Ik heb jaren geleden een cola verslaving gehan van 2-3 flessen per dag. Maar daar ben ik van af. Als ik het nu drink vind ik het ook totaal niet lekker. Maar vandaar dat ik het wel wil beperken.
Madeliefste, je hebt nu nog geen bloedband met je kind pas met 5/6 weken dus kan nu nog geen kwaad! Maar niet teveel op alle regeltjes letten hoor want dan mag je wel op een waterdieet gaan want alles is slecht tegenwoordig.. Grote onzin lijkt mij
domme vraag hé mag je van de aldi wel gerookte onbijtspek eten?????????? daar heb ik een verslaving voor maar is rauwe ham, maar wel gerookt who knows??
Hmm geen idee zou je aan de vk of gyn moeten vragen. En wat aspertaam betreft zijn de meningen heel erg verdeeld. De een zeg mag maar max zoveel glazen, de ander zegt niet doen. Ik persoonlijk doe het niet.
Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum Volgens voedingswijzer kan frisdrank dus geen kwaad
pffff dan blijf ik nog even van de onbijtspek af en kijkt me alleen verlekkerd aan. Last het inderdaad ook in de ad vanmorgen, maar dan mag je helemaal niks meer jah qua pijnbestrijding. Het lijkt mij dat je het gewoon kan gebruiken tenzij je er aan verslaafd ben ofzo. Naja iets om weer te vragen aan de vk.
Paracetamol geeft een risico op het niet indalen van de balletjes bij jongens Thanks voor jullie lieve reacties meiden! Schaam me nu weer een beetje maar het is gewoon up en down op het moment Nu denk ik weer: Moet niet zo stom doen. Heb een baby van 6 maanden hier naast me en we zijn nog maar in ronde 4 dus moet niet zeuren Probleem is alleen dat als je eenmaal weer gestart bent voor een kindje dan kun je helemaal niet wachten tot het weer zo ver is Ik vind het enorm lief dat ze me al heeft ingepland voor een gesprek over twee dagen! Dat is me nog nooit gebeurt, eerder 2 maanden! Ben benieuwd naar het vervolgtraject! Hopelijk direct de volgende cyclus weer starten!
Ach, we hebben allemaal wel eens een dipje! En denk niet dat het uitmaakt of je voor je 1e of je zoveelste gaat, als het verlangen er eenmaal is, is het moeilijk te onderdrukken! Wij kochten vorig jaar een hondje en na een half jaar wilde ik er nog eentje.. En hoe erg vriend ook zei dat ik tevreden moest zijn met het lieve hondje dat we al hadden, ik wilde er nog eentje! En was pas tevreden toen we die hadden Slechte vergelijking, i know! Maar zo kan ik het een beetje vergelijken
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje? Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 4 december: Love2011 12 december: Rica 17 december: Amely86 18 december: lely27 27 December: Breeze 28 December: Floor32 29 December: Wonnie/Nic25 .. December: Kiss2012 .. December: Amely86 .. December: Koeka90 .. December: Mama-in-love .. December: Kikker 85 ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 .. augustus: Denise 90 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3
madelief GEFELICITEERD!!! ben zooooo stik jaloers....... kan der niks anders van maken, tuurlijk ben ik blij voor diegene die zwanger zijn ma tis soms ook zo zuur, waarom ik (nog) niet???
Ik heb vanmiddag een t-shirtje gekocht in maatje 56, om het allemaal wat echter te maken. Haha.. Echt zoooooo klein en schattig!! Mama, fijn dat je zo snel op gesprek kan komen zeg!! Hopen dat je de volgende cyclus weer kan beginnen en snel zwanger bent van een plakbeeb! Nic, met jou komt het ook goed!!!