Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@Nic, ik zou nog wel even doorgaan met klussen en de ovutesten. Ik dacht ook dat ik mijn ei had gehad. Werd steeds donkerder en daarna weer lichter. Een dag of 5 later had ik ineens een knal positieve ovutest!

2. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    oh oke thnx , gaak zeker nog ff doen:p
    je weet maar nooit !!!

3. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Jeeej..! Gefeliciteerd met je ei-vondst, nic =D
    En wie weet Floor... Ik duim voor je hem snel zult vinden..

Ik had zelf donderdag ineens een felle steek in m'n buik/zij... Dus miss was dat hem wel bij mij... (zou ook best kunnen van niet hoor, maar je gaat jezelf alles inpraten, hè) Gebruik zelf nog geen ovu-testen.. Wilde eerst de 6 maanden afwachten... Dus hebben we nog even te gaan...

Ik hoop dat je die tuurbril straks met kerst veel mag gebruiken Smurffin.. Zou een goed teken zijn.. ;)

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Super nic dat je hem gevonden lijkt te hebben en floor balen voor jou. Meiden die nu op de wachtbank zitten, ik duim voor jullie!!!!!

Madeliefste hoe is het met je?

5. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het met Madeliefste is..
    Hoop dat het allemaal goed gaat!

6. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    mensen ik ga offline voor vandaag, ga slapen viel net al in slaap op de bank hihihii en moet natuurlijk even goed bij slapen voor morgen, want ik ga weer eens aan het werk.

7. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Deze niet-zwangere komt ook weer meekletsen hoor! ;) Was een weekendje weg, dus geen tijd gehad, maar ben nu weer bijgelezen (na 45 min, pfff wat kletsen jullie veel! :))

@Lely; GEFELICITEERD! :):):)

@Madeliefste; probeer jezelf rustig te houden tot je zekerheid hebt. En als je het niet vertrouwd idd morgen gewoon even je ha bellen of zo.

@Mouserin: Welkom, fijn dat je ook mee komt kletsen!

Ik ben er trouwens ook voor dat we gewoon gezellig met zwangeren en niet-zwangeren samen blijven kletsen hoor! Weet ik vast wat me te wachten staat ;). Maar ben het er ook mee eens dat de niet-zwangeren zich ook moeten laten blijven horen; één van de belangrijkste redenen voor mij om me aan te melden was juist om mijn ervaringen en frustraties met anderen te kunnen delen...

Ik hoop binnenkort voor een testje te kunnen zorgen (over een week is mijn NOD), maar heb me voorgenomen alleen te gaan testen als ik niet ongesteld word. Dan wel meteen de dag erna natuurlijk, maar toch :D Mocht het zo ver komen, dan hoop ik natuurlijk dat jullie met me mee turen :)

Voor nu slaap lekker!

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Slaap lekker allemaal!

9. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Dat klinkt mij heel erg in de oren alsof het best eens je ei zou kunnen zijn. Als je een app op je telefoon hebt, kan het handig zijn dit soort dingen eens bij te houden om te zien of je een patroon kunt ontdekken. Ik voelde mijn ei precies halverwege de cyclus, en het klopt precies met hoe ver ik nu ben in de zwangerschap. Moet dus echt inderdaad het ei zijn geweest! Merkwaardigerwijze is mijn ei waarschijnlijk in de loop van de nacht gesprongen (want ik werd wakker en pijn was weg), maar heeft de gedenkwaardige zwempartij der zaadcellen voor zover wij weten pas de volgende ochtend plaatsgevonden. Bottom line: denk dus ook niet te snel dat je te laat bent!

@ Ovu-testen: Het is fijn en nuttig dat die dingen bestaan, maar ik zou er ook niet tè veel op leunen. Neem het ruim, klus van einde menstruatie tot NOD indien mogelijk. Dan schiet je over het algemeen wel een keer raak! :)

@Madeliefste: Hoe gaat het nu?

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Voor degene die mijn buikje willen zien, hij staat bij de juli 2013 buikjes :) Kunnen jullie zelf beslissen of je even gaat gluren ;)

11. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @Kiraa: Ik heb het gevoel dat ik jou toch een beetje gekwetst/op de tenen getrapt heb. Misschien heb ik het mis, maar mocht het toch gebeurd zijn dan was dat absoluut niet mijn bedoeling! :(

Tuurlijk ga ik gluren! :D

Eens even zien...

