Sophieee, hoe gaat 't met jou buikkie?! Volgens mij hebben we van jou nog geen buikfoto gezien en je bent de bijna verste zwanger
Hopelijk ik niet! Hahaha als het komt is het welkom hoor, maar zou dan wel eerst een goed potje janken. Voor een eerste kindje heb ik er ook liever maar eentje.. Je moet nog zoveel leren enzo.. En 2 is toch behoorlijk pittig.. Onze buurvrouw is pas bevallen van een 3ling, eerste zwangerschap en 21 jaar, ze moet elke dag hulp anders red ze het niet, nouja, daar zit ik niet zo op te wachten Heb trwns een hele leuke foto van een 3ling en ook eentje van een mongooltje, ga ik straks ff online gooien!
Ik denk niemand... Hoe vaak komt dat eigenlijk voor? Heel weinig toch maar? Ik heb btw mijn eerste positiekleding gekocht...had ik dat al verteld? Ik pas echt niet meer in mijn kleding, ongelofelijk Het is een maillot/legging geworden, zodat ik iig weer jurkjes enzo aankan
Is het al zo erg met je opgeblazen darmen madelief? Hier irriteert alleen mijn knoop continu dus heb thuis mijn broek open of een joggingbroek aan haha Ga binnenkort wel ff bij een miss etam outlet kijken ofzo of ze wat hebben
Hier ook niet hoor, dan zouden we de allereerste in beide fams zijn. Ik zit nog maar 4 dagen voor NOD.. is niet zo gek dattie al posi is Ik had gewoon n heul korte cyclus deze keer
Google is your friend Kans op tweelingen: - ee-neiig: 4 vd 1000, dus 0,4% - twee-eiig: 7-11 vd 1000, dus zo'n kleine 1% De kans is haast groter dat je door de pil heen zwanger wordt EDIT: andere sites geven ietsjes hogere percentages, oplopend tot max 2%
Lely ik zit je ook maar te plagen hoor trek het je niet aan, beetje melige bui. Ben zo triest na het nieuws uit amerika. Moest even.... sorry
geeft niet.. ben zelf ook n beetje van slag geloof ik.. Ben nu vooral mn hoofd aan t breken hoelang ik nu toch zwanger ben.. Wie helpt.. 24 nov eerste dag laatste ongi (denk ik) en cyclus van 24 dagen.. Ik had vanaf woensdag 21-11 wel wat bruinverlies.. steeds een klein beetje, maar pas op de 24ste bloedverlies Afgelopen cyclus was sowieso raar.. want toen had ik 10 dagen na mn eisprong al mn ongi..
Ziet er naar uit dat je banner klopt. Heb ff een online calculator gedaan. Die zegt zelfde als je banner. En bevaldatum 27ste aug
Ik had geloof ik nog geen feli gezegd dus bij deze... en nu ophouden met rekenen, genieten, over 4 dagen digi doen en iedereen bellen
Ja maar dat komt door je korte cyclus waarschijnlijk, dus idd vroege innesteling dan enzo, dus komt helemaal goed Is eigenlijk alleen maar een goed teken, aangezien hcg het afstoten tegen gaat
hahaha thanks! mn internist gaat uit dr dak hahaha. Ze leeft zo mee. Ik werk in hetzelfde ziekenhuis als zij, dus ze vond het helemaal leuk toen ik zei dat er een kinderwens was En vooral mvm bellen Ik wil die ketting! Die ga ik gebruiken om het te vertellen denk ik
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje? Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 12 december: Rica 17 december: Amely86 18 december: lely27 22 December: Kikker 85 26 December: Kiss2012 27 December: Breeze 28 December: Floor32 29 December: Wonnie/Nic25 .. December: Amely86 .. December: Koeka90 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 .. augustus: Denise 90 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3