Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Pff wat een amateurs daar zeg! Zou je toch woest van worden??! Zit jij dan lekker in de onzekerheid door dat gepruts van hun! Nou ik denk zeker wel dat ze dan niet goed gemeten hebben omdat ze het niet goed konden zien en het na 3 pogingen wel welletjes vonden.. Ik zou dus niet teveel geloof hechten aan dit hele verhaal en er maar gewoon vanuit gaan dat alles goed is..! Anders maak je jezelf straks alleen maar gek om niks!

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    ja het hartje klopt, das het belangrijkste, zolang het dat blijft doen zien we het over 2 weken wel weer.
    Heb wel al mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled. Ben ff een dagje "niet thuis". Ga morgen wel iedereen op de hoogste stellen ofzo van de echo. Vandaag ff geen zin in.

En volgende keer misschien maar vragen of het in een gyn stoel mag met beugels enzo.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    tilaena wou je toch even een hart onder de riem steken!
    Het is ook lastig te zien zeker bij overgewicht,maar je hebt een hartje gezien!Natuurlijk kan er van alles misgaan maar dat er al een hartactiviteit te zien is vind ik al erg positief!
    Het worden lange 2 weken maar ik geloof erin en dat moet jij ook doen hoe moeilijk dat ook is!

kira ik zag je buikje al voorbij komen, kan het nooit laten op bij dat topic even te spieken, heel slecht van mij want ik denk altijd ohja dat had ik kunnen zijn...;) maar vind buikfotos zowieso altijd heel mooi, ook hoe ze verschillen en dat daar gewoon een minimensje in groeit! byzonder!

madelief, ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat...ik ben alleen beetje bang dat het niet helemaal in orde is omdat we niks horen..hoop dat ik het mis heb!

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Rica, knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat dat moeilijk is :(

Madelief is sinds haar laatste berichten niet meer online geweest oid.. Ik hoop dat alles goed is en geen bericht, goed bericht is.. Maar we wachten het maar af!

5. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Tilaena dikke digi knuf! Het hartje klopt, houd je daar aan vast!
    Goed dat je even tijd voor jezelf inschakelt! Doen wat jij denkt dat goed voor je is. We duimen hier allemaal voor je!
    Uiteraard is achteraf makkelijker praten, dat je liever zo'n stoel had gehad, maar dan weet je dat voor de volgende keer!

@Rica, knap van je dat je toch kijkt bij de buikjes, het blijft iets magisch hebben, vind ik ook!

@ madelief, hopelijk is geen nieuws goed nieuws.

@Kira, vind het zo leuk dat je met iedereen meeleeft, kei lief!!

6. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jeetje Tileana, digi-knuf! Je hebt het hartje gehoord, dat is een goed teken! En ik vind het een mooie echo! Hopelijk over 2 weken wel een mooie echo! Snap trouwens niet waarom je niet in de beugels mocht, lijkt mij dat zo'n echo veel makkelijker gaat! Ik ga voor je duimen!

Hopelijk gaat het goed met Madeliefste en is geen nieuw, goed nieuws!

Heb trouwens de nieuwe nog niet verwelkomt, dus bij deze! Dankje kikker voor het updaten van de lijst!

Ik heb gisteren getest omdat het meestal de eerste vraag is van de gyn en dan kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik nog niet getest heb! Weet niet wanneer mijn nod precies is, misschien zit ik er wel helemaal naast en moet ik die nog krijgen.... we gaan het morgen zien! :cool:

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Spannend hoor Amely! Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid!

Tilaena, k liet jou echo ook even aan mijn man zien die hem even goed heeft bestudeerd maar hij snapt ook niet dat zij zo makkelijk zeggen dat je kindje niet goed groeit. Die stipjes van de afmetingen lijken zomaar gezet want je baarmoeder en het witte van het kindje lopen ook nog verder door naar boven + dat het ook nog naar rechts lijkt af te buigen dus ook mijn man zegt; geef de hoop nog niet op!! :)

Nic, haha dankje hoor! Zit nog steeds ziek thuis dus kan al het wel en wee meelezen van hier.. Vandaar datk ook zoveel reageer en ik ben een nogal "bemoedigend" persoon die hoop houdt tot het tegendeel bewezen is.. Soms een goede en soms een slechte eigenschap :D

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeetje tileana wat een gedoe! Wel fijn dat je het hartje hebt gehoord. Nu twee weken in spanning, duim voor je mee dat je dan een super mooie echo hebt en een duidelijk beeld.