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/400648-juli-2013-buikjes-34.html#post14126825
    Hoppa, hebbes! Wat ben jij mooi slank zeg! Slank met een klein bolleke :) Wel iedere week foto's maken hoor!

Zelf ontwikkel ik een buikje ònder mijn buik. Dat bovenin zijn de darmen, dat wist ik altijd wel, maar grappig dat ik nu een soort van 2 bulten heb: die onderste is een stuk kleiner en dàt is daadwerkelijk de baby! Nog even en mijn buik lijkt op de rug van een kameel, hihi! :)
    Nog zo iets wat geen mens je van te voren vertelt! :p

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nee hoor, valt wel mee :) Moet alleen nu een beetje mijn weg zien te vinden zonder dat ik het hele forum vol spam of teveel over mijn kwaaltjes klaag oid ;) Helemaal nu het vandaag zo'n dipjes-dag van de niet-zwangeren leek :) Dus vandaaaar d8 ik dat dit wel een mooie oplossing was.. :) Kan iedereen zelf beslissen of ze er behoefte aan hebben of juist even helemaal niet.. ;)

13. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Mooi buikje hoor kiraa!! Ik vind eigenlijk wel dat deze foto's gewoon hier geplaatst kunnen worden hoor! Ik weet zeker dat de niet- zwangeren dat ook leuk vinden om te zien.

Hier trouwens nog weinig te zien aan mijn buik. Buik is wel iets harder. Haha

14. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Mooi buikje kiraa :)

15. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje kiraa! Super! :D

16. Denise90

Denise90 Actief lid

22 okt 2012
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen eerste echo ofniet kiraa??? Spannend!

17. lely27

lely27 Niet meer actief

Kiraa mooi!!! Zo lief dat bolletje!!

18. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Mooi buikje hoor kiraa. Spannend morgen de echo, kan je eindelijk je beeb zien! Kom maar op hoor met die buiken, ondanks dat ik nog niet zwanger ben vind ik het nog wel leuk om die veranderingen te zien! Mogen jullie ooit naar die van mij kijken als het zover is! :D

Zijn er nog testers vandaag? Hoe is t met Madeliefste?

Wil iemand misschien het lijstje aanpassen eb mijn nod weghalen, is zo lekker confronterend. (Heb wel al paar dagen ongesteldheidsbuikpijn, maagzuur en een witte test:D) En achter mijn naam MMM zetten? Ik zit op mijn mob dus is wat lastig.

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    * EGOberichtje*

zometeen om 9 uur eerste afspraak met de gyn. Spannend!!!! Ben er misselijk van hihi. Hoop dat er een echo gemaakt gaat worden en dat er een hartje te zien is. Uitgaande van mijn eerste menstruatiedag ben ik 7 weken 2 dagen, uitgaande van mijn eisprong +14 precies 7 weken dus ben benieuwd. Mams gaat mee... moet alleen even kijken hoe ik dat met alle vragen over de vader ga doen, want mams weet in principe helemaal niets, en weet ook niet of ik wil dat ze meer dingen weet... dat wordt zo nog ff puzzelen...

* einde ego-bericht*

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM)
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje
    Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje
    Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Mouserin - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje

NOD lijst
    22 December: Kikker 85
    22 December: Mouserin
    26 December: Kiss2012
    27 December: Breeze
    28 December: Floor32
    29 December: Wonnie/Nic25
    .. December: Amely86
    .. December: Koeka90
    9 januari: Rica
    14 februari: Mama-in-love

♥ZWANGER!♥
    ♥Juni 2013♥
    6 juni: Raket78 - Ronde 1
    12 juni: SophieJosephine - Ronde 1
    15 juni: Sproettie - Ronde 1
    26 juni: Bibo - Ronde 2
    ♥juli 2013♥
    4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2
    14 juli: Kiraa – Ronde 2
    15 juli: Mamalicious - Ronde 2
    27 juli: Chavern878 - ronde 1
    ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2
    ♥augustus 2013♥
    4 augustus: tilaena - ronde 3
    13 augustus: Smurffin - ronde 3
    20 augustus: Nouck 85 - ronde 3
    11 augustus: Denise 90
    22 augustus: Madeliefste - ronde 4
    27 augustus: lely27 - ronde 3

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Rica - ronde 2
    Bloem85 - ronde 2
    Mama-in-love - ronde 3

lijst van heel wat pagina's terug genomen. nod amely verwijderd en mmm erbij gezet in de lijst.

Deel Deze Pagina