Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Haha heel gezond hoor! Goed bezig!

2. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Jemig, ik kan jullie niet bijhouden!

Lely gefeliciteerd! Ik ga mijn eerstvolgende keer ook met die dipsticks testen, die brengen geluk ;)

Madeliefste, inderdaad gewoon wat testen kopen denk ik en op hetzelfde moment testen. Zoals Denise al zegt, het kan per dag schommelen, komt vast goed!

Hey Rica, wel af en toe laten weten hoe het gaat. Maar je zit ook dezelfde bank, dus dat komt goed.

Tsja laten we het even over ons seksleven hebben..uhh.. ligt hier even helemaal stil :( heb de afgelopen jaren behoorlijk wat gedate en wilde avonturen beleefd. Maar ik denk niet dat er mannen zijn die op een (hopelijk) bijna zwangere date zitten te wachten, haha. Komt wel weer. Enne Tilaena, dan moet je niet zo'n blaadje nemen.. :D

Met de Chinese kalender kun je nu al een gokje wagen wat je krijgt Floor, afhankelijk van leeftijd. Bij mij zou het deze maand een meisje worden. Ik heb overigens ook zo'n pijnlijk gevoel rond eierstokken en baarmoeder, alsof het helemaal blauw is beneden. En bij mij komt het (helaas) niet van het klussen. Wie weet brengt het ons geluk, nog twee weekjes wachten.

Welkom Mouserin, neem plaats op de - inmiddels wat ruimere - wachtbank :)

3. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Je krijgt uit deze maand een jongen Floor :)

Wat een gedoe he Mama al die hormoonspuiten, maar als het weer zover is, ben je dat snel weer vergeten denk ik. Wel fijn dat het zo kan. En je hebt op deze manier al eerder een kindje gekregen, dat geeft ook wat rust dat je weet dat het mogelijk is. Nou sterkte en de duimen draaien alvast voor januari!

4. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Welkom mouserin

Kira dan hadden wij het zelfde idee ik heb ook salade mer dressing en wortel spec op haha

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hihi nou gelukkkig is manlief nog niet thuis ermee. Heb net flink lopen overgeven, zat me de hele dag al dwars en net ben ik dus begonnen.. Maar dr zit niks in me maag.. Dus ik loop echt te spugen zonder dat er wat uitkomt.. Ben kapot!! Misschien komt het omdat ik sinds 1 uur vanmiddag alleen nog maar een koekje heb gehad? Geen idee, maar fijn is het niet! Spierpijn in me maag haha :D

6. kiss2012

Ow lekker dan heb je alleen maar gal en dat doet pijn ja en als je en zit te eten en je moet spugen is ook niet alles en dan heeft je vriend ook geen trek meer denk ik haha

Wat zij jullie plannen voor de avond?

7. kiss2012

Kira zie dat je bijna voor je echo mag spannend wel een foto dan he:)

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kira das minder!

Mouserin welkom gewoon meedoen! Kennis van mij heeft ondanks haar reuma een heerlijke zoon gekregen.

Breeze een jongen.... Hmmm even een maandje wachten dan maar haha nee jongen is ook welkom maar zou een meisje erg leuk vinden, heb er altijd vier willen hebben Hahaa gaat nu niet meer gebeuren hoor hihih

9. kiss2012

Floor32 Waarom gaat dat niet meer gebeurden? 4in 1 keer kan ook haha
    Als ik deze mand zwanger zou raken zou ik ook een jongen krijgen volgens de kalender:)

Kira eet maar snel salade met dressing en wortel mis knap je dan wat op:)

10. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    #4250 Breeze, 15 dec 2012
    Laatst bewerkt: 15 dec 2012
    Vier :( Haha das best veul! Ik heb ook altijd gedacht dat ik een meisje zou krijgen en sinds ik deze donor heb, is dat omgeslagen in een jongen. Ik weet niet waarom. Stiekem zou ik een meisje ook wel leuk vinden, ik denk altijd dat meisjes makkelijker zijn als 1 ouder. Maar dat is natuurlijk onzin.