Kiraa gewoon alles hier neer ploffen, gaaf om je buikje te zien!

Ik vind ook eerlijk gezegt dat we moeten ophouden met de vraag of er misschien mensen zijn die er laat van hebben dat de zwangeren iets plaatsen.
    De zwangere zijn in de meerderheid en ja ik vind het ook lastig om buikjes te ziwn als ik net ongi ben geworden, maar dan heb ik maar pech. Miaschien raar gezegt, maar dan moet ik maar afstand nemen. En anders om als ik bijv hier zeg dat ik het moeilijk vind om de zwangere te zien praten, please ga daar geen rekening mee houden! Gewoon door praten, ik trek wel Weer bij hahah als mijn ei komt ...
    Dus gewoon lekker kletsen over ei, testen roze wolken enz hahah

Hier zijn de ovutesten wit geworden dus ei zal al wel geweest zijn. Afwachten tot de 25steNeemt plaats op de wachtbank met een zak chocopinda's virituele dan haha nog steeds aan de lijn hier

9. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Haha, lekker chocopinda's! In ieder geval gezellig! Eens kijken of ik die loungebank nog tevoorschijn kan halen! :D

10. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Welkom op het wachtbankje Floor! Heb vorige week de kerstboom al opgezet ernaast, nu nog hopen op een paar mooie cadeautjes (lees: positieve zw-tests) voor eronder :D

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Haha idd! Enne dames niet alle kados al uitpakken voor het mijn beurt is haha eentje laten liggrn voor 25 dec hihi

12. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Komt vast goed Floor! Op 1e kerstdag zijn meestal nog niet alle cadeaus uitgepakt. :D Maar voor de zekerheid ga ik op 24 dec al even onder de boom kijken of er iets voor me bijzit :p (als ik nog niet ongesteld ben geworden dan)

13. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Spannend kikker! Zou een leuk kerstcadeautje zijn! Ligt er ook eentje voor mij bij?

Trouwens, even een vraagje, waar hebben jullie je ovu-testen gekocht? Ik had die van zwanger/kids maar ben er niet echt tevreden over...lijkt alsof ze het niet doen, hihi! Maar goed heb waarschijnlijk gewoon niet mijn ei gevonden :D

14. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Hahaha grappig :D

Ik hoop dat er mooie cadeautjes voor jullie allemaal onder die boom liggen!

Ik ga morgen de verloskundige bellen. Ben benieuwd wanneer we ons beebje voor het eerst kunnen zien! :D

15. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Als het aan mij ligt, liggen er cadeautjes voor alle niet zwangeren onder de wachtbank-boom, Amely ;). Maar blijft helaas toch een kwestie van afwachten... Ik duim voor iedereen in ieder geval (inclusief mezelf, haha :D)

16. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Lief dat je dat vraagt (jullie dat vragen moet ik eigenlijk zeggen ;) ). En nope, volgens mij is het 'mis'...testen zijn nog lichter, erge buikpijn (anders dan het was), 'voel' me totaal niet meer zwanger en heb al een paar x bloed verloren - geen helderrood, maar ik vermoed dat dat elk moment kan komen. Donderdag naar gynaecoloog, eerder heeft sowieso geen zin omdat ze niks kunnen zien omdat het nog zo pril is. Hoewel ik heus nog wel een sprankje hoop heb, is het gewoon eigenlijk zo goed als duidelijk dat het mis gaat. Dat zei de gyn ook... Ben onwijs verdrietig en vind het moeten wachten erg vervelend; als het dan toch mis moet gaan mag het vandaag op gang komen.

Het zou ook een té mooi wondertje geweest zijn :( *zitindeput*

17. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg

ohhhhhhhhhhhhhh gutttt, heeeeeel veel sterkte Madelief!!!
    Ik duim voor je, hopen dat het toch nog goed komt!!!

18. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje Madeliefste, dat is mooi shit zeg! Weet ook niet wat ik kan zeggen. Dikke diggi-knuffel voor jou in ieder geval en ik hoop met je sprankje mee!

19. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Jeetje meis, indd heel vervelend als het zo onduidelijk blijft! Tuurlijk voel je je nu verdrietig, al duim ik voor je dat alles in orde is en ze 'gewoon' niet goed gekeken hebben. Heel dikke knuffel, en sterkte met afwachten de komende 2 weken!

20. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jeeetje Madeliefste! Heel veel sterkte! Ik ga voor je duimen dat het goed komt!! Wat een rotdag!!

Deel Deze Pagina