Even een ego berichtje, heb de rest wel gelezen, maar nog even niet de energie om daar goed op te reageren (ik duik zo ook mn bed in) Bloempje wat erg! Veel sterkte voor jou en je man! @ik : ik weet dat de test heeeeeeeeeeeeeeeel licht is, en via mn telefoon zie ik op deze site ook geen strepen. Ik zit alleen nog 5 dagen voor mn NOD, en 9DPO.. dus ik wist dat de kans klein zou zijn dat hij knalde. Maar deze uitslag is al niet meer omo-wit! Zaterdag ga ik opnieuw testen, dat was eigenlijk de oorspronkelijke planning, en dan dinsdag op mn NOD weer Kwaaltjes: wat pijnlijke steken in mn borsten en mn onderbuik en heel erg moe! Ik val in coma ipv in slaap. Ik duik nu ook lekker mn bed in, ML is er toch niet en ik heb rond half 4 een groot stuk gebak gehad. Ik reageer vanavond op de rest hoor! Groetjes
Bloempie wat erg zeg! Iedereen op straat Hopelijk wordt het overgenomen!! Vanmorgen gesprek gehad in het ziekenhuis en ik mag snel weer door. Maandag moet ml een "potje" inleveren en de recepten voor de behandeling staan weer in bestelling bij de apotheek. 31-12 mag de eerste spuit er weer in. 14-1 eerste echo, daarna starten met stimuleren en de verwachte punctie zal ongeveer 28-1 zijn. Als alles oke gaat 3 dagen later terugplaatsing en daarna 2 weken in de wachtstand Dus ongeveer 14 februari mag ik testen
Idd das wel fijn mama! Super! Lely jij hebt wel veel symptomen waardoor je grote kans hebt dat de streep nog donkerder wordt! haha Ik hoop dat de ovu testen binnenkort duidelijkheid geven. Vanavond maar weer aan de klus en morgen ook weer testen. Zou wel fijn zijn als het duidelijk is wanneer de ovulatie is geweest. Maar we gaan gewoon door met klussen dus mocht het niet zo zijn, ook goed. Wat zijn de beste momenten om te klussen bij een positieve test??
Oke spannend!! Ik mag 9 januari dan ben ik 9 weken haha heb dan ook intake en eerste echo! Ben. Nu al zenuwachtig al ik eraan denk!
Bobo m'n contract loopt eind deze maand af helaas maar ik zie het positief in nu heb ik weer een kans om andere dingen te aan doen ik ben gelukkig positief ingesteld Mama en kira spannend bijna een echo wel foto's plaatsen hoor
Dank je Floor, Ben een aantal dagen vooruit gezet, dus idd ineens voorbij de 12 weken Heb jij je ei al gespot?
Floor beste is op de dag van je posi ovu test en 1 of 2 dagen daarvoor en eventueel kan je het de dag erna voor de zekerheid ook nog ff doen als je zin hebt. Beste is 1 a 2 dagen voordat je ei daadwerkelijk springt omdat de zaadjes dan al op de juiste plek wachten. En als je posi test springt hij tussen de 12 en 48 uur ofzo dus zodra je posi test die dag klussen
Bibo kijk dat is nog eens fijn haha Lijkt me ook best onzeker die eerste weken. Nee ik heb mijn ei nog niet gespot. Wel volop krampen in mijn buik, meer steken dus kan goed nu komen, maar de test vanmorgen had wel een streep maar geen donkere streep zoals controle streep. Dit is ook de eerste maand dat ik de ovu testen gebruik, maar lees er toch weer dubbele verhalen over en ook idd veel mensen die hun ei niet hebben gevonden maar wel zwanger zijn.. Weet niet of ik ze volgende keer weer bestel. We klussen in deze periode om de dag bijna dus als die nu komt kan ik em niet missen haha Maargoed jammer genoeg wil het ook nog niets zeggen. Pfff zit weer in de baalmodus haha Komt wel weer goed, straks nog even wachten een aantal dagen en dan 25 idec in de ochtend alvast een test wagen wie weet.
Lieverd! Je bent niet de enige die zo knalt, ik had dat ook! M'n baby zag er gezond uit op de echo en t is er ook echt maar 1! Probeer t stressen n beetje los te laten, is beter voor jou en de baby
Gaat goed! Alleen nog steeds intens MOE! m'n leerlingen vragen of ik slecht slaap en of ik poeder of foundation wil lenen hihi, pubers hè Nu lekker weekend, dan nog 1 week en dan is het kerstvakantie. HEERLIJK. 28 december n pretecho, kan echt niet wachten. Wil zo graag weten wat het wordt. Dacht eerst n meisje, maar droom elke keer over n jongetje.... Tileana, hoe is het met jou? Kira, wat KL*T* dat je nog steeds zo ziek bent.... Las over nog meer meiden met deze symptomen :s sterkte! Even n vraagje, zijn jullie al veel aangekomen? Ik nu ongeveer 2 kilo, is dat al veel? Hoor van die horror verhalen over vrouwen die 40 kilo aankomen, zo bang voor! T is winter en heb op dit moment echt alleen maar trek in heerlijke Hollandse pot met spekjes en jus hahaha normaal hou ik er niet zo van maar nu is het zoooo lekker! Jullie al dingen wat je wel en juist niet lust? Taksi vind ik nu ook heerlijk. Wel de zonder suiker variant gaan zon 3 pakken per week er doorheen
Iedereen word zo zachtjes aan ziek volgens mij ik alweer 3 weken vandaag! Loop hele dag te kokhalzen Maargoed, raak er ook aan gewend Ik heb geen weegschaal maar ben vast wel aangekomen.. Mijn omvang is al ruim 2 cm groter En ik lust geen cola meer, was ik echt verslaafd aan maar moet er niks van hebben! Ik vind taksi ook erg lekker hihi, en roosvicee en fristi! Dat gaat er hier in als water Ik droom trwns telkens over een meisje! Haha gaat vaak over borstvoeding geven hahahaha!
Ik heb vooral trek in zout. Niet goed voor de bloeddruk dus probeer het te beperken. Verder heel weinig trek in eten en met name avond eten. Net biologische tomaten groentensoep gemaakt. Had ik gekregen. Dacht lekker, maar vind het niet te eten. Niets anders in huis dus nu aan de rijstewafels, vanmiddag winegums op lol. Misschien vanavond aan de m&m's als ik niet in slaap val. Best nog wel moe, niet vooruit te branden, met vlagen misselijk, af en toe wat hoofdpijn en wat last van mijn darmen. En wat stinken die mvm flessen zeg!!!!!!! Ugh.... maar verder alles prima. Op een hoop onzekerheid na. Maar das denk ik normaal.
Jaaaa borstvoeding geven, bij mij ook. Bizar! En vind dat eigenlijk in m'n dromen helemaal niet zo prettig :s