Ik zou de donor zoooo graag in het echt willen zien! Heb alleen een beschrijving en een kinderfoto gezien. Echt een schatje ;)

Als je begin volgend jaar ook nog 32 bent krijg je trouwens in jan: J en in feb: M. Das best lang wachten..

Hoe is het eigenlijk met Amely?? Over 2 dagen nod toch?

11. kiss2012

Ja het is wel veel in 1 keer haha 4 tegelijk :)
    Ik heb dacht ook altijd dat ik een meisje zou krijgen maar nu weet ik het ook niet meer als het maar gezond is maar jij heb ook een donor? Ik snap dat je hem dan wel eens zou willen zien dan heb je een beetje een idee van wie het is:)
    Maar dat is idd lang wachten haha

12. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Ik heb een donor uit Scandinavië. 10 jaar jonger dan ik, maar dat komt alleen het zaad maar ten goede ;) Heb even getwijfeld om een donor te vragen uit mijn vriendenkring, maar vond dit uiteindelijk de beste oplossing. Over 18 jaar kan er pas contact op worden genomen. Maar heb wel een heel dossier met allerlei informatie, wat een goed beeld geeft van zijn karakter, gezondheid en uiterlijk. Hij heeft donker haar en blauwe ogen, ik blond en blauwe ogen. En er zit een hele lieve brief bij het dossier aan zijn toekomstig kind. Elke keer als ik die lees, schieten de tranen in mijn ogen. Daar blijkt wel uit dat het voor hem ook een bewuste keuze is, daar gaat het om.

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik ben in september jarig dus duurt nog even haha heb nu wel kans dat het kind op mijn verjaardag geboren wordt. .. maar ach zien we dan wel weer.

14. kiss2012

Ik vind het wel mooi dat het op deze manier kan maar dat is wel bijzonder dat hij een brief heeft geschreven dat hoor je niet vaak dat ze dat doen dat is het idd een bewuste. Keuze:) ik hoop dat je deze ronde ook zwanger raakt
    Heb je ei gevoeld of voel je die nooit?

15. kiss2012

Floor is wel makkelijk 2 verjaardagen in 1 haha

16. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Maand van de bevruchting
    leeft. jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec

32 J M J M M M M M M M M J
    33 M J J J M M M J M M M J

38 M J M J J M J M J M J M
    39 J M J J J M M J M J M M

Leuk verjaardagscadeau! Ik word in februari alweer 39, hoop dat ik dan wel een positieve test in handen heb..

17. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    @Kiss, ja deze 4e ronde was de beste tot nu toe wat betreft timing. Ik krijg follikelmetingen d.m.v. inwendige echo om zo het juiste moment te bepalen. Ws net voor eisprong inseminatie gehad. Verder verloopt alles natuurlijk, dus maar afwachten wat er gebeurt. Jij schiet trouwens ook alweer op! Wanneer ga je de eerste test er tegenaan gooien?

18. kiss2012

Laten we dat wel hopen zou wel heel leuk zijn ik heb een tante zei is in november 41 geworden en ze is tegelijk met mij voor het echt begonnen in september ze was alleen in januari al gestopt met de pil en ze is nu 6 weken zwanger vind het wel echt heel leuk voor haar

19. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    #4259 Breeze, 15 dec 2012
    Laatst bewerkt: 15 dec 2012
    Mijn zus was ook bijna 41 toen ze haar tweede kind kreeg. En mijn beide oma's waren ook over de 40 toen hun laatste kinderen geboren werden. Dus familie-technisch..

Dit is trouwens de donor, wat een moppie hè! (ik haal de foto zo weer weg hoor, net iets té openbaar hier om te laten staan)

20. kiss2012

Ik heb als het goed is deze week ma di en wo een positieve ovulatie test gehad dus ik ga 2 de kerstdag testen dus m'n banner klopt niet meer helemaal haha dus we testen bijna tegelijk. Ik moet wel zeggen dat ik gister 1 hele felle steek onder in m'n. Buik had en savonds een beetje misselijk maar nu nergens last van ja beetje hoofdpijn maar dat kan er niet mee te maken hebben dat is te vroeg

Maar dat is wel handig met z'n echo dan zie je idd hoe ver je ben wel fijn om te weten dat het op het goede moment gebeurt is :)

Deel Deze Pagina