laatste keer dat ik ongi was, was 27 oktober... en de vorige keer heb ik ook ongeveer 2 maanden over gedaan, 62 dagen. dus voor mij een dubbele.. normaal heb ik rond de 31 dagen. Maar nu steeds eem langere. heb het idee dat ik een ei steeds oversla... maja ben ook 10 jaar aan de pil geweest en toen had ik ook ene maand veel bloed andere maand bijna niks... dus snap t wel, ma leuk is anders...snap je het?
Idd vervelend nic! Succes Rica tot nog toe is mijn cyclus netjes en dan zou de banner moeten kloppen, maar nog geen ovu testen gebruikt, die komen als het goed is ma of di binnen. Tis alleen dat ik me zo broerd voel haha Heb ook helemaal geen zin om te klussen en zie het dan ook niet zitten. Nu aan het werk, maar zo moe! Niet normaal, zou zo kunnen slapen. Heb al oerkracht gekocht, vit om er snel weer bovenop te komen, nu moeten ze nog gaan werken. Dus kijk even wanneer ik ga klussen. Geen idee wanneer mijn ei komt. Vanaf dat ik ze in de bus heb ga ik even testen. Hoorde dat het het best is om in de middag te testen?? Weten jullie daar meer van? Zal er dan gewoon 1 per dag doen en als ik denk het ei komt eraan twee keer per dag.
ja klopt, ik doe het ook welleens na mn eerste plasje... maar dat is vaak rond 12 uur. Maar dat het in de middag beter is klopt ja! Ik ben er ook heel stipt in, neem ze zelf mee naar mn werk hihi
Hihi, kheb 1 zwangerschapstest op me werk gedaan.. Heel ongemakkelijk terwijl nieman het doorhad hoor, maar het idee Kwam toen uit de slaap en wilde toch weten of de testen donkerder werden Hier vandaag niet zo'n lekker dagje... Ik doe zo mn best de hele tijd ondanks dat ik zo beroerd ben... Maar vandaag even totaal geen begrip van "manlief".... Tja.. Klote.... Heb alleen maar ff zin om goed potje te janken maar wil geen meelij wekken bij hem, dat gun ik hem nu even niet.... Dus dan maar weer binnenvetten met alle gevolgen van dien.. *eind egobericht* 12-12-12 word dus een spannende dag hier??
Oh kira, ik herken het wel hoor, gewoon even lekker ego doen! Ik had laatst echt een pestbui.. zoeen waarvan ik zelf niet weet hoe het komt. Dus neerploffen op de bank, lades net wat harder dicht etc etc haha Zegt vriendlief gaat lekker met jou of niet?? grrrr hahah Hij kan er dan om lachen, nou ik totaal niet.
Mijn humeur is hier wel goed, maar irriteer me een beetje aan mezelf. Ik heb heeeeeel veel te doen, maar ben al 3 dagen niet vooruit te branden en doe dus ook helemaal niets.
Achja, mijn man gaat nu lopen opruimen en de was strijken... Tja je zult nu vast denken; wauw, lekker laten gaan! Maar het is niet leuk als hij het doet omdat hij boos is.. Hij was vanmorgen bij zijn familie op de koffie geweest, na de kerk, en toen hadden er een paar gezegd; zo nu word ie echt papa, en had het helemaal nog niet verwacht en hoe zou ie het doen blabla.. Waarschijnlijk gewoon leuk bedoeld, maar meneer is pissed off! Komt ie thuis, maar ik lag nog beroerd op bed en aldus hem was het aanrecht een grote bende.. Tja die heb je zelf veroorzaakt... En ik ben nu even te beroerd om zijn bende ook nog op te ruimen.. Nou issie boos alles op gaan ruimen en staat nu te strijken.. Pff.. Klootzak.. En dan te bedenken dat ik vrijdag al kotsend en beroerd zijnde het hele huis zowat heb schoongemaakt zodat hij gewoon vrij weekend zou hebben.. Nou nog niet goed dus! En hoe welkom mijn kleine kindje ook is, zwanger zijn vind ik echt niet leuk! Alleen het resultaat
Tsja hier slaat de twijfel toe. Als ik nu al niets uit mijn handen krijg, hoe met het straks met de baby, met nog minder slaap en de kleine en dan ook nog eventueel verhuizen of mega veel hier in huis aanpassen. Vraag me soms af of het allemaal wel goed komt.
