September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje? Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 12 december: Rica 17 december: Amely86 22 December: Kikker 85 26 December: Kiss2012 27 December: Breeze 28 December: Floor32 29 December: Wonnie/Nic25 .. December: Amely86 .. December: Koeka90 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 .. augustus: Denise 90 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3
Ik hoop dat Ivar ook niet wint, vind hem helemaal niet zo bijzonder zingen.. Johannes vindk echt te grappig, maar als die wint is de lol er al snel af met hem denkk Lely, haal weg die vraagtekens! Je bent toch zwanger? En als het misgaat, ga je op de vlindertjeslijst! Hou nooit zo van vraagtekens Een streep is een streep!!
Leuke foto's Mama ik vind jouw datum zo speciaal dat het vast niet meer mis kan gaan en je die datum echt zwanger bent en de mest geweldige valentijnsdag gaat hebben.... ik kan niet wachten tot het zo ver is Ik hoop dat leona wint. Ik vind floortje er vaak naast zitten, johannes vind ik beetje net als ben saunders en dat was nou eigenlijk niet helemaal de opzet van het programma en wat ivar betreft denk ik dat hij heeeeel veeeel hits voor anderen gaat schrijven en zelf gewoon lekker zingt erbij met hier en daar een eigen hitje en dus wel zijn weg vind.
Haha geweldig kira die foto's Love reageert denk ik voorlopig niet meer heeft een hele langen cyclus en ze gaat maandag de huisarts bellen voor te testen op pcos dat had haar moeder ook die heeft er 9 jaar over gedaan om zwanger te worden laten we voor love hopen dat ze ook snel zwanger mag zijn Toch vind ik die Johannes ook wel erg grappig denk dat niemand verwacht had da hij er nog in zou zitten
Heb wel ergens vorige week ofzo n foto geplaatst. Hij is al weer n beetje gegroeid En pas sinds deze week nog maar 1 broek haha! Verder veel jurkjes aan en heb 1 zwangerschapsbroek Zal binnenkort een nieuwe foto posten!
@ Sophie; *zoekt even terug* Ohja, hihi, dacht dat we nog geen foto van jou hadden maar wel dus Mon excuse. @ steekjes; ja ik altijd voor mijn eisprong. Zo wist ik dat ie eraan kwam
Ah tnx kiss voor de info. Ik hoop dat zij en amely snel duidelijkheid krijgen, dat er iets mogelijk is en ze zich straks ook bij ons kunnen voegen
Moet nog even geduld hebben en dat heb ik zo weinig als ik iets wil haha maar nog even wachten tot 2e kerstdag hopen op een leuk kerst feest
Lely nogmaals gefeliciteerd! Uhm dames willen jullie niet zoveel over dat heerlijke vette eten praten? Ik ben aan het lijnen haha moet nog vijf kilo... Maar broodje kroket...hmmm heerlijk! Hiervnog geen ei gevonden, gisteren heerlijk gaan slapen, niet wakker eworden door ml dus niet geklusd helaas
Haha floor32 ik had er ook last van ik wil er ook nog wat af maar ben toch gezwicht voor een patatje door al die frikadellen en kroketten haha