Lely ik zie hem ook spannend Bloempie vervelend zeg die spanning ik hoop dat hij z'n baan mag houden weet hoe vervelend het is m'n vriend was begin dit jaar z'n baan kwijt en na 9 maanden gelukkig een nieuw baan ik kreeg deze maand te horen dat m'n contract niet verlengt werd ivm de crisis Nu weer even iets positiefs heb als het goed is m'n ei gevonden met de ovulatie testen als het goed is moet die nu geweest zijn dus kan ik rond de kerst testen dus klopt m'n banner niet meer Numan 2 weken wachten spannend
Lely spannend! Over een paar dagen nog een test Hier denk ik dat mijn ei eraan komt. Last van linker zij en moe. Moet nog opstaan hahah ben enorm lui haha vanavond werken. Geen zin natuurlijk haaha. Zo mmaar eens opstaan en testen.
@ Lely; ik ben nu goed wakker en ja hoor, zie op beide een streepje! Spannend! @ Bloempie; eh gatsie! Hopelijk mag ie blijven! Lijkt me niks als je man zonder werk komt te zitten met een kindje onderweg! @ madeliefste; ik zou zo lachen als jij zwanger bent een 2ling Hahaha! @ Smurffin; ik heb mijn echo ook pas met 10+2! Ben ik nu eigenlijk wel blij mee want dan zie je ook al veel meer op de echo! Bewegend kindje, handjes en voetjes.. In plaats van alleen een "vlek" met een knipperlichtje (niet raar bedoeld naar degenene toe die hem wel eerder krijgen hoor ) Nog 5 dagen tot ik mijn beebje mag zien! Whoehoeeee! Momenteel lig ik me flink te ergeren aan onze achterbuurvrouw, beetje dom mens.. Onze buren zijn gister net getrouwd en de achterbuur staat gewoon al vanaf 9 uur een stoel te schuren.. Ieeeeee! Knettergek wordk van dat mens, en heb meelij met onze pasgetrouwde buurtjes
Precies maar soms wil je wel eens eerder, maar ach ben tevreden hoor. Whahahhahha succes vandaag met je achterburen.
pff ff ego berichtje ik zie overal maar knal testen hier op het forum en allemaal ook veel eerder dan bij mij. Kan niet wachten tot maandag om te horen of alles goed is, want ik begin me nu toch wel heel erg zorgen te maken :s
Je bent toch al vrij vroeg gestopt met testen..? Ik had mijn knaller ook pas met 5 weken.. & anders gooi je er toch even een gewoon testje tegenaan? Ik denk dat je je zorgen maakt om niks! Nog 4 dagen meid, dan zie jij jou mooie beebje!
ja klopt ik ben in week 4 al gestopt met testen en die van mvm met 5+2 knalde ook niet, maar ze zei wel dat het voor 5 weken goed was en de urine was niet zo geconcentreerd. Dat en het feit dat er geen spoortje bloed, bruin of roze is hou ik me maar aan vast. Kan wel testen maar als ie lichter is maak ik me meer zorgen als ie knalt dan heb ik voor niets geld uit gegeven dat een betere bestemming kan vinden... dus idd nog ff uitzingen tot maandag. (en dan hopen op betere ervaringen met de gyn dan je hier overal op het forum leest, want heb nog vrijwel geen een posi verhaal gehoord over gyn's)
Nee idd, maar dat moet je gewoon even loslaten. het gaat nu even om jouw kindje en niet dat gezeur over overgewicht ed.. En zo'n gyn mag je gerust vertellen wat de risico's en gevaren ed zijn maar zo gauw diegene zijn persoonlijke mening gaat geven zou ik dit gelijk afkappen, dat je daar niet van gediend bent en dat je dat zelf ook wel weet.. Horen ze ook niet te doen uberhaupt.. Gaat vast goed komen! Misschien heb jij wel een hele aardige!
we zullen zien, degene die ik tot nu toe ontmoet heb voor vragen over zwanger worden en voor mijn uitstrijkjes en colposcopies waren nou niet echt je van het, maar misschien is het nu anders, mag gelukkig al vroeg maandag
Gewoon even afwachten wbt de gyn. Tis zo verschillend hoe ze reageren! En bevalt het je niet afkappen. Als je zo vroeg voor het laatst getest hebt gewoon nog een keer doen. Maar leed ook dat er vrouwen zijn die nooit een knaltest hebben gehad. Probeer je niet zo druk te maken. Makkelijk gezegt natuurlijk. Hier ovu test gedaan naar nog geen hele donkere streep, afwachten dus.
