Hoop het, maar ff snel wat eten en dan naar mams toe, gelukkig woont mams maar 5 min bij het ziekenhuis vandaan....
Wooow.! Kira, wat een mooi buikje.. Spannend hoor, al die afspraken.. Succes met de vragen, Tilaena.. Hoop voor jou inderdaad dat ze een echo gaat maken, is toch weer een bevestiging dat alles goed zit als je dat hartje hoort kloppen..
Even lekker veel water drinken he Tilaena?! Dan kunnen ze de baby sneller vinden en beter zien aldus mijn vk ben zo benieuwd!! En wel ff showen die echo hoor! Morgen mogen Mamalicious en ik idd! Heel spannend! Ben heel benieuwd naar Madeliefste! Hopelijk is geen nieuws, goed nieuws!!
Mooi buikje idd Kiraa! Ik heb er ook zo een, alleen ben ik niet zwanger Veel succes en plezier natuurlijk bij de vk Tilaena! Misschien van tevoren even aangeven aan de vk dat je moeder niet van alles op de hoogte is?
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 22 December: Mouserin 23 December: Kikker 85 26 December: Kiss2012 27 December: Breeze 28 December: Floor32 29 December: Wonnie/Nic25 .. December: Amely86 .. December: Koeka90 9 januari: Rica 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Heb de lijst nog een keer aangepast; zag dat mijn NOD op de 22e stond, maar moet de 23e zijn als ik uitga van een cyclus van 30 dagen
goedemorgen dames, Hier maar weer eens aan het werk over dik een uur, alleen moet ik nog even zin maken hahaha in ieder geval is het water vandaag lekker warm 32graden ben zo benieuwd na tilaena en of ze een mooie foto plaatst!!!!!
ego berichtje ok ze liepen een half uur uit. toen naar de vk in het ziekenhuis, althans 2 in opleiding. ik was nerveus dus eerst de echo maar uit de weg hebben.. niet in een gyn stoel maar gewoon op een bedje. Konden ze wel de vruchtzak zien maar verder niets. Er moest een kussen komen en ze riepen de verloskundige erbij. ze hadden geen kussen, dus stapel doeken onder mijn kont. Verloskundige kijken, wel vruchtzak verder niet heel veel, maar volle blaas, dus eerst plassen. geplast weer gekeken. Toen zagen we ineens een hartje. Blijdschap natuurlijk. Maar dat duurde niet lang. Ze hadden ook moeite met de dooier vinden, geloof dat die naast het kindje uiteindelijk ligt. Het is een beetje dubbel... Het kunnen 2,5 ding zijn. 1. Ik ben een week minder ver dan ik dacht, want volgens hun meting is het maar 3,4 mm groot. 2. Het kindje groeit nu al niet goed. 2,5 ze kunnen het niet goed zien vanwege mijn overgewicht alle 3 de keren dat ze keken, keken ze trouwens inwendig. ik moet 31 december terug om te kijken of het nog leeft en goed gegroeid is, en krijg dan ook pas de echte intake. Ik probeer me vast te houden aan het feit dat ik een hartje heb zien kloppen, maar de tranen lopen nu wel even over mijn wangen, want een week minder lang zwanger lijkt me niet echt kunnen, dan zou ik al mega mega mega vroeg positief getest hebben. En ik weet niet of ik kan terugzoeken wanneer funrelatie precies geweest is, want volgens mij hebben we het alleen die zondag gedaan, dus dan zou hij supersperma moeten hebben wat een week heeft overleefd. Het is dus even heel erg dubbel en kan niets anders doen dan de komende 2 weken afwachten en hopen dat het goed groeit en ik idd een week minder lang zwanger ben dan ik dacht. weet ook niet of ik deze echo wil plaatsen...
