Wow 7 in 5 jaar dat zijn er een hoop. Ach 1 super eitje is genoeg toch? Die komt vast ook wel bij jou! Hoop dat je idd een eisprong hebt. Het streepje moet gelijk aan of donkerder zijn dan de test streep. Als je test en hij wordt weer lichter dan heb je hem waarschijnlijk gehad.
hmmmmmm een bad op sommige momenten mis ik die echt. was het een gezellig buurtfeestje dan? Heb een lekker dagje werken er op zitten en ml ook die is moe en ik ook. Gaan morgen wel gezellig klussen dan is ook ons trouwdag
wie gingen er morgen testen!?? PUK jij toch??? ben benieuwd..zal wel ff snel spieken op mn tel. Ik ben druk bezig met voorbereiden, nu heb ik de beentjes op de bang en lappie op schoot!
rica alvast van harte gefeliciteerd!!!!!! en ontzettend veel plezier morgen, geniet ervan!!! en ja puk mag volgens mij morgen testen.
September stoppers! Wie is wie Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 23 september: Puk1987 27 september: Koeka90 27 september: Bibo 28 (??) september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 28 ? september: Nouck85 01 oktober: Breeze 02 oktober: tilaena 02 oktober: Rica 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 Zonder datum: Raket78 zonder datum: Amely26 ZWANGER! Lijstje ff omhoog gehaald want er komende spannende dagen aan.....
Spannend, Hopelijk is het positief!! Ben zeer benieuwd! Veel succes nog even met voorbereiden, Rica! Gefeliciteerd smurffin, hele fijne dag morgen! Jaa, ben zeer blij met mijn bad, was wel een voorwaarden toe we het huis kochten. Feestje was wel aardig, eerste buurtfeest van de nieuwbouwwijk, dus niemand kent elkaar....
@Bloem85 ik heb 7 jaar de pil geslikt... Voordat ik met de pil begon was mijn cyclus regelmatig. Hopelijk zal het snel weer terug keren. @Bibo ik doe nu de kopopleiding 2de graads leraar Pedagogiek.
Goedemiddag iedereen, fijn weekend? @Rica, gefeliciteerd met je dochtertje!! Hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben! CB digitale test is idd erg leuk om te zien! Maakt het weer net wat echter vind ik, dan allleen die streepjes. @Amely, fijn dat jullie nu eerder beginnen, je weet idd nooit hoe lang het duurt. Vond je het leuk om je bio- ouders te ontmoeten? Lijkt me wel moeilijk zeg. Het is hier rustig geweest gisteren zeg. Wij zijn heel de dag weg geweest en ben daarna gelijk naar bed gegaan. Voel me nog niet helemaal fit. Vanochtend ook lekker uitgeslapen terwijl mijn man met de kleine op pad is geweest. Hahaha, een bad was bij ons ook een eis toen we een huis gingen kopen. Heerlijk!! @Smurffin, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Gaan jullie nog wat leuks doen? (behalve klussen ) @Chavern, leuk zeg! Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan? Nou hier is vanochtend toch mijn mensturatie doorgekomen na ruim 4 dgn bruinverlies. Dus heb een korte cyclus gehad. Nu op naar ronde 2!
Wie is wie Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 23 september: Puk1987 27 september: Koeka90 28 (??) september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 28 ? september: Nouck85 01 oktober: Breeze 02 oktober: tilaena 02 oktober: Rica 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 Zonder datum: Raket78 zonder datum: Amely26 22 oktober: Bibo ZWANGER!
Heel veel succes met ronde 2 bibo!! Ik ben gister met mijn moeder en een vriendin van mijn moeder de hort op geweest en was daarna moe dus weinig gedaan. En vandaag is het mentaal voorbereiden op weer beginnen in de sportschool morgen haha.
Rica, gefeliciteerd met je kleine (grote) meid!!! Is ze lekker verwend? Bibo, getsie ongesteld...bah!! Jammer hoor...nieuwe ronde, nieuwe kansen! Heerlijk ff tijd voor jezelf gehad, altijd fijn he als manlief f de zorgtaken overneemt?!?! Smurf, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoeveelste jaar? Leuke plannen? Klus-ze in ieder geval Tilaena, lekker een dagje weggeweest!! Altijd leuk!! T is vandaag ook heerlijk weer om op de bank te hangen en niet veel uit te voeren...!! Hier niet veel bijzonders, merk dat mn eisprong dr aan komt (met ovutest en voel het) dus vandaag nog ff n poging doen en dan gaan we het zien....
Chavern, dus jij zit ook n beetje in het kinderwerk-wereldje?? Of richt je je meer op het doorgeven van het pedagogiek-lesmateriaal? (snap je t...haha!!) Werk zelf als leerkracht in het basisonderwijs, dus was ff nieuwschierig...