Tnx meiden voor de bemoedigende woorden. Had het er met mams over en die heeft ook zoiets van waarom die echo's al zo vroeg met al die onduidelijkheid. Bij ons was het allemaal pas met 12 weken. Dan wist je tenminste gelijk waar je aan toe was. Heeft ze wel een punt. Maar ze blijft posi en heft gratis box, kinderstoeltje tot 3 jaar en een wipkipje gescoord via mp lol.... Verder ga ik er gewoon van uit dat ze het niet goed konden zien, tenslotte bij de eerste 2 pogingen zagen ze alleen vruchtzakje maar ik wist 100% zeker voor mezelf dat er een hartje zou zijn. Dus ik moet niet zo mutsen. Het leeft. Madeliefste balen zeg!!! Hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!! Amely ik hoop dat alles goedgaat op je afspraak en je snel wat wijzer wordt. Kiraa heeeeeeel veeeeeel'plezier morgen
Jeetje Madeliefste, dat meen je niet! Dat dit nou net bij jou moet gebeuren.. Heel veel sterkte! Tilaena, ik zou me niet al teveel zorgen maken als ik jou was. Het komt een beetje over als een hoop gepruts van de verloskundigen. Over twee weekjes is vast alles helemaal goed!!
Thnx allemaal, ik probeer realistisch te blijven, maar wat is af toch moeilijk zeg Dit gun je echt niemand... En even iets heel anders: Wauw, dat klinkt veelbelovend! In onze familie komt dan wel type A voor (geen factor VIII), maar als ze dit voor B kunnen, kunnen ze het wellicht uiteindelijk ook voor A? Wetenschap is bijzonder zeg... Wat leuk dat jij er zo met je neus bovenop zit!
Jeetje Madeliefste! Dat wilden we liever niet horen natuurlijk! Sterkte ermee & hou ons op de hoogte! Mijn duimen blijven draaien voor jou beebje Tilaena, wat leuk dat je moeder evegoed al die spulletje voor je opspeurt! Allemaal weer mooi meegenomen! Maar je moeder heeft er dus ook alle vertrouwen in?! Wat vond zij van het hele gebeuren met de echo dan?
Lieverd! Wat ontzettend oneerlijk! Hoop natuurlijk dat er uiteindelijk nog n levend propje in je zit, maar vaak zegt je gevoel toch wel veel Heel veel sterkte. Knuffff!
Ze vind zo'n vroege echo sowieso onzin. Het gaat goed of het gaat niet goed. Je hebt er geen controle over en ze vind dat ik er te veel mee bezig was. Verder hebben we het er niet echt over gehad. Er was een hartje dus moet positief blijven. Kon wel aan haar reactie zien dat ze het vooral sneu voor mij vond hoe deang van zaken was. Veel wachten, onzekerheid met de echo's etc. Bij mij kwam ze er pas achter toen ze al 16 weken was ofzo. Bij de andere 2 kreeg ze pas met 12 weken een echo. Ze vind ook dat ik moet stoppen met dingen online opzoeken. En wat die spullen betreft, als het nu is gaat heb ik het voor de volgende nodig. Denk niet dat ze echt zo nuchter is als ze zich voor doet, maar dat voor mij doet. Ze vind wel dat ik misschien moet gaan rondkijken voor een ander ziekenhuis en iig vragen of ik volgende keer in een gyn stoel mag.
Tilaena, je het t hartje zien kloppen! Hou je daar aan vast! Echt! Echo voor de 10 weken is vaak erg onduidelijk. Over 2 weken zie je vast al veel meer. Kiraa, wow! Mooi buikje! *jaloers* die van mij ziet eruit alsof ik de afgelopen 15 weken te veel gegeten heb Nouk, hoe voel jij je?