Tuurlijk gaat dat goedkomen! Hier ook weinig energie, voornamelijk omdat ik zo beroerd ben maar ga er niet vanuit dat dat iets blijvends is! En even de boel de boel laten kan soms ook geen kwaad en dan even lekker doorpakken op een goede dag toch? & kindje zal vast alle ellende waard zijn!
tuurlijk komt het goed!! ze slapen in het begin toch heel veel dus dan kun je tussen de bedrijven door genoeg doen en dan val je langzaam in het ritme... echt, het komt goed! dat je moe en futloos bent kan ook door de zwangerschap komen..
Ik weet wel dat het goed gaat komen, maar alleen, weinig inkomen doordat ik volledig afgekeurd ben etc doet me wel twijfelen. Maar ik ken mezelf goed genoeg dat als het er eenmaal is, ik alles voor het kindje zal doen, en mijn moeder en jngste broertje wonen dichtbij dus die zullen vast wel helpen. En heb sinds 2 jaar weer contact met mijn vader die ook niet kan wachten om opa te worden, en die nu wat geld achter de hand heeft, dus mocht ik financieel wat nodig hebben zou ikdaar aan kunnen kloppen, al ben ik daar tot nu toe altijd te trots voor geweest en is het ook nog nooit nodig geweest. Dus rationeel weet ik wel dat het goed komt en dat ik het kan, maar emotioneel is soms even een ander verhaal. Maar mijn moeder deed het op mijn leeftijd alleen met 3 kleine kinderen dusse... dan moet ik het met 1 ook kunnen.
Gister is donor geweest, geloof dat hij sowieso tot januari wilde doorgaan, maar van mij hoeft het niet zo. Niet het contact maar het lichamelijke. Heb totaal geen zin. Toen hij er was wel maar het ging alles behalve van harte. Kreeg hele erge baarmoeder krampen, dus direct gestopt. Later opnieuw geprobeerd toen ging het wel, maar vandaag gelijk ook wat heftigere krampen nog. Gelukkkig geen bloed verlies of iets dergelijks, maar door alle lichamelijke klachten en dingetjes is het lichamelijke op het moment alles behalve prettig en leuk. En hij deed zo zijn best. Vind het gewoon sneu voor ons hoe ik nu ben, want op deze manier stevenen we ook niet echt op een leuk en prettig einde af. Zoww nu ben ik voor vandaag wel weer ff uitgezeurd haha
Seks kan totaal geen schade aanrichten voor je kindje hoor, dus maak je geen zorgen! Hier is het soms ook wat onprettig, helemaal als hij te diep gaat.. Auwie.. En krijg daarna dan ook echt een bolle harde buik.. Maja, we moeten onze mannen toch tevreden houden..
Ja das waar, en zeker omdat we elkaar nog maar een paar keer gaan zien waarschijnlijk, maar leuk is anders. En tis de eerste dus maak me soms best wel zorgen om de krampjes, maar goed nog een week wachten en dan komt er duidelijkheid. Soms wil ik nog wel eens denken zal ik nog een test kopen, maar dan maak ik mezelf alleen maar meer gek. De test van mvm was donkerder dan mijn kv testen en geen bloed of oud bloed of roze te zien, dus ik vertrouw er maar gewoon op dat het goed gaat.
Nu toddlers en tiara's an het kijken,... weer niet wat ik er van moet vinden. Maar tis interessant genoeg om te blijven kijken lol
@tilaena,tuurlijk komt het goed als je baby er straks is! Energie komt vast weer terug! @nic, vervelend dat je waarschijnlijk een lange cyclus hebt! Hopelijk komt je ei snel! @ rica, hopelijk volgende week een positieve test! @kiraa, vervelend hoor ruzie met je man. Komt vast snel weer goed! Ik zal nog even vertellen hoe ml en ik er uit zien. Allebei donkerblond en blauwe ogen. ml heeft een klein beetje slag in het haar. Ik stijl haar. Net weer een testje gedaan en die is iets donkerder geworden! Joehoeee!! Ik begin het nu toch langzaam te geloven! Bedankt voor alle felicitaties. Dinsdag ga ik een cb test doen en dan geloof ik het echt. Haha.
Ik vind het echt vreselijk en ook pure kinder mishandeling... Toch niet meer normaal om je baby bruin te sprayen en te laten waxen... Het zou verboden moeten worden, schandalig.
Ja vind het ook een belachelijk programma! Die kinderen zijn ook zo vreselijk verwend en irritant.. Niet echt hoe een kind hoort te zijn.. Maja je hebt van die mama's.....