O nee madeliefste.. Maar HCG kan ook schommelen. Misschien heb je morgen wel weer een knaltest. (daarom test ik dus niet door! Nu heb je weer stress terwijl er misschien niks aan de hand is. Als het bij mij mis gaat dan zie ik dat vanzelf. Je maakt jezelf alleen maar gek meis!)
Oeh madeliefste! Ik hoop dat het toeval is! Ik hoop echt dat dit niet betekend waar jullie bang voor zijn *gaat heel hard zitten duimen*
@madeliefste, ik duim ook voor je dat het allemaal gewoon goed gaat! @ lely, dat is al een mooie streep! Gefeli!
gewoon afwachten hoor madeliefste en wat nouck zegt hcg schommelt zeker in het begin stadium. En stoppen met testen geeft een heel stuk rust "spreekt even uit eigen ervaring" domme vraag kijk je bij het goede streepje????? misschien net zo blond als mij
Jaa lely ik zie hem ook! ,,,gefeliciteerd !! @ madeliefste kan inderdaad zo zijn dat het minder is maar zolang er een streepje staat ben je nog altijd zwanger! Van de verloskundige mocht ik niet meer testen omdat testen gewoon per dag kunnen verschillen! En je dan misschien wel om niets stress hebt en dat is natuurlijk ook niet goed
Madeliefste et kan schommelen en je urine is ook niet altijd even geconcentreerd. Zou niet meer testen en geen bloed.... Lely ik heb vanaf mijn eisprong krampjes gehad en nog steeds dagelijks, dus hoeft niets te zeggen
Madeliefste maak je niet druk! Er worden hier dagelijks wel 5 topics geopend van vrouwen die hetzelfde hebben en achteraf toch nog gewoon zwanger zijn Je hcg schommelt nog zo erg en je hcg is ondertussen zo hoog dat je testen daardoor ook raar gaan doen dus geen zorgen! Alleen bij krampen & helderrood bloed En ik testte in de middag altijd duidelijker
Lol kijk naar mijn onderschrift maaf gelukkig is het niet zo erg haha Enlely das nog steeds een streepje en vergeet niet hcg verdubbelt elke 2-3 dagen en ook als je niet dezelfde test gebruikt kan er verschil in zitten. (Zelfs bij dezelfde testen kan er soms verschil in zitten)
Maar mijn lichaam voelde al anders en mijn borsten zijn niet meer gespannen/gevoelig en...mja, daarom ging ik dus testen - het 'voelde' niet goed. En dat stomme streepje bevestigde het dus En ales was hetzelfde als.toen ik donderdag testte, urine was nu zelfs geconcentreerder Het voelt geqoon...kan het niet goed uitleggen...maar 'mis' ofzo? Shitzooi...
ligt er ook aan wat je gedronken hebt, veel of weinig en hoelaat je de test doet. Zijn zoveel mogelijkheden. Zolang er een tweede streepje is is het goed lijkt me. En de rest zegt ongeveer hetzelfde dus ik zou ook niet meer testen ivm stress. Sterkte madeliefste, komt goed!!
Ik zou het even afwachten madeliefste. Zwangerschaps klachten komen en gaan.zolang er geen bloed is is er hoop en anders even hap of vk of gyn bellen maandag ofzo.
Madeliefste, maak je maar niet te druk. Probeer dat in ieder geval... Als je maandag nog steeds dit gevoel hebt kun je miss je gynaecoloog bellen voor n afspraak? Jij hebt recht op meerdere bezoeken toch? Sterkte! Knuffel!
Ja maar Madeliefste, kwaaltjes komen & gaan! Dat is echt geen indicatie van zwanger/niet zwanger! Mijn ()() doen de ene dag al pijn als je er naar kijkt en de volgende dag hebk nergens last, ene dag heb ik krampjes en de dag daarna ist weer weg! Dat heeft iedereen.. En wie heeft er die eerste weken nou niet het gevoel dat het "mis" is ik bereid me er nog steeds op voor dat we dinsdag geen hartje zien kloppen.. Als ik jou was rende ik ff naar de etos, die heeft nu de beste testen want kruidvat moet waardeloos zijn de laatste tijd..
Madeliefste, maak je geen zorgen. Die test wordt wel weer donkerder. Ik lees het hier op het forum ook vaak. Zal moeilijk zijn er niet aan te denken, maar je er druk om maken is ook niet goed, leverd alleen maar stress op. Hier weer getest en helaas weer een lichte streep. Vanmorgen geklusd en ineens bij een stoot pijn!! niet meer normaal, nu ruim een uur later voel ik nog zo'n zeurende pijn.. Denk te hard tegen baarmoeder aan gestoten. Hier nu en geen ei gevonden en misschien wel te weinig geklusd voor als nog denk ik. Volgens de standaard app is de voorsplebare vruchtbaarheid van 9 t/m19 dec, dus ik heb nog even om mijn ei te vinden. We hebben voor alsnog op 9, 11 en 15 geklusd. Had het wel fijn gevonden als ik deze maand een knal ovu test had gehad. Denk niet dat wanneer ik de knaltest niet meer krijg, dat ik ze volgende maand weer haal. Blijft lastig zo op jacht naar je ei.... grrr
Frustrerend Floor! Maar mss heb je dan vandaag wel je ei! Als ik seks had tijdens mijn ei en mijn man stoot te diep dan deed dat ook echt pijn! Alsof je een blauwe plek hebt vanbinnen Mss geven je testen het wel niet goed aan ofzo.. Lees ik wel vaker iig Kga iig voor je duimen dat er toch een vruchtbare kluspoging tussen heeft gezeten
Ja idd alsof je hard op een blauwe plek druk dat is het ja. Geen prettig gevoel! Maargoed wie weet. De aanwezige zwangere hier zijn nu in de meerderheid, dus ik wil ook op die wolk haha Geniet van jullie verhalen en wil ze zelf ook meemaken. We zullen zien, maar deze maand heb ik een ander gevoel, ben wat rustiger. Alsof ik al zit te wachten op ronde 5. Waarschijnlijk is dat volgende week wel omgeslagen hoor haha
Floor vruchtbaar slijm is ook een teken. Bij mij knalde mijn ovu testen ook niet. En ik had maar 1x geklust in mijn vruchtbare periode. Dus alles is nog mogelijk. En ik had rond de eisprong hetzelfde. Gevoelige baarmoedermond en beurs tijdens te diepe sex enzo
Slijm houd ik idd ook in de gaten. Drie dagen terug ging het witte slijm over in bijna geen slijm en gisteren avond ineens wel weer slijm maar niet doorzichtig, eerder rekbaar en wit. Vandaag zo na het klussen wacht ik even met bekijken hahah blek.. Blijft lastig te bepalen. Moet zeggen dat ik nog nooit echt doorzichtig slijm heb gezien, dat ook nog rekbaar is.
Klinkt wel alsof jij je ei hebt gehad gister! Rekbaar slijm, en dat pijn tijdens het vrijen herken ik ook! Hier nog steeds last van mijn rug en tot overmaat van ramp vandaag mijn mobiel in de wasmachine gehad! Het wil ook wel lukken deze week zeg! Pechweek!