Tila wat klote!! je hoop op een mooie duidelijke echo. Er was wel een hartje dat is positief! Madeliefste oh neeee Ik heb zo geduimt dat alles goed zou gaan! Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.. Maar inderdaad.. gevoel zegt wel heel veel.. echo's morgen: veel plezier en succes! hier: morgen de cb test! eindelijk! Ik voel me opzich best goed, heb alle kwaaltjes die ik moet hebben, maar ben zo bang dat mn lijf me voor de gek heeft.. Ik had nog een aantal ovu testen liggen en die mocht ik van mezelf gebruiken tot de cb test.. slaat nergens op haha maar ze worden wel donkerder.. pff. Zwanger willen worden/zijn is maar een onzeker gedoe zeg
Ja en het schijnt na de bevalling niet op te houden lely lol.... Spannend, ben benieuwd maar als je ovu testen donkerder worden zal je hcg wel omhoog gaan en zal het wel goed zitten.
Is er op mp niet een 2e hand echo apparaat te koop? hihi Nee, vanaf het moment dat je stopt met beschermd vrijen is je leven 1 grote onzekere massa.. fijne gedachte hahaha maar morgen de cb test en dan ben ik er echt klaar mee! morgen is mn NOD en als ik dan een posi test heb, dan ben ik zwanger. punt.. denk ik.. Hoe voel jij je nu Tila?
Ik heb vanmiddag even flink gehuild, eet ui gehad, al mijn afspraken gecancelled etc. Het is nog steeds een beetje dubbel. Je let ook ineens veel meer op elk krampje , steekje of scheetje... maar ik heb dat hartje gezien, en ik ben medisch altijd een soort probleem gevalletje dus probeer me vast te houden aan het feit dat ik niet in een gyn stoel lag, ze zonder lege blaas geen hartje zagen, en ik eengekantelde baarmoeder heb met mega extreem overgewicht en dat ze niet zo mega ervaren waren. En dus van het positieve uit te gaan. Ik was ook te klein toen ik geboren werd, licht gelig, maar ik was voldragen dus gen couveuse of wat dan ook dusse... het gaat gewoon goedkomen!!
Thats's the spirit Tilaena!! Lely, je schijnt vanaf 10/12 weken ongeveer naar het hartje te kunnen luisteren met een angelsound Haha maar lees daar ook weer negatieve verhalen over dat het weer niet goed kan zijn voor je kindje.. Maja dat zeggen ze overal van, maakt niet uit wat je doet of eet, overal is wel iets over te zeggen Hoe gaat het met onze bijna-roze-kerst-testers? Al kwaaltjes en al beetje zenuwachtig?
Idd een en al onzekerheid haha Hier alles oké, maar moet ook 8 nachten slapen voor ik kan testen.... Helaas. Tis maar weer afwachten. Heb het idee dat we niet juist geklusd hebben. En minder als vorige maand en ik heb mijn ei niet gevonden. Helaas Gelukkig moet ik 7 van die 8 werken en zit er een dag shoppen in utrecht bij. Dus ik kom er wel doorheen. Zijn er nog eerdere testers? We willen turen! Haha Tileana je moet het ook positief blijven bekijken, zolang er hoop is. En het hartje is je hoop nu. Sterkte want ik snap wel dat jr je broerd voelt eronder.
Kikker & Mouserin mogen de 22ste dus zouden vanaf morgen al een tuurstreepje kunnen hebben (had ik ook 4 dagen voor nod hahaha!) Maar ik d8 dat er ook nog een 3e was die de 22ste ging testen maar weet niet meer wie!
Tuurstreepje is echt n woord wat ik pas ken sinds ZP. Ik heb ook 4 dagen voor nod getest, dacht toch echt dat hij wit was.... Niet getuurd toen
Hihi, ik liet pas mijn testen aan mijn moeder zien en die had ook echt zoiets van: Hoe lang heb je hier naar zitten staren??! Hihi..
Bah madeliefste, ik duim voor je dat ie toch blijft zitten! Tileana, ik denk ook dat de vks te onervaren waren als ik dit allemaal zo hoor! Klote dat je nu toch 2 weken in spanning moet zitten maar mijn gevoel zegt echt dat het wel goed zit!