ok ik ben gerust gesteld, had nog ovu testen liggen en het controle streepje is altijd heel licht en als ik mijn ei krijg is de teststreep ook vrij licht maar ongeveer hetzelfde als de controle streep. Net dus ff testje gedaan, is dus geen ochtend urine en de test streep knalt er nu van af, is denk ik wel 10x donkerder dan de controle streep hihi... heb ik toch nog soort van mijn knaltestje
whahaha goed bezig hoor. Kom je ook bij mijn huis langs om schoon te maken ik lig ziek op bank. Weet direct weer waarom ik blij was dat ik niks voelde wordt direct weer afgestraft
***Leest snel alles terug*** @ Tilaena: Hoezo nog een test gedaan? Voelde je een soort van onzekerheid? Mooi dat hij knalde!! @ Floor: Hopen dat je je ei snel vind.. Zou fijn zijn zo rond de kerstdagen een positieve test.. @ Tilaena: Zie nu waarom je nogmaals een test gedaan hebt.. Maar wat betreft de gyneacoloog, wij hadden een hele lieve man hoor. Had niks geen op of aanmerkingen. En net wat Kiraa zegt je overgewicht mogen ze noemen, maar daarna is het ook klaar vind ik en dat mag je ook best aangeven. Ze kunnen je daarmee ook stress aanpraten en dat is nog slechter voor je beeb.. @ Kiraa: Wat een rotlui die buren, maar hier net zo. Oudere mensen naast ons en hij gaat gewoon om 7 uur s'morgens al sneeuw schuiven.. :x Ook niet echt fijn als je nog op bed ligt.. @ Kiss2012: Spannend meid! Hopen dat je met kerst een positieve test hebt.. Dat zou een mooi cadeau zijn.. @ Smurffin: Aah meid 10 weken zit je zo. Ik mag ook pas met 10 weken komen omdat dit de 2e is en dat is volgende week al.. Tijd vliegt hoor.. @ Madeliefste: Gefeliciteerd meid! Die knalt zeg.. Zouden het er inderdaad 2 zijn hihi.. @ Lely: Ik zie het op de negatief een klein beetje, maar vind het wel een heeeeel licht streepje. Zou morgen nog een test doen. Voel je ook wat? Hier nog steeds mega misselijk en moe. Ik ken dit helemaal niet, zoontje had ik nergens last van en nu lig is om 19.00 uur al op bed.. Dinsdag mogen wij naar de verloskundige voor een echo, maar ik heb een heel slecht voorgevoel. Omdat ik zo ziek ben geweest kan ik me niet voorstellen dat het geen schade heeft gehad voor de beeb. Ik ga dus van het ergste uit helaas. Maar we zien wel, ik kan maar niet positief worden. Zoontje is ook alweer ziek, moet vanmiddag weer naar de huisarts toe. Ik hoop dat ze nu eens echt gaan kijken wat het mannetje scheelt want dit is niet te doen. Het was altijd zo'n vrolijk kereltje. Verder weinig nieuws hier. Ik ga gewoon door en wacht dinsdag de echo af en laat jullie horen hoe en wat.. Als ik wat vergeten ben dan mijn welgemeende excuus daarvoor, moet ook zoveel teruglezen hihi.. Fijne dag dames..
Mamal succes voor de echo. Meestal kan een vruchtje wel wat hebben he! Ik kreeg net het gevoel van angst dat ik evt mijn ei niet ga vinden... Heul vreemd. Zul je hebben. Kan dat? En dat je dus wel normale cyclus lengte hebt?
Floor: De laatste keer heb ik geen positieve ovu test gehad. Was te vroeg begonnen denk ik en had ze op. En zie mijn banner... Alles kan dus..
Oh meis, jij bent net zo erg als ik Ik denk juist dat het helemaal mis is (zo'n molazwangerschap ofzo) omdat ik als enige zo knal met net 4 weken... Waarom zie jij die knallers van anderen (zo vroeg dan hè) dan wel en ik niet? En waarom zie ik juist enkel lichtere testen en zie jij die niet? Hoezo hebben we allebei een blinde vlek *proest* Conclusie: we moeten ons niet zo druk maken! En jij bent al een eind verder op weg dan ik joh, de kans op een miskraam is alweer een stuk afgenomen!