het verdriet van de ander,,
Voor ezels hihi.... Komt wel goed, heb haar net nog gesproken. Ze vroeg zelf hoe t vandaag met mij bij de VK ging. Ga morgen even naar haar toe met n schoonheidsbon van m'n moeder voor n behandeling naar keuze... Kan ze wel waarderen denk ik. We zijn er voor elkaar in goede en slechte tijden...
Wat praten jullie veel hahaa of ik lees te weinig... Nouck succes! Zal voor je duimen. Hier nog steeds ziekjes. Snotter de snotter. Vandaag ook echt mega slecht humeur haha maar eens lekker uitslapen morgen
Ik ga proberen of ik een duidelijke foto kan maken.. Ik geloof het nog niet zo hoor! Hopen dat ie snel iets duidelijker wordt!
Ik krijg hem niet goed op de foto met kunstlicht. Morgenochtend doe ik er sowieso nog een met ochtendurine. Deze urine was niet zo geconcentreerd. Ik had de testen net gehaald en moest gewoon testen. Haha.. Morgenochtend dus een foto!! Nog niet feliciteren hoor!! Pas als de tweede streep wat donkerder wordt. Want ik geloof het nog niet voor 100%.