yep nog altijd ziek thuis ga samen met kiraa dit forum spammen maar eerst tijd voor broodje frikandel
*JALOERS!* Ik ga zo aan een broodje kiprollade met satesaus, jummie! *honger* Nu nog even lekker in bad.. Heerlijke combi toch; frikandellen, zp & ziek zijn!
klinkt ook lekker hoor, pfff ik vond de frikandellen woensdag toch echt lekkerder haha. Maar het zit er nog in dus laten we hopen dat het daar blijft, heb er alleen geen goed gevoel over
Haha nou dames klinkt allemaal erg lekker ! Ik heb lekker criossantje an vriendlief gekregen! (À) haha
Haha, ik krijg er gewoon trek van en ben nog niet eens zwanger Denk dat ik vanavond ook maar lekker een frikandelletje ga eten
We krijgen hier een frikandellen verslavings forum. Het was dat er geen chips in huis was anders had ik dat open getrokken. Mensen ga echt even van zp af voor nu anders zijn de pagina's zo vol. Ga even was opvouwen ofzo en boek lezen.
Lol. Die lekkere trek herken ik wel. mmm frikandellen... straks maar eens in de supermarkt kijken haha Wat donor betreft, hij is vast besloten. Wil niet zijn eigen vader achterna en in en uit het leven zijn en een slechte invloed. Hij is ook 13 jaar jonger dan ik ben. Totaal niet toe aan kids, net een zware studie begonnen, net verhuisd naar een andere stad en heeft een mega grote wens om ooit naar het buitenland te verhuizen. Komt zelf uit een gezin van gescheiden ouders en met beide ouders vrijwel geen contact etc. Dus ik vul even voor hem in, denk ik dat hij het zowel voor zichzelf als het kind beter vind dat hij niet in het leven is en het rust heeft en opgevoed wordt door een moeder die hemel en aarde beweegt voor het kind en er onvoorwaardelijk van zal houden en er heel bewust voor gekozen heeft.
@ Smurffin; succes meid @ Tilaena; 13 jaar jonger _ Wow! Opeens snap ik waarom je geen relatie enz met hem wil enzo! Haha had dat eerder gezegd Maar dat doe je goed, een funrelatie van 22 jaar (zo oud ben ik ook hihi)
Wow wat gaat t hard hier zeg! Hier gaat het ook wel lekker, NOT! Eerste gister dat rot nieuws, ga ik vandaag door mijn rug! Auw! Hopen dat het snel over is, is echt niet handig met een kleine die je ontzettend vaak moet tillen en niet te vergeten hoe vaak je moet bukken! Einde ego bericht!
Tsja tis niet echt algemeen geaccepteerd ook. Ken hem sinds hij 19 was. Hij is achter mij aan gegaan, ik heb vrij lang de boot afgehouden. Mijn jongste broertje is 28 dusse... het was ook heel vreemd in het begin. Op sommige gebieden is hij echt 40 maar op andere gebieden merk je dat ie heel jong is. Is ook niet iets dat ik aan iedereen vertel. Maar jullie weten al zo veel. Nu maar hopen dat bekenden niet op mijn nickname googlen en deze thread vinden haha.. Bloempje dikke digi knuf en beterschap
Ach iedereen heeft zo zijn behoeftes toch Kzou best gevleid zijn als er zo'n jonge kerel achter me aan zou komen hihi, maar ofk er iets mee zou doen, geen idee en je moet idd goed uitkijken wat je hier neerzet hihi, ik vond gister een goede vriendin van mij hier op zp! Maar ze had vrij herkenbare naam en de naam van haar kindje stond ik dr banner dus was ook niet zo moeilijk te achterhalen.. Ze is nl gastouders en ze had een oproepje hier geplaatst met mijn woonplaats erin dus ik was wel nieuwschierig en toen kwam ik erachter dat zij het was hihi.. Gelukkig heb ik een vrij onherkenbare naam Bloempie, beterschap meid!!
Ja mijn nickname is vrij uniek dus je kan er van uit gaan dat veel wat je vind op deze naam, van mij is. Achteraf misschien niet zo slim. Ach ja.....
Idd zou ik ook leuk vinden haha een leuke jonge vent. Hier nog geen ei gevonden. Straks weer een test doen. Slijm is ook min eerder droog. Vreemd. Of ik heb een vroeg ei gehad of ik heb deze maand nog kans dat ik het ei spot. Ben natuurlijk pas op dag 13 begonnen met testen
Wow wat een geklets hier! Ik zie vanalles voorbij vliegen tot de fricandellen aan toe hahaha! Ik heb vandaag echt enorme buikpijn...Ik ga richting ei dus dat kan het zijn, maar heb ook Crohn dus dat kan het ook zijn.. *lekker ingewikkeld!*
Heb je altijd buikpijn rond eisprong? Ik had altijd giga steken! Handig, want dan wist je altijd precies wanneer je vruchtbaar was En tja, die frikandellen enzo.. We waren elkaar even lekker aan het maken & we vervelen ons omdat we ziek zijn.. Al is Smurffin ondertussen aan het poetsen gegaan