Oh bah Tilaena! Dat is geen leuk nieuws natuurlijk! En wat een geklooi dan met die vk's! Zou er de volgende x op staan om een professioneel iemand aan je bed te hebben want dit is natuurlijk niet fijn op deze manier!! Gelukkig klopte er een mooi hartje! En ik hoop echt van harte dat ze het niet goed konden opmeten door je overgewicht want 3,4 mm is idd wel klein aangezien het nu al 1 cm hoort te zijn, toch? Kun je niet bellen of je vandaag nog es langs mag komen? Dat je niet fijn vond hoe het gegaan is en dat je nu eigenlijk alleen maar meer onzekerheid hebt gekregen?! Ik had dat zeker gedaan want 2 weken wachten is natuurlijk killing!!! En ik zou graag jou kindje willen zien maar dat is natuurlijk jou beslissing!! Ik duim voor jou en je kleintje meid!! *knuffel*
pffffff misschien was het dan toch optie nummer 2,5??? of hebben ze dat toch een beetje uitgesloten??
Jeetje Tilaena, dat was niet waar je op gehoopt had natuurlijk. Maar je hebt wel een hartje gezien, dus probeer dat vast te blijven houden inderdaad! Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is meis!
Oh Jeetje Tilaena, wat een onzekerheid. Inderdaad maar vasthouden aan dat het hartje klopte!! En hopen dat ze de meting verkeerd hebben gedaan. Kan je niet eerder terugkomen dan over 2 weken pas?
Nee het is standaard procedure om na 2 weken terug te komen. En ik hoop idd dat ze het niet goed zien. Mijn baarmoeder ligt wat gekanteld, met mijn volle blaas zagen ze helemaal niets. Van een afstandje was er een mooi zwart ovaal vruchtzakje te zien, bij de closeup was veel wat gitzwart hoort te zijn, een beetje gemelleerd (of hoe je dat ook schrijft) door mijn overgewicht (lees vet). Verloskundige was ook nog een vrij jong ding. Maar ze waren wel allemaal erg aardig. het kindje zit boven in de "punt" van de vruchtzak en de dooier ligt er waarschijnlijk aan de zijkant naast, ze hadden heel veel moeite ook om die te vinden. Het hartje lag naar ons toe, dus ik heb ook geen idee of ze goed hebben kunnen meten, ze heeft het een keer of 3 geprobeerd. Maar het hartje klopte voor zo ver ik meekreeg wel snel genoeg. De verloskundige zei dat ze denkt dat ik een week minder lang zwanger ben dan ik denk. Maar dat er niets van te zeggen is. Pas over 2 weken of misschien zelfs bij de 12 weken kunnen ze echt de termijn bepalen. Dus het is gewoon 2 weken wachten, hopen op goed nieuws, en proberen positief te blijven dat het hartje goed klopte. Ik zal zo de echo even scannen.... maar het wordt niet de kerstkaart die in in gedachte had.
de echo foto, weinig op te zien... het zit bovenin. De 2 puntjes is wat ze gemeten hebben, het hartje zit er tussenin. als ik even op 7 weken echo inwendig zoek dan zijn 99,99% van de foto's ook veel duidelijker dan de mijne. Dus ik hou het er echt maar op voor nu dat ze het gewoon niet goed kunnen zien, door de combi plaatsing, vet en gekantelde baarmoeder...
Aah daar is proppie! Mooie echo! En heb het idee dat er onder de aangegeven puntjes nog meer "kindje" doorloopt maar dan slechter zichtbaar zm.. Of zie ik dat verkeerd..? Buigt een beetje af naar rechts..
ikzelf heb als ik deze echo zie ook het idee dat het misschien meer gekromt ligt ofzo echt tegen het hartje aan ofzo, en dat er meer kindje rechts zit, maar het was op de tafel nog al onwerkelijk, na 3 pogingen en het scherm stond wel wat naar me toe gedraaid maaar het was allemaal nogal spannend. ze gingen ook bloeddruk meten met een automatische zegt ze dat mijn bovendruk 175 is. afgelopen vrijdag was die nog 140/145. maar die electrische knellen mijn arm af en hij ging 2x meten etc. Dus ik zo van dat kan niet en moet je met de hand doen enzo, gingen ze een band zoeken, konden ze niet vinden enzo, kwam over 2 weken dan wel.... ben ik blij dat ik het regelmatig bij de huisarts laat controleren.