Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Het is toch zo dat ongeveer 30% zwanger wordt van een lijst is was het nu minder? In ieder geval zou het leuk zijn als er in ieder geval 3 van de negen deze maand raak klussen. Mooi % aantal.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    En love haar nod??
    hoe gaat het??

nu zijn wij aan de beurt madelief, en wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor dus wie weet??
    Ik ga woensdag testen maar denk niet dat het deze ronde raak is, na mn test is het mijn moed gezakt haha
    maar ga nog steeds woensdag een test er tegen aan gooien.

Verder heb ik een ongelovelijk Klote dag!
    nooit weer zon dag als vandaag!!!

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Balen rica, hoop dat je morgen een betere dag hebt

4. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Rica, hopelijk heb je morgen een betere dag!

5. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Rica, kom op! Cheer up! ;)
    Hier best een goede dag, kiespijn zo goed als verdwenen!
    Vandaag vroeg mijn vervanger om de kerstboom in de klas op te zetten en dat is nou net iets wat ik erg leuk vind om te doen :)

6. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland

Wat spannend! :)
    Wel een goede dag, dan is mijn moeder jarig :D

7. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Deze maand is hoop geheel onrealistisch dus dat drukken we maar de kop in. En daarvoor kan ik mijn dramatische tempkaartje gelukkig ook gebruiken deze maand, want ook die grilligheid laat zien dat het nu niet raak is geweest. Ik denk zelfs geen echte eisprong gehad te hebben gezien de vreemd lage temp steeds...

Sperma vernieuwt elke 3 mnd trouwens, dus hopelijk hebben we over 2 mnd weer een kans! Donderdag iig naar het zkh, ben benieuwd...

Qua percentages: 50% binnen 3mnd zwanger, 70% binnen 6 mnd, 80-85 binnen 1 jr en 90-95% binnen 2 je. Deze lijst haalt die eerste 50% al heel mooi, nu hopen dat ik (en alle anderen hier natuurlijk ;) ) bij die volgende 20% zit...heb ik nog 2mnd te gaan :D

8. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Rica bij love is er nog niks dus duimen voor haar zag wel dat ze al even niet meer hier online is geweest

Ik ben deze ronde begonnen met ovu testen en ik had vandaag een positieve test dus dan klopt m'n banner ook niet meer denk ik
    Maar zijn er meer meiden die een beetje misselijk zijn rond de ovulatie?

9. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    @madeliefste: succes en sterkte aankomende donderdag! Ik hoop echt voor je dat over twee maanden er mooie zwemmers aanwezig zijn.

Je temperatuurkaartje lijkt trouwens op die van mij. Al kan ik die van jou nog enigzins een regelmaat in zien. Die van mij lijkt op op een vallende bergbeklimmer. Elke keer is er een stijging maar hij valt net zo hard naar beneden. Dacht vanochtend dat ik ongi moest worden aan de daling te zien en de krampen maar op dit moment nog niks. Zou natuurlijk ook een ei kunen zijn maar goed die hoop heb ik allang opgegeven!
    Wij gaan gewoon voor de 70% in 6 maanden!

@kiss, kan goed hoor, ik ben áltijd beetje misselijk na mijn eisprong. Zegt opzich niks :p

10. Madeliefste

Ongikrampen...dat was ronde 4 :( En hoewel we dat dus heus al wel wisten ben ik superverdrietig en wil ik huilen maar dat kan niet want ik moet naar ren stomme cursus. Like I care! Ik haat de wereld momenteel. Bah :'(

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gadverdamme madelief!
    en huilen is goed, lucht op en dan komt er veel los...is echt goed voor een mens soms... dus na je cursus ga je er op los ;)
    wat is het voor cursus!?? sterkte

ik geloof er hier ook nie in, ovutest worden weer lichter...nou die had echt moeten knallen bijna :)
    Misschien morgen weer.... en anders gaan wij lekker naar de volgende ronde (meneer cactus ;))

12. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Bale madelief en idd zoals rica zegt huilen lucht soms op

13. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Balen madelief hopelijk is het zwaad verbeterd en mogen jullie snel zwanger worden *knuffel*

mensen weltrusten ga lekker even lezen en dan snel slapen ben erg moe

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    smurf het zwaard of zaad van manlief?? :D:D

grappppjeeeee
    slaap lekker

15. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Vervelend Nic dat het allemaal zo lang duurt!

Ben je alweer een beetje opgeknapt Floor, klaar om "de klus" te klaren, haha.

Ow Kiraa mannen, achter het behang plakken! Maar geloof me, samen is toch gezelliger (uiteindelijk, haha).

Leuk hoor Nouck, als je morgen CB gaat testen zal hij vast wel op 1-2 weken uitslaan, ben benieuwd!

Leuk Smurffin, wordt altijd emo van dat soort berichtjes. Zie het helemaal voor me dat je schoonfamilie eerst alles moeten laten "landen". Moet toch ook voor ouders heerlijk zijn zulk nieuws!

Owww Madeliefste 2012 is jullie jaar niet. Balen zeg! 2013 hopelijk wel een dikke positieve test (kwartaal 1 dan hè)

Misschien ben je wat misselijk van de druk van je eitjes Kiss?

En voor alle ovu en zwangertesters, succes!

16. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Ik was vanmiddag in het ziekenhuis voor de eerste follikelmeting (dag 12 van mijn cyclus) en ik verwachtte er nog niet zoveel van. Had namelijk die ovutesten gisteren en vandaag gebruikt die ik van het zkh had gekregen en totaal geen tweede streep, gewoon wit. En ik dacht wel al een follikel te voelen.

Bleek er gewoon één groot ei van bijna 19 mm te zitten, rest was al gesprongen. Bizar bij zo'n regelmatige cyclus. Dus morgenochtend meteen inseminatie IUI nr 4. Ik was helemaal hyper. Zou het komen door de nieuwe maansteen die ik vrijdag gekocht heb en om gehangen? Who knows?... ik heb deze maand alles gedaan wat je niet mag tijdens het zwanger zijn: sauna, heel veel chocolade, wijn, enz. misschien is dat het recept wel. Ik ga nu slapen want mijn ei mag niet springen voordat die zaadjes erin gaan :D

Ik zal mij ei even "een podium" geven, misschien helpt dat :)

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hahaha Breeze! Laten we hopen dat het helpt! Ik schrok in eerste oogopslag, ik dacht; huh, breeze was toch nog niet zwanger?! Maar toen pas verhaaltje gaan lezen hihi.. Maar is 1tje genoeg? En als blijkt dat ie morgen toch gesprongen is, gaat 't dan niet door?

18. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Wauw wat een ei :D vet!!! Nog nooit zo gezien hahah. Hopelijk helpt het podium, ik geef het alvast een applaus:D

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wow gaaf breeze! Slaap ze en succes met de zaadjes!

Hier nog een verkouden gevoel snotter de snotter, maar wel gisteren geklust. Morgen mag mannetje weer hihihi il ga voor een kerst vruchtje! En dan niet die vieze in zo'n stol..... Hahha

20. Madeliefste

Thnx lieverds...ik wil ook dat 2013 (januari) het moment van een positieve test van een gezond kindje wordt. Maar...op dit moment voelt ook dat als heel veel te ver weg en onwaarschijnlijk en kansloos en...ik heb gewoon de hoop niet meer. Voel me zo verdomd afschuwelijk :( En met 'my luck' zal het ook wel een ziek kindje zijn áls het al ooit raak gaat zijn. En ondertussen raakt iedereen naar gewoon zwanger en het is gewoon Niet Eerlijk. En dan had ik net ook nog eens reanimatie- en AED herhalingscursus. Alsof mijn hoofd daarnaar staat? *gaat verder de wereld haten*

Sorry voor het negatieve gedoe, vind jullie wel lief!

Deel Deze Pagina