September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 2 december: Denise90 4 december: Nouck85 4 december: Love2011 12 december: Madeliefste 12 december: Rica 17 december: Amely86 18 december: lely27 ?? December: Kiss2012 27 December: Breeze 28 December: Floor 29 December: Wonnie ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Even de lijst omhoog gehaald want morgen mag er weer iemand op roze, whoehoeee!
Spannend Nouk! Ik ga morgen ochtend meteen hier kijken! Tilaena spannend van je donor! Ik ben benieuwd hoe hij de komende periode reageert. Ken je moeder hem? Mama, fijn dat het nu wel op gang komt.. ik hoop dat je hier goed doorheen komt. Smurfin leuk vertellen! Laat je weten hoe iedereen reageerde?
Ahh en ik ben voor mijn doen optijd uit bed!! Nouck waar ben je? Tila dat is wel een voordeel, als het kindje geboren is en veel op hem lijkt kan die link in elk geval niet gelegd worden
@lely idd. Al heeft mijn vader ook zwart haar en donkere ogen haha... hij heeft wel wat weg van mijn vader
En daarmee het bewijs dat alle meisjes een jongen uitkiezen die lijkt op hun papa hihihi Hier qua mix: ik ben donkerblond en heb blauw/groene ogen, ml is donker met blauwe ogen Vroegah was ik wit, en ik heb krullen van mezelf. Ben zó nieuwsgierig naar hoe ons kindje er dan uit zou zien!
Hoi!! Haha zijn jullie allemaal al op mij aan het wachten? Sliep inderdaad nog! Net testje gedaan en die was hetzelfde als gister. Niet donkerder ofzo.. Krijg het ook slecht op de foto. Je kan het tweede streepje in het echt wel in 1 oogopslag zien. Zit nu op 10/11 dpo (banner klopt niet). Dus ik doe over een paar daagjes denk ik nog een testje, als die dan donkerder is dan doe ik nog een cb test en dan geloof ik het echt!! Hahah.. Ik heb trouwens kruidvat testen gedaan (2 voor 5 euro). Deze hebben toch geen indroogstreepjes? Streepje verscheen binnen 5 minuten en is even dik als de controlelijn.
Ik lees in andere berichten dat juist de kruidvat testen niet echt betrouwbaar meer zijn? Omdat deze vaak een vals positief beeld geven. Maak nou maar een foto meis! We willen het zien
Nee joh, ze zijn alleen wat minder gevoelig geworden! En 2 keer valspositief lijkt me heeeeeel sterk! Als de streep even dik is en rozig, dan issie gewoon positief! en nu willen we turen Nouck!
Oohhww ik dacht echt dat die van de kruidvat niet meer betrouwbaar waren.. mijn fout Ik heb trouwens de dipsticks van Zwanger en Kids.. mega goedkoop! Heel fout voor als je vaak testen wil En heb 1 cb digitaal gekocht.. voor als de dipstick positief is