Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nouck! Heel duidelijk hoor! ;)

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @Mama in love: Toch wel beter dat het vanzelf komt, jouw miskraam. En wij gaan gewoon met zijn allen duimen dat een volgende poging voorspoedig verloopt en beter afloopt

@Madeliefste: knuff terug!

@Nouck: Vooruit, ik zal je nog niet feliciteren omdat je dat liever niet hebt. In plaats daarvan zeg ik: Er is er een zwanger, hoera, hoera..! :D

@Lely :$
    Ben ik de enige die nu sperma gaat zitten kijken op Youtube? :D

@Smurffin: Ben benieuwd hoe je familie reageert en of mijn gedichtje in goede aarde valt! :)

Mijn man heeft donker haar, maar was als kind blond. En blauwe ogen. Ik ben donkerblond met groene ogen. Eerlijk gezegd reken ik op een kindje met blond haar en blauwe ogen. Of het haar ook blond zal blijven, is de grote vraag! :)

Gisteren was ik precies 6 maanden verwijderd van mijn uitgerekende datum. Dus over 2 weken (Kerst) kunnen we eigenlijk wel stellen dat we "over 6 maanden vader en moeder zijn". Raar idee eigenlijk toch wel.

Hebben de zwangeren onder ons een mobiele telefoon app waarop je kunt zien en lezen wat er iedere week gebeurt?
    Ik heb zelf de Engelstalige app Sprout. Ik vind hem geweldig!

Voor de niet-zwangeren- Houden jullie je cyclus bij met een mobiele telefoon app?
    Ik had zelf de Engelstalige app Period Diary. Heel handig. Maar toen ik zwanger werd en op mijn app het vinkje bij de vraag "Are you pregnant?" van no naar yes veranderde, reageerde de app prompt door te zeggen "248 days till birth!". Nou, ik vloog wel een meter achteruit en liet de telefoon nog net niet vallen! Als je net een paar uur weet dat je zwanger bent, wil je dit eigenlijk echt nog niet nadenken over de bevalling..!

3. lely27

lely27 Niet meer actief

Ik gebruik womanlogg, houdt je cyclus bij, voorspelt je vruchtbare periode en je kan er allerlei dingen op aangeven. Seks, symptomen, enz enz
    Ik vind hem heel handig!

Raket, laat je weten wat je er van vind :p
    Ennuh, ik heb hem ook zitten kijken, en een vriendin ook.. je bent dus niet de enige haha

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik gebruikte ook womanlog :) en heb ook zojuist Sprout gekocht.. Had de app My Baby maar is niet echt een bijzondere app. Deze lijkt wel veel leuker! :) Ook gelijk de Sprout Journal aangeschaft! Wilde eigenlijk vanaf heb begin al een dagboek bijhouden maar omdat ik al 2,5 week ziek thuis zit, is dat er dus niet van gekomen! Dus nu maar beginnen dan :)

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik gebruikte oa womanlog zal eens kijken naar sprout

6. Chavern8783

18 sep 2012
    48
    0
    0
    Gefeliciteerd Nouck85:D
    Sterkte Mama-in-love!

Ik heb een heel mapje met apps:)

7. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik gebruik enkel FertilityFriend. Zijn de andere Apps fijner/beter denken jullie?

8. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Nouck en Denise, gefeliciteerd!

Ik gebruik womanlog en Fertility Friend als app. Allebei erg handig.

Mijn vriend heeft bruin haar maar was als kind donkerblond. En hij heeft groen/grijze ogen. Ik kom uit Azië, heb zwart haar en donkerbruine ogen. We krijgen dus hopelijk een mooi halfbloedje!

Fijn weekend allemaal!

9. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik gebruik womanlog! ,, ik heb een vraagje en Miss is het wel een hele stomme vraag,, maar ik en totaal niet misselijk of heb zere borsten betekend dat iets?? Sorry voor het ego berichtje

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Dat betekent dat je tot nu toe geluk hebt! :)

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nee hoor, bij mij begon het ook pas met 6 weken ongeveer.. En nu al 2,5 zwangerziek! Dus geniet er nog maar even van hihi ;)

Haha idd Raket ;)

12. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha oke dankje! Dan ga ik er gewoon nog even van genieten nu het nog kan!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik wil ff jullie mening twijfel namelijk...
    bij voorbaad excuse moi voor de fouten (mobiel)

ik heb zulke zere tiete met name 1:) vorige keer net zo en kan mij herrineren dat ik de test ging afwachten i v.m ontstekibg. nu dus weer! heb ook droge plekken. ook tijdens zwangerschap veel en een nog net niet posi ovutest.
    dus wel schrikbarend donker... ik ben geneigd morge te testen puur omdat mn borst zo zeer doet en ik daar voorzichtig mee ben.
    maar het is nog zo vroeg. ongeveer woensdag nod (30nov ei) dus kans is vrij gtoot dat hij nega is maar toch ... vind het nu zo spannend! wachten of niet..die vraag spookt mij door mn hoofd!

nougoed nu eerst

jaaaaaaaaa nouck gefeli ik zie hem SUPER gaaf!!

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Rica, ik zou gewoon testen! Ook ivm je miskraam, grotere vruchtbaarheid en aangezien het ook kleine kans mogelijk is dat je buiten eisprong zwanger raakt en je cyclus toch in de war is, zou ik gewoon testen :) Geeft jezelf toch even zekerheid toch? Al kan het teleurstelling zijn.. Maargoed, dat kan volgende week net zo goed!

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Rica gewoon een test wagen.

Ik gebruik ook woman log

16. lely27

lely27 Niet meer actief

Rica moeilijk! Ik zou testen, dat brengt wat rust, ook al is de test misschien negatief. Veel sterkte!

17. Madeliefste

Rica, testen indd! Who knows, right? Zou je meer dan gegund zijn!

18. lely27

lely27 Niet meer actief

@ego:
    ik heb allemaal gekke krampjes.. voor innesteling is het nog veel te vroeg, ik hoop echt dat t geen ongi is, en een 2e ovu?? Volgens de test gister niet en ik wil mezelf niet gek maken door weer te testen..

Ik wéét dat ik nog geen klachten kan hebben omdat er nog helemaal geen hcg aangemaakt wordt, maar waarom heb ik dan allemaal van die rare klachten? Pijn in mn rechterlies, ik ben bekaf, pijn in mn borsten (steken)

Volgens mij word ik gek :(

19. Madeliefste

Kan ook komen doordat je eisprong geweest is en er meer progesteron komt :) Levert allemaal klachtjes op!

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Oh dat wist ik niet. Dat zou wel veel verklaren want ik heb tussen mn ovu en ongi altijd mega veel klachten, misselijk krampen, pijnlijke boobs.. ik ga eens op onderzoek uit naar progesteron!

Deel Deze